April 17, 2024

Pasageri pe aeroportul LaGuardia din New York pe 30 iunie 2022.

Leslie Josephs | CNBC

Deşi industria aviaţiei industrie Deja aici lumina reflectoarelor Recent pentru mulți Întrebare de securitateDirectorii companiilor aeriene spun că nu există semne de încetinire a cererii de zboruri.

liniile aeriene UniteAndrew Nocera, directorul comercial al companiei aeriene, a declarat miercuri că „ca companie aeriană și ca industrie”, vom vedea un număr record de pasageri în această vară.

„Cererea continuă să fie puternică și am asistat la un sezon record de călătorii de primăvară și vară, 11 dintre cele mai mari zile de vânzări din istorie au avut loc în acest an.” Delta Airlines a spus CEO-ul Ed Bastian Numărul de telefon al companiei acum o saptamana. Linii aeriene americane și Southwest Airlines Rezultatele vor fi raportate pe 25 aprilie.

Cererea de călătorii aeriene rămâne rezistentă, în ciuda persistenței inflatia Acest lucru a pus presiune asupra bugetelor gospodăriilor și a provocat o serie de probleme de securitate importante audierea congresului și a devenit capul glumelor de la televiziunea de noaptea târziu la TikTok.

Creșterea controlului public și de reglementare al industriei Blocajul ușii a izbucnit unul dintre companie boeing Ianuarie 737 Max 9. Acest lucru a declanșat o nouă criză de siguranță la Boeing și a încetinit livrările de noi avioane către companiile aeriene.

United în sine se află sub o evaluare a siguranței de către Administrația Federală a Aviației, după mai multe incidente în acest an, inclusiv o anvelopă care a căzut de pe un avion Boeing 777 vechi.

Companiile aeriene, care realizează majoritatea veniturilor primăvara și vara, s-au confruntat și cu creșterea costurilor cu combustibilul și forța de muncă, oferind noi contracte piloților și altor lucrători. crestere mare de salariu După ani de stagnare a salariilor.

Cu toate acestea, cererea de călătorii internaționale și o revenire a călătoriilor corporative au contribuit la creșterea companiilor aeriene din întreaga lume. Atât prognozele Delta Air Lines, cât și ale United Airlines pentru trimestrul doi au depășit așteptările de pe Wall Street. Directorii spun că clienții par dispuși să plătească pentru cabine de clasă întâi și alte cabine peste standardul economic.

Nocera a declarat în apelul privind veniturile de miercuri că compania aeriană ar putea împărți și mai mult partea din față a avionului, așa cum au făcut United și alte companii aeriene. Companiile aeriene au terminat deja cu autocarele de lungă distanță. „Evident, în viitor, există o mulțime de echipe de oameni care lucrează la cum să inoveze și să ofere din ce în ce mai multe opțiuni și să monetizeze acele opțiuni în numele nostru”, a spus el.

Între timp, Delta Air Lines a spus că creșterea veniturilor cu autocarele premium a depășit vânzările standard de autocare de câțiva ani.

Delta Air Lines, United Airlines și americanDeja anunțat Treceți la clasa întâi și business și saloane din ce în ce mai mari pentru a găzdui numărul tot mai mare de călători dispuși să plătească pentru bilete la prețuri mai mari sau pentru statutul de elită sau pentru carduri de credit cu recompense cu taxe mari.

Delta Air Lines intenționează să deschidă un nou Un nivel mai exclusivist Saloane de aeroport la sfârșitul acestui an.

Compania aeriană low-cost și axată pe țară intenționează să raporteze rezultatele în săptămânile următoare. Unele dintre aceste companii aeriene s-au luptat în ultimele luni din cauza capacității crescute, aprovizionărilor limitate de avioane și a costurilor în creștere.

Nu ratați aceste rapoarte exclusive de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *