March 30, 2024

BJ’s Wholesale Club a fost fotografiat pe 23 mai 2023 în Falls Church, Virginia.

Win McNamee | Getty Images

Clubul cu ridicata al BJ Compania a declarat miercuri că va deschide patru cluburi în sud-est și unul în vestul mijlociu anul acesta, încercând să se extindă pe piața competitivă a depozitelor de membri și să atragă membri din alte părți ale țării.

Noi magazine se vor deschide în acest an fiscal în Maryville, Tennessee; Myrtle Beach, Carolina de Sud; Palm Coast și West Palm Beach, Florida; și Carmel, Indiana. Compania intenționează să deschidă peste o duzină de cluburi noi în acest an fiscal, inclusiv unul deja anunțat în Louisville, Kentucky.

competitori mai mici costco și WalmartSam’s Club este cel mai recent club de depozitare care împărtășește obiectivele de extindere.Sam’s Club a spus la începutul lui 2023 Vor fi deschise peste 30 de magazine Cinci ani în Statele Unite.La începutul acestei luni, Costco a declarat într-un apel despre venituri că se aștepta să se deschidăExistă 30 de cluburi noi la nivel global în acest an financiar, inclusiv două cluburi care se relocalizează.Planifică să lanseze 22 de avioane în Statele Unite

Acțiunile lor suntRetailerii axați pe valoare, cum ar fi lanțurile de reduceri, stimulează creșterea magazinelor din SUA, potrivit companiei de consultanță Coresight Research. Deschideri si inchideri de piste.

De asemenea, magazinele de club rezonează și cu cumpărătorii atenți la buget, deoarece pun accentul pe obținerea mai mult pentru mai puțin.

După numere: Clubul depozitelor

de la Beijing

Club american: 244

Taxa de membru: 55 USD pe an, 110 USD pentru nivelurile superioare

costco

Cluburi din SUA: 603, inclusiv Puerto Rico

Taxa de membru: 60 USD pe an, 120 USD pentru abonament premium

Clubul lui Sam

Cluburi din SUA: 599, inclusiv Puerto Rico

Taxa de membru: 50 USD sau 110 USD pentru niveluri superioare

Sursa: Site-ul companiei și ultimul raport financiar

BJ’s are o prezență mai mică decât rivalii săi de club. Majoritatea cluburilor de comercianți cu amănuntul din Marlborough, MA sunt concentrate pe Coasta de Est. Începând cu 3 septembrie, sfârșitul anului fiscal, Costco avea cluburi în 46 de state, Washington, D.C. și Puerto Rico, iar extinderea sa îl va aduce în 21 de state. Sam’s Club are magazine în 44 de state și în Puerto Rico.

Cu toate acestea, BJ’s se află în mod de creștere din 2016, când compania și-a intensificat eforturile pentru a pătrunde pe noi piețe, a declarat Bill Werner, vicepreședintele executiv pentru strategie și dezvoltare al BJ. În ultimii cinci ani, a deschis 27 de cluburi noi și a intrat în patru state noi: Tennessee, Alabama, Indiana și Michigan. A deschis șapte noi cluburi anul financiar trecut.

Werner a spus că compania intenționează să deschidă 10 până la 12 cluburi pe an în viitor.

Cu toate acestea, BJ’s trebuie să convingă clienții să cumpere abonamente, ceea ce poate fi o provocare dacă este un al doilea sau al treilea club în curtea clientului.

Greg Melich, analistul de retail al Evercore ISI, a spus că BJ’s iese în evidență datorită concentrării pe produse alimentare. Are aproape de două ori mai multe articole decât rivalii săi de club, inclusiv mai multe produse de bază pentru frigider, cum ar fi fructele, legumele și carnea de delicatese. Pe lângă faptul că transportă detergent de rufe voluminos și prosoape de hârtie, vinde și articole mai mici, cum ar fi un galon de lapte sau o bucată de pâine, care sunt potrivite pentru cumpărăturile săptămânale.

„S-ar putea să puteți cumpăra o bucată de brânză care are mai puțin de două kilograme”, a spus Melich.

El a spus că BJ’s ar fi mai bine să se concentreze pe vânzări de la supermarketuri regionale și naționale precum Publix și Kroger.

„Ar fi o greșeală dacă BJ ar încerca să fie Costco”, a spus el. „Nu asta este ideea. Ideea este că există o mulțime de oameni pe o mulțime de piețe care doresc să cumpere ceva mai ieftin decât la magazinul lor local”.

Werner de la BJ a spus că clientul tipic al companiei are un venit mediu al gospodăriei între 75.000 și 100.000 de dolari. El a adăugat că pe piețele noi pe care intră BJ’s, este capabil să atragă membri care aparțin deja altor cluburi.

La începutul acestei luni, BJ’s a declarat că se așteaptă la o creștere modestă pentru întregul an. Retailerul a spus că se așteaptă ca vânzările de cluburi comparabile să crească cu 1% până la 2% anual (excluzând vânzările de gaze). Compania a spus ca profitul pe actiune ajustat va fi intre 3,75 si 4,00 dolari, cu limita inferioara mai mica decat 3,96 dolari raportati in cel mai recent an fiscal.

Până la închiderea de marți, acțiunile BJ au crescut cu peste 12% în acest an. Câștigul a depășit câștigul S&P 500 de peste 9%.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *