May 16, 2024

Magazin Wayfair din Wilmette, IL.

Politețe: Wayfair

Ce apocalipsă de retail?

Comerciant online de mobilă pentru casă wayfel Compania își va deschide primul magazin omonim în apropiere de Chicago, în urma unui șir de alte companii native digital care se îndreaptă către magazine fizice pentru creștere.

Pentru o companie care a devenit un uriaș de 12 miliarde de dolari prin convingerea consumatorilor să cumpere canapele și paturi online, este ironic că Wayfair se sprijină pe cele mai de bază blocuri ale retailului. Asta pentru că, indiferent cât de mult avansează tehnologia, cumpărătorii încă nu pot încerca o saltea nouă de pe laptop sau de pe telefonul mobil.

„Dacă te gândești la categoriile în care ne aflăm, acestea sunt de obicei categorii foarte vizuale sau categorii foarte tactile sau, știi, te gândești să cumperi pentru că este destul de scump și te vei gândi mult la alegere. produsul potrivit”, a declarat CEO-ul și cofondatorul Wayfair, Niraj Shah.

„În funcție de ceea ce cumpără cineva, poate prefera experiența în magazin și lucrul cu colegii”, a spus el. „Sau ar putea dori să discute despre finanțare sau să aibă nevoie de ajutor cu designul, iar noi putem oferi toate aceste experiențe. Oferim acele experiențe și online, dar uneori, poate fi mai plăcut sau mai eficient în magazin.”

Magazinul masiv de 150.000 de metri pătrați din Wilmette, Illinois, este programat să se deschidă pe 23 mai. Warby Parker, SmochinCasper, Glossier și Everlane.

Ambițiile de vânzare cu amănuntul ale Wayfair apar în momentul în care compania exclusiv online încearcă să-și traseze următoarea fază de creștere într-un mediu care a evoluat de la înființarea companiei și face ca conducerea unei afaceri de comerț electronic profitabilă să fie mai dificilă ca niciodată.

Confidențialitatea s-a schimbat Yuan și măr iOS face mai greu pentru marketeri să vizeze clienții în campaniile publicitare. Compania se confruntă, de asemenea, cu mai multă concurență din partea parveniților cu legături cu China, cum ar fi Shein și Temu.

intoarce si Escrocheria care decurge Este un joc fără sfârșit, care pierde bani.Pe măsură ce piețele online proliferează Amazon, Walmart și Ţintăaproape oricine poate deveni comerciant cu amănuntul, iar mărcile pot concura cu proprii producători.

Multe companii care au început să vândă direct consumatorilor își oferă acum produsele în magazine universale și comercianți cu amănuntul, dar chiar și atunci aduce capcană. Mărcile care obțin un avantaj competitiv prin colectarea multor date despre clienți nu au atât de multă vizibilitate și nu câștigă atât de mulți bani când lucrează cu angrosisti.

De asemenea, sunt supuși capriciilor partenerilor lor și pot fi scoși de pe rafturi fără preaviz, sau riscă să piardă o sursă majoră de venit dacă angrosistul iese brusc din afaceri sau vânzările scad. Atunci când mărcile au propriile lor magazine în plus față de site-urile lor web, ele au mai mult control în atenuarea acestor riscuri.

În plus, datele recensământului din SUA arată că creșterea explozivă a comerțului electronic în timpul pandemiei de Covid-19 a încetinit și a scăzut sub minimele dinaintea pandemiei. Datele recensământului arată că, având în vedere rolul aparent inseparabil al cumpărăturilor online în viața majorității americanilor, unii ar putea fi surprinși să afle că marea majoritate a vânzărilor cu amănuntul (aproximativ 85% până în 2023) au loc în continuare offline.

„Pentru unele dintre companiile pe care le-am experimentat, din perspectivă economică, dacă aveți o marcă foarte bună, (magazinul) este probabil cel mai bun pariu”, a spus Larry Cheng, partener fondator al fondului de capital de dezvoltare tehnologică Volition Capital „Nu merge nicăieri, poate crește vânzările online, poate crește atragerea de noi clienți, iar beneficiile financiare pot fi uriașe. ”

La ce să vă așteptați de la magazinele Wayfair

Noul magazin Wayfair va arăta puțin ca Ikea în ceea ce privește dimensiunea și restaurantele din magazin, dar sortimentul său va oferi o gamă de stiluri diferite, deoarece se străduiește să fie un ghișeu unic pentru toate lucrurile de acasă.

„Veți vedea mobilier, veți vedea piața, care este foarte centrată pe decor, dar avem îmbunătățiri pentru locuințe, inclusiv electrocasnice mari, dulapuri de bucătărie, gresie, uși, feronerie și veți vedea, de asemenea, articole pentru casă, electrocasnice mici. , va fi depozitare și organizare”, a declarat Liza Lefkowski, vicepreședintele Wayfair pentru mărfuri și magazine, pentru CNBC.

„Veți vedea o mulțime de categorii în afara mobilierului, dar ele sunt nucleul casei tale”, a spus ea.

Magazin Wayfair din Wilmette, IL.

Politețe: Wayfair

Magazin Wayfair din Wilmette, IL.

Politețe: Wayfair

În prezent, Wayfair deschide un singur magazin de format mare pentru a completa magazinele mai mici pe care le-a deschis sub mărcile sale de retail specializate All Modern și Joss & Main.

În viitor, Shah are în vedere un „întreg portofoliu de magazine mari” care să acopere întreaga țară.

Magazinele fizice s-au întors

Ambițiile fizice ale Wayfair oglindesc un val mai mare de deschideri de magazine fizice.

La începutul anilor 2010, noile deschideri de magazine au depășit cu mult închiderile de magazine până când situația s-a inversat în 2017. Baza de date de urmărire a magazinelor din SUA și Marea Britanie.

Creșterea închiderilor de magazine a generat titluri despre așa-numita apocalipsă a comerțului cu amănuntul și avertismente că magazinele vor dispărea pe măsură ce cumpărăturile se vor muta online.

Pentru o vreme, acest lucru părea să fie adevărat. Închiderile de noi magazine au depășit deschiderile de noi magazine până în 2022, când tendința s-a schimbat. Începând cu 10 mai, au existat 307 noi locuri de muncă nete în 2023 și 521 nete noi locuri de muncă în 2024.

Comercianții cu reduceri, de ex. dolar general, Cinci sau mai puțin, burlington și Corporația TJX John Mercer, directorul global al cercetării Coresight și directorul general al cercetării bazate pe date, a declarat că creșterea a fost în mare măsură determinată de această creștere. Dar și comercianții cu amănuntul direct către consumatori își joacă rolul.

lua Warby Parker, compania de ochelari creditată cu lansarea mișcării direct-to-consumer. În mai 2023, retailerul a spus că crede că ar putea deschide peste 900 de magazine în Statele Unite. 12%.

Co-CEO Warby Parker discută despre strategia de extindere: Marea majoritate a americanilor vor să intre în magazine

SmochinCompania, care vinde scrub-uri și alte produse pentru profesioniștii din domeniul sănătății, și-a vândut produsele exclusiv online până când a deschis primul magazin în Los Angeles, în noiembrie. De asemenea, compania plănuiește să găzduiască un alt eveniment în Philadelphia în această vară. Directorul executiv Trina Spear le-a spus analiştilor la apelul companiei privind veniturile din primul trimestru din 9 mai că 40% dintre cei care fac cumpărături la magazinul din Los Angeles sunt clienţi noi.

„Aceasta este piața noastră cea mai pătrunsă din Los Angeles. Deci, este grozav să vedem asta”, a spus Spears. „Profesioniştii din domeniul sănătăţii sunt la fel ca toţi ceilalţi, nu? Ei vor să interacţioneze cu mărcile atât online, cât şi offline, iar asta vedem cu magazinul Century City”.

Cumpărătorii răsfoiesc îmbrăcăminte la magazinul Untuckit pe 20 octombrie 2018 în King of Prussia, Pennsylvania.

Gina Moon |. Bloomberg |

Alte mărci private direct către consumatori s-au extins și în magazinele de vânzare cu amănuntul, inclusiv compania de lenjerie de pat Brooklinen, magazinul de mobilă Burrow și mărcile de îmbrăcăminte Everlane și Untuckit.

„Jucătorii puri[din comerțul electronic]vor spune: „Am atins un anumit număr, facem o treabă foarte bună[în comerțul electronic]dar nu vom putea depăși acel număr. indiferent de ce… dacă nu deschidem o altă conductă”, a spus Rebecca Fitts, care anterior a făcut parte din echipa imobiliară internă a lui Warby Parker și este acum vicepreședinte senior al strategiei de afaceri la firma de consultanță imobiliară. Alvarez and Marsal Real Estate Solutions.

„Nu cred că fiecare brand va avea numărul de magazine pe care le are Warby, dar cu siguranță învață aceste lecții și acesta este un semn bun”, a spus ea.

Cost ridicat de intrare

Dacă orice brand direct către consumator ar putea deschide magazine și ar crește brusc vânzările și profitabilitatea, toți ar face acest lucru. Dar pentru companiile care au început ca perturbatori online, elementele fundamentale ale comerțului cu amănuntul pot prezenta o curbă de învățare abruptă.

Extinderea în retailul fizic este o provocare și costisitoare.

Amish Tolia, co-fondatorul și CEO al Leap, un startup care ajută mărcile să deschidă magazine cu amănuntul, a spus că companiile care doresc să deschidă magazine trebuie să-și dea seama de logistică, cum ar fi locațiile fizice, mobilierul și consumabilele și inventarul de transport. magazin. El a spus că trebuie să determine, de asemenea, cum să crească traficul pietonal și să opereze magazinul.

Toate aceste componente necesită „timp, efort, buget și resurse, nu-i așa? Așadar, atâta timp cât ne putem aminti, pe lângă magazinele universale cu mai multe mărci, dacă doriți să vă construiți propriul mediu de vânzare cu amănuntul complet, proporția de intrare. -la piata a fost foarte mare”, a spus Tolia.

Magazin Wayfair din Wilmette, IL.

Politețe: Wayfair

Unele mărci direct către consumatori au avut de suferit, deoarece s-au extins prea repede și au suferit din cauza scăderii cererii.

pasăre întreagăCapitalizarea sa de piață a crescut de la 4,1 miliarde de dolari după IPO la aproximativ 114 de milioane de dolari și a deschis rapid zeci de magazine în ultimii ani, ducând numărul total de magazine la aproximativ 60 la sfârșitul lunii martie. Dar vânzătorul de încălțăminte și îmbrăcăminte intenționează acum să închidă 10 până la 15 magazine „subperformante” din SUA în 2024, astfel încât să se poată concentra pe „maximizarea productivității la magazinele rămase”, au declarat directorii companiei în May Said în timpul conferinței telefonice privind veniturile din primul trimestru. al 8-lea.

O femeie trece printr-un magazin Allbirds din cartierul Georgetown din Washington, DC, marți, 16 februarie 2021.

Al Drago |. Getty Images

marca saltelei Violet Compania are, de asemenea, aproximativ 60 de magazine deschise, dar a declarat ICR Consumer Investor Conference din ianuarie că showroom-urile sale ar putea fi „cea mai dificilă parte a modelului nostru în acest moment”, deoarece aproximativ o treime din locațiile sale „Există o problemă dintr-un anumit motiv” .

„Așa că vom încetini (deschiderile de magazine) puțin în anul care vine și vom încerca să ne dăm seama cum să ne asigurăm că le ducem acolo unde trebuie, astfel încât să poată fi profitabile”, a spus el. (Rob DeMartini). „Sunt niște faruri de marcă grozave. Dar trebuie să facă bani”.

Wayfair, care nu a mai înregistrat profit anual din 2020, se va confrunta cu aceleași provocări pe măsură ce se va lansa în extinderea retailului.

Cheltuielile de capital ale companiei în 2023 sunt de aproximativ 348 de milioane de dolari, dar și reducere Economisiți sute de milioane de dolari și consolidați-i poziția de numerar.

Wayfair a spus că începe încet și intenționează să deschidă magazine cu precauție, luându-și timp pentru a vedea ce funcționează și ce nu înainte de a face investiții viitoare.

„Provocarea este cheltuielile inițiale de capital”, a spus Cheng de la Volition Capital.

„Dar în cele din urmă, nu există niciun glonț magic pentru toate aceste mărci ca această conductă”, a spus el. „Mărcile bune, funcționează pentru toate mărcile”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *