
Pe 25 martie 2024, prima mașină electrică a Xiaomi, SU7, a fost expusă la Centrul de livrare auto Xiaomi din Hefei, provincia Anhui, China. Prima mașină electrică a companiei chineze de tehnologie Xiaomi, SU7, va fi lansată oficial pe 28 martie.
Ruan Xuefeng | Visual China Group | Getty Images
Mei Directorul executiv Lei Jun a tachinat luni prețul primei mașini electrice a companiei chineze înainte de lansarea sa oficială săptămâna aceasta.
„Xiaomi SU7 își propune să fie cea mai frumoasă mașină, cel mai bine condus și cea mai inteligentă mașină sub 500.000 de yuani (69.328 USD)”, a spus Lei Jun într-un comunicat. Publicat pe serviciul chinezesc de socializare Weibo.
Este prima dată când Xiaomi confirmă limita superioară a intervalului de preț. Joia aceasta, Xiaomi va lansa oficial mașina electrică SU7 și va începe să accepte comenzi.
Potrivit unei alte postări Weibo a lui Lei Jun, mașina este expusă în magazinele Xiaomi din 29 de orașe din China. El a spus că test drive-urile vor începe joi.
Președintele grupului Xiaomi Weibing Lu a spus anterior pentru CNBC Compania vizează segmentul de vârf al pieței de vehicule electrice.
Acest lucru i-ar permite să concureze cu similare Tesla in China. În comparație, sedanul Tesla Model S începe de la 698.900 de yuani, în timp ce Modelul 3 începe de la 245.900 de yuani.
Xiaomi va concura, de asemenea, cu o serie de jucători autohtoni, cum ar fi BYD, NIO, Xpeng Motors și Li Auto, mulți dintre care vizează și piața de EV de înaltă calitate.
Xiaomi este cel mai bine cunoscută ca companie de smartphone-uri și electronice de larg consum.Dar în 2021, compania Anunță planurile de a intra în cursa de mașini electrice. Trei ani mai târziu, se confruntă cu o piață de vehicule electrice foarte diferită din China – una care probabil se va confrunta cu o economie în încetinire și o concurență acerbă.
Piața vehiculelor electrice este în prezent Războiul prețurilor declanșat de Tesla la sfârșitul anului 2022.Acest lucru îi forțează pe alții Companiile de mașini electrice reduc prețurile Pentru a stimula cererea și a rămâne competitiv, Marjele și profitabilitatea din industrie sunt sub presiune.
Prețul va fi cheia pentru Xiaomi pe o piață cu atât de multă concurență și în care compania nu are niciun istoric anterior. CEO-ul Xiaomi, Lei Jun, nu pierde din vedere marele său pariu pe vehiculele electrice.
“Cu trei ani în urmă, am anunțat că Xiaomi va intra pe piața vehiculelor electrice. Aceasta este ultima mea aventură – îmi voi paria reputația și voi lupta pentru viziunea în care cred cu tărie”, a postat Lei Jun pe X. .
