Pe 26 noiembrie 2021, în Manhattan, New York City, Statele Unite, o persoană a trecut pe lângă un camion Walgreens, care face parte din Walgreens Boots Alliance, Inc.
Andrew Kelly | Reuters
walgreens joi Raportează al doilea trimestru fiscal Vânzările au depășit prognozele de pe Wall Street, dar au scăzut plafonul ajustat pentru întregul an Perspective de profit Parțial pentru că este „provocator” mediu de vânzare cu amănuntul In Statele Unite ale Americii
Compania a înregistrat, de asemenea, o pierdere netă uriașă pentru trimestrul, deoarece taxele de depreciere a fondului comercial legate de furnizorii săi de asistență medicală primară au atins aproape 6 miliarde de dolari. Doctor în Medicină Rurală.Walgreens are închidere Zeci de clinici VillageMD se confruntă cu probleme financiare și văd afacerea ca fiind esențială pentru eforturile sale continue de a se transforma dintr-un mare lanț de farmacii într-o companie majoră de îngrijire a sănătății.
Noul CEO al Walgreens, Tim Wentworth, lucrează pentru a reduce costurile și a scoate compania din necazuri și a atins acest rezultat. Acțiunile Walgreens au scăzut cu 30% în ultimul an, deoarece compania se confruntă cu o cerere slabă pentru produsele sale cu coronavirus, rate scăzute de rambursare a farmaciilor, o afacere instabilă în domeniul sănătății și un mediu macroeconomic provocator.
Compania a declarat într-un comunicat de presă joi că este încrezătoare că își va atinge obiectivul de a economisi 1 miliard de dolari în anul fiscal 2024. Reducerea continuă a costurilorProgram. Walgreens a luat măsuri precum concedierea angajaților, închiderea magazinelor neprofitabile și utilizarea inteligenței artificiale pentru a îmbunătăți eficiența lanțului de aprovizionare.
Iată ce a raportat Walgreens în acest sezon:
- Câștigurile pe acțiune: Prețul ajustat a fost de 1,20 USD, potrivit unui sondaj LSEG al analiștilor și nu este clar dacă prețul este în comparație cu cei 82 de cenți așteptați de Wall Street.
- sursa de venit: 37,05 miliarde USD, estimat 35,86 miliarde USD
Walgreens și-a redus orientarea privind profitul ajustat pentru anul fiscal 2024 la 3,20 USD la 3,35 USD pe acțiune. Aceasta se compară cu prognoza anterioară a companiei de 3,20 până la 3,50 dolari pe acțiune. Analiștii chestionați de LSEG se așteptau la un câștig pe acțiune ajustat pe tot anul de 3,24 USD.
Walgreens a spus că noul ghid reflectă obstacolele cu care se confruntă comercianții cu amănuntul din SUA și sfârșitul timpuriu al programului său de vânzare-leaseback. De asemenea, ia în considerare câștigurile mai mici din cauza vânzării la termen de către Walgreens a stocurilor la distribuitorul de medicamente Cencora (fostul AmerisourceBergen).
Compania a spus că performanța puternică din segmentul său de servicii de farmacie și o rată de impozitare efectivă ajustată mai mică au contribuit la compensarea scăderii veniturilor sale.
Compania nu a dat o estimare a veniturilor pentru noul an fiscal.Walgreens nu a oferit astfel de îndrumări din octombrie, când a spus că a văzut 141 miliarde USD până la 145 miliarde USD promovare.
Compania a raportat o pierdere netă de 5,91 miliarde dolari, sau 6,85 dolari pe acțiune, pentru trimestrul respectiv. Aceasta se compară cu venitul net de 703 milioane de dolari, sau 81 de cenți pe acțiune, în aceeași perioadă a anului trecut. Excluzând anumite elemente, câștigul pe acțiune ajustat pentru trimestrul a fost de 1,20 USD.
Walgreens a declarat că rezultatele sale fiscale din al doilea trimestru au inclus o taxă de depreciere a fondului comercial fără numerar de 5,8 miliarde USD aferentă VillageMD.
Vânzările companiei pentru acest trimestru au fost de 37,05 miliarde de dolari, o creștere de aproximativ 6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Walgreens vede o creștere în toate diviziile
Compania a spus că creșterea a reflectat creșterea vânzărilor în cele trei unități de afaceri ale sale. Dar unitatea de asistență medicală a Walgreens din SUA a avut rezultate bune, vânzările în trimestrul doi au crescut cu aproximativ 33% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Veniturile segmentului au fost de 2,18 miliarde de dolari.
Compania a spus că creșterea vânzărilor a reflectat achiziția de către VillageMD a furnizorului de îngrijire multi-specialitate Summit Health, precum și creșterea așteptată în toate afacerile din spațiu.
Vânzările VillageMD au crescut cu 20% din cauza unor factori precum creșterea aceleiași clinici. Vânzările la Shields Health Solutions, compania farmaceutică de specialitate a segmentului, au crescut cu 13% datorită noilor contracte și extinderii parteneriatelor existente.
Farmaciile de specialitate sunt concepute pentru a livra medicamente cu cerințe unice de manipulare, depozitare și eliberare, adesea pentru pacienții cu afecțiuni complexe, cum ar fi cancerul și artrita reumatoidă.
Walgreens și VillageMD
Sursa: Walgreens
Între timp, Walgreens Sectorul farmaciilor de vânzare cu amănuntul din SUA Vânzările în al doilea trimestru fiscal au atins 28,86 miliarde USD, o creștere de aproape 5% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Segmentul operează peste 8.000 de farmacii în Statele Unite, vânzând medicamente pe bază de rețetă și fără prescripție medicală, precum și produse de sănătate și bunăstare, frumusețe, îngrijire personală și produse alimentare.
Walgreens a spus că vânzările de farmacii au crescut cu 8,2% în trimestrul respectiv, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, iar vânzările comparabile au crescut cu 8,7% din cauza prețurilor mai mari ale medicamentelor de marcă și „execuției puternice” a serviciilor de farmacie.
Numărul total de medicamente eliberate pe bază de rețetă umplute în acest trimestru, inclusiv imunizări, a însumat 305,7 milioane, o creștere cu peste 2% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările cu amănuntul în acest trimestru au scăzut cu 4,5% față de aceeași perioadă a anului trecut și cu 4,3% din vânzările cu amănuntul. Compania a citat, printre alți factori, un mediu de retail provocator și un sezon respirator slab.
walgreens sectiunea internationalaCompania operează peste 3.000 de magazine de vânzare cu amănuntul în străinătate și a înregistrat vânzări fiscale în al doilea trimestru de 6,02 miliarde USD. Aceasta este o creștere de peste 6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Compania a declarat că vânzările la filiala sa britanică Boots au crescut cu 3%.