April 5, 2024

CEO-ul Adobe, Shantanu Narayen, vorbește într-un interviu acordat CNBC la Bursa de Valori din New York pe 20 februarie 2024.

Brendan McDermid | Reuters

chirpici Producătorul de software de design a afișat rezultate fiscale puternice în primul trimestru, care au fost ușor sub indicațiile privind veniturile trimestriale, ducând acțiunile sale să scadă cu 11% în tranzacționările după orele de program de joi.

Iată cum a evoluat compania în comparație cu estimările analiștilor chestionați de LSEG (fostă Refinitiv):

  • Câștigurile pe acțiune: Ajustat 4,48 USD, estimat 4,38 USD
  • sursa de venit: 5,18 miliarde USD față de 5,14 miliarde USD așteptați

Veniturile Adobe au crescut cu 11% anual în trimestrul încheiat la 1 martie, potrivit datelor Adobe afirmație. Profitul net a scăzut la 620 de milioane de dolari (1,36 dolari pe acțiune) de la 1,25 miliarde dolari (2,71 dolari pe acțiune) în aceeași perioadă a anului trecut.

În acest trimestru, Adobe abandonat Compania a cheltuit 20 de miliarde de dolari pentru a achiziționa startup-ul de software de design Figma, după ce autoritățile britanice de reglementare au descoperit preocupări legate de concurență. Compania a plătit lui Figma o taxă de reziliere de 1 miliard de dolari.

AdobeRecent declara O versiune timpurie a unui asistent de inteligență artificială pentru aplicațiile Reader și Acrobat.

Între timp, OpenAI a lansat Sora în februarie, care generează videoclipuri bazate pe descrierile scrise ale oamenilor. David Wadhwani, președintele companiei Adobe de media digitală, a declarat la apelul privind veniturile că Adobe va lucra cu OpenAI în jurul Sora.

„Veți vedea că, evident, ne dezvoltăm propriul model”, a spus el. „Veți vedea alți oameni dezvoltând un model. Toate acestea creează vânturi din coadă, deoarece cu cât sunt mai mulți oameni care generează clipuri video, cu atât mai mult trebuie să editeze acel conținut.”

Adobe se așteaptă la un câștig pe acțiune ajustat pentru al doilea trimestru de la 4,35 la 4,40 USD, la venituri de 5,25 la 5,3 miliarde USD. Mijlocul intervalului implică o creștere de 9%. Analiștii chestionați de London Stock Exchange Group (LSEG) se așteptau la câștiguri de 4,38 USD pe acțiune la venituri de 5,31 miliarde USD.

Wadhwani a spus că îmbunătățirile de produs în aplicațiile Adobe Express, produsele Firefly Services AI și noul Acrobat Assistant ar trebui să conducă la o creștere accelerată a veniturilor recurente anuale media digitale în a doua jumătate.

Compania a spus că va pune deoparte 25 de miliarde de dolari pentru răscumpărări de acțiuni.

Lăsând la o parte acțiunile după orele, acțiunile Adobe au scăzut cu 4% până în prezent, în timp ce S&P 500 a crescut cu 8%.

Nu ratați aceste povești de la CNBC PRO:

CEO-ul Adobe, Shantanu Narayen, vorbește despre noile instrumente AI: Pentru noi, aceasta este să promovăm inovația „responsabilă”

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *