April 3, 2024

Cumpărătorii verifică articolele de vânzare în timp ce așteaptă la coadă pentru deschiderea unui nou magazin Amazon Fresh pe E. Colorado Blvd., joi, 15 septembrie 2022, în Pasadena, California.

Media News Group/Los Angeles Daily News prin Getty Images | Media News Group | Getty Images

Amazon Compania a confirmat că elimină sistemele de casă fără casierie din magazinele alimentare din SUA, marcând cea mai recentă schimbare în strategia sa de produse alimentare.

Compania nu va instala sistemul, numit Just Walk Out, în magazinele Fresh existente sau în locații noi planificate. Deschiderea la sfârșitul acestui an.În schimb, se va baza mai mult pe mașină de sprintcare urmărește și numără articolele pe măsură ce cumpărătorii le pun în cărucioarele lor, permițând oamenilor să sară peste rândurile de plată.

„Am petrecut mult timp anul trecut reproiectând unele magazine Amazon Fresh pentru a oferi o experiență generală de cumpărături mai bună și mai multă valoare, confort și selecție – și până acum am observat rezultate pozitive cu o creștere a numărului de clienți. Scorurile de satisfacție la cumpărături și achizițiile au crescut ”, a declarat purtătorul de cuvânt al Amazon, Carly Golden, într-un comunicat.

Golden a adăugat: „Am auzit, de asemenea, de la clienți că, deși se bucură de beneficiile Just Walk Out fără să stea la coadă la casă, doresc, de asemenea, să poată găsi cu ușurință produse și oferte din apropiere, să își vadă chitanțele în timp ce fac cumpărături și să știe cum se face. Economisesc o mulțime de bani la cumpărături în tot magazinul.”

informație S-a raportat mai devreme că Amazon a decis să anuleze activitatea „Just Walk Out” la unele magazine alimentare.

Magazinele de proximitate Go ale Amazon vor continua să folosească tehnologia Just Walk Out, iar magazinele Fresh mai mici din Marea Britanie vor continua să acorde licențe pentru sisteme fără casierie către terți.

Amazon 2018 Tehnologia fără casierie debutează într-un magazin universal din campusul Seattle. Sistemul se bazează pe o serie de camere și senzori plasați în tot magazinul pentru a monitoriza ce poartă cumpărătorii cu ei, încărcându-i automat pe măsură ce pleacă. Este un proiect de companie al fondatorului Amazon Jeff Bezos, care îl vede ca pe o modalitate prin care compania se diferențiază pe piața alimentară și „scăpa de cele mai grave probleme ale comerțului cu amănuntul fizic”.

„Nimănui nu-i place să stea la coadă”, a scris pe blogul său CEO-ul de atunci, Bezos. 2018 Scrisoare către acționari. „În schimb, ne-am imaginat un magazin în care să intri, să iei ce vrei și să pleci”.

De atunci, strategia Amazon privind „Just Walk Out” s-a schimbat.companie 2020 Vânzările sistemului au început către magazinele alimentare și magazinele de vânzare cu amănuntul din aeroporturi și stadioane și, mai recent, către spitale. Unitatea a fost, de asemenea, mutată din grupul de retail al Amazon și integrată în unitatea sa de cloud computing.

ceas:Cum s-a schimbat Whole Foods de când Amazon a preluat controlul

Cum s-a schimbat Whole Foods de când Amazon a preluat controlul

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *