
Compania chineză de vehicule electrice Nio și-a lansat marca sa low-cost Onvo miercuri, 15 mai 2024, în Shanghai, China.
CNBC |. Evelyn Cheng
Shanghai – Compania de vehicule electrice din China Nioh Onvo a dezvăluit miercuri că prima mașină de la noua sa marcă Onvo va fi mai ieftină cu aproximativ 4.000 de dolari. de la Tesla Model Y similar.
Livrările primei mașini Onvo, SUV-ul L60, vor începe în septembrie, a spus compania. Pre-vânzarea începe după evenimentul de lansare de miercuri.
Potrivit unui interviu CNBC, CEO-ul NIO Li Bin a spus că se așteaptă ca Onvo să înceapă să-și vândă mașinile în străinătate la un moment dat, dar nu a specificat când. Yin Younis.
De la lansarea sa, în urmă cu aproximativ 10 ani, Nio s-a concentrat pe piața auto de ultimă generație, la un preț de 300.000 de yuani (41.500 USD) sau mai mult. Compania sa extins de atunci în Europa, dar livrările sale lunare în China rămân în general mai mici în comparație cu concurenții.
Onvo L60 începe de la 219.900 de yuani (30.439 USD), în timp ce modelul Y începe de la 249.900 de yuani (34.617 USD). SUV-ul electric al lui Elon Musk a fost unul dintre cele mai bine vândute vehicule electrice pur și simplu alimentate de baterii din China.

Concurența acerbă pe piața vehiculelor electrice din China a atras noi intrați și a determinat multe companii să reducă prețurile.
Compania de smartphone-uri Mei La sfârșitul lunii martie, sedanul său SU7 a intrat pe piața vehiculelor electrice pentru a concura cu Tesla Model 3, la prețul de De asemenea, cu aproximativ 4.000 de dolari mai ieftin.
Potrivit site-ului Tesla din China, prețul modelului 3 a fost redus cu aproximativ 2.000 de dolari la 231.900 de yuani (32.124 de dolari). Xiaomi a declarat miercuri că a livrat 10.000 de unități SU7.
BYDAnul trecut, când a inclus hibrizi, compania a vândut mai multe mașini decât producătorul auto al lui Elon Musk, vânzând în mare parte mașini în valoare de 100.000 de yuani (13.851 USD) sau mai puțin. În ultimii ani, BYD a început să se extindă în segmente cu prețuri mai mari.
CEO-ul NIO Li a confirmat pentru CNBC că L60 folosește baterii la preț redus de la BYD.
Concurența globală a producătorilor chinezi de vehicule electrice a dus, de asemenea, la o concurență acerbă noi tarife Administrația Biden a anunțat marți că va impune tarife de 100% pentru vehiculele electrice chinezești importate în Statele Unite.
Când a fost întrebat despre noile măsuri fiscale, Li le-a numit „complet nerezonabile”, potrivit traducerii chineză-engleză a CNBC. Lee a remarcat, de asemenea, impactul asupra consumatorilor și asupra obiectivelor climatice.
Mașina de familie „noul standard” pentru a concura cu Tesla
Alan Ai, președintele sub-brandului NIO, a declarat, miercuri, la o conferință de presă în mandarină, că Onvo își propune să stabilească „noi standarde” pentru mașinile de familie.
Numele mărcii înseamnă „On Voyage”, în timp ce numele său chinezesc „Ledao” înseamnă timpul fericit pe care o familie îl petrece împreună.
Ai Weiwei a făcut mai multe comparații între modelul Y și alte mașini în timpul discursului său.
El a spus că spațiul interior al lui L60 este mai spațios decât modelul Y de la Tesla și Rav4 de la Toyota. El a mai spus că noua mașină a lui Onvo are o absorbție mai bună a șocurilor și o formă mai compactă în formă de opt decât concurenții săi.
Gama promovată de Onvo cu o singură încărcare este cel puțin la fel de mult ca Modelul Y, dacă nu mai mult, în funcție de versiune.
Ca sub-marcă, vehiculele Onvo au acces la multe Inlocuire baterie NIO Ai Weiwei a spus că există și stații de încărcare.
Ai Weiwei a arătat, de asemenea, videoclipuri cu modele Onvo care conduc pe drumurile rurale și străzile orașului folosind tehnologia de asistență a șoferului.
Software-ul de asistență la conducere de la Tesla „Full Autopilot” nu a fost încă lansat în China, dar este deja utilizat pe scară largă Aprobarea de la Beijing este așteptată în curând pentru lansare.