Pietoni trec prin magazinul AT&T din New York, SUA
Scott Mill | CNBC
AT&T a anunțat sâmbătă că investighează o încălcare a datelor în urmă cu două săptămâni care a publicat datele a milioane de clienți pe dark web, o parte a web care poate fi accesată doar cu ajutorul unui software special.
Compania a resetat parolele a 7,6 milioane de utilizatori actuali afectați și a declarat că îi contactează în mod activ pe acești clienți, precum și pe cei 65,4 milioane foști deținători de conturi ale căror date au fost, de asemenea, compromise.
„Încă de astăzi, acest incident nu a avut un impact semnificativ asupra operațiunilor AT&T”, a scris compania într-un comunicat de presă sâmbătă.
Analiza preliminară a AT&T a constatat că datele scurse datează din aproximativ 2019 sau mai devreme și includ informații personale precum nume, adrese de domiciliu, numere de telefon, date de naștere și numere de securitate socială. Acest set de date nu conține informații financiare personale sau înregistrări de apeluri.
AT&T încurajează utilizatorii să creeze conturi de alertă de fraudă și să-și monitorizeze activitatea contului și rapoartele de credit, iar aceștia vor primi un e-mail dacă sunt afectați. Compania nu a determinat sursa scurgerii.
Clienții AT&T au experimentat ore de convorbire în februarie întrerupere celulară, compania a clarificat că acest lucru s-a datorat unei probleme de sistem și nu unui atac cibernetic. CEO-ul companiei, John Stankeyulterior și-a cerut scuze pentru incident și a oferit credite clienților celor afectați.