CosMc Tropical Spice capătă culoarea violet dintr-un amestec de limonadă, condimente de ananas și fructe de dragon.
în ultimele șase luni McDonalds Liniile cu mașina de câteva ore s-au diminuat de la deschiderea primului magazin CosMc, dar lanțul abia începe.
acest gigantul burger creat Seria spin-off folosește una dintre mascotele mai puțin cunoscute de la McDonald, CosMc, un extraterestru care iubește cheeseburgerii McDonald’s. Când CEO-ul McDonald’s, Chris Kempczinski, a lansat CosMc’s la un eveniment pentru investitori în decembrie, el a spus că compania își propune să creeze un brand care să poată vinde băuturi personalizate și cafea populare după-amiaza pentru a atrage consumatorii mai tineri.
Lansarea noului brand vine într-un moment în care băuturile devin din ce în ce mai populare„Acum este privit ca parte a spațiului de gustare – un tratament mai accesibil, mai gustos și poate chiar mai sănătos”, a spus Katie Belflower, editor la firma de cercetare a restaurantelor Technomic Sufragerie. Cu băuturi, poți deveni cu adevărat creativ fără a avea o linie de produse în care trebuie să investești cu alimente.
De la deschiderea primului restaurant în suburbia Bolingbrook din Chicago, McDonald’s a deschis trei restaurante CosMc’s, toate în Texas. Lanțul intenționează în prezent să deschidă 10 magazine pentru deschidere ușoară până la sfârșitul anului, toate, cu excepția unuia, se află în Lone Star State.
Într-un alt semn al expansiunii noii mărci, compania își va lansa marți propria aplicație mobilă și program de loialitate numit CosMc’s Club. Clienții își pot plasa comanda utilizând aplicația și o pot ridica în restaurant sau pe banda de rulare. Membrii programului de loialitate câștigă 10 puncte pentru fiecare dolar cheltuit, odată ce acumulează 400 de puncte, le pot răscumpăra pentru o recompensă de 2 USD.
Deși este prea devreme pentru a spune soarta pe termen lung a CosMc, pariul ar putea da roade pentru McDonald’s, chiar dacă spinoff-ul nu trece niciodată de faza de testare a 10 locații. Aplicația și programul de loialitate vor oferi lanțului informații suplimentare despre consumatori.
„Pentru McDonald’s, costul de a face acest lucru este o eroare de rotunjire. Chiar dacă toți se închid peste șase luni, tot vor învăța ceva. Uneori, învățarea poate fi mai substanțială decât crezi.” Kalinowski, un analist al industriei restaurantelor Marks și CEO al Kalinowski Equity Research, a declarat pentru CNBC.
Febra CosMc moare
La prezentarea investitorilor McDonald’s din decembrie, Kempczinski a minimizat impactul pe termen scurt al CosMc.
„Să mă stresez din nou, vorbim de 10 magazine”, a spus acesta la eveniment. „Ideea nu este CosMc în sine. Ideea este ceea ce spune despre McDonald’s și potențialul nostru”.
Dar pentru mulți consumatori, CosMc este știrea principală. Când primul magazin s-a deschis în Illinois câteva zile mai târziu, clienții dornici s-au aliniat în jurul mall-ului și au așteptat ore întregi să aibă șansa de a cumpăra McPops și Churro Frappes.
După câteva săptămâni, zgomotul a început să scadă. Conform datelor de la Intouch Insight, timpul mediu de așteptare Pe baza vizitelor cumpărătorilor misterioși din ianuarie și februarie, timpul de la intrarea pe linia de transport la CosMc până la sosirea la difuzor pentru a comanda a fost de 11 minute și 13 secunde. Dar timpul mediu de service după comanda a fost de doar patru minute și o secundă, cu doar șase secunde în spatele standardului din industrie.
Într-o după-amiază de luni în mai, acest reporter CNBC a sărit peste coadă și a ajuns la unul dintre cele patru interfoane drive-thru pentru a-și plasa comanda.
Interesul investitorilor s-a răcit, deoarece celelalte afaceri ale McDonald’s au atras mai multă atenție.
„În urmă cu șase luni, oamenii erau curioși, dar acum vedeți că vânzările McDonald’s la același magazin scad, și pe asta se concentrează clienții mei”, a spus Kalinowski.
primul sezon, Rapoartele McDonald’s Vânzările la aceleași magazine din S.U.A. au crescut cu 2,5%, încetinind pe măsură ce creșterile prețurilor se estompează, iar mesenii reduc cheltuielile la restaurant.
Experiența lui CosMc
Panourile digitale de meniu le spun clienților să aibă răbdare în timp ce comenzile lor sunt pregătite.
Amelia Lucas/CNBC
Din exterior, locația CosMc în Bolingbrook este modestă. Patru linii de drive-thru așteptau clienții să-și plaseze comenzile. Exteriorul indigo al clădirii poartă numele mărcii, dar nu există nicio urmă de mascota cu numele acesteia.
De fapt, deși CosMc joacă un rol uriaș în dezvoltarea mărcii poveste de origine fictivă Pe site-ul CosMc, el este în mare parte invizibil de la mărcile sau restaurantele sale.
„Personajul lui nu este atât de cunoscut”, a spus Bellflower. „Cred că aproape că funcționează în favoarea lor, deoarece oamenii pot înțelege cum este diferit CosMc’s de McDonald’s în sine, dar încă are fonturi și culori retro și lucruri de genul acesta, așa că cred că toate acestea ajută la legarea lui de nostalgie.
Absența CosMc se poate datora și faptului că, atunci când McDonald’s a difuzat reclame cu tematică CosMc în anii 1980 și 1990, clientul țintă al lanțului poate să nu se fi născut încă.
„Doar uitându-mă la meniu, se pare că este conceput pentru oameni de jumătate de vârsta mea și mai tineri”, a spus Kalinowski, care are peste două decenii de experiență în industrie.
Patronii CosMc pot alege dintr-o mare varietate de băuturi și un meniu mai mic de gustări. Sour Cherry Energy Burst, Island Pick-Me-Up Punch și Popping Pear Slush sunt băuturi McDonald’s create exclusiv pentru lanț.
Băuturile precum Tropical Spice pot fi personalizate cu „amelioratori”, cum ar fi injecții de vitamina C sau injecții de energie, perle de tapioca numite boba sau o alegere de opt siropuri diferite. Lanțul oferă, de asemenea, băuturi de cafea, cum ar fi Churro Cold Brew Frappe, care la capacitatea sa maximă are de aproape cinci ori mai multă cofeină decât o ceașcă obișnuită de cafea preparată.
CosMc’s este, de asemenea, cel mai recent exemplu de restaurant axat pe băuturi, care vinde mai mult decât cafea. Lanțul de sucuri din Utah Swig este acum deținut în majoritate de biroul de familie al lui Larry Miller. frati olandezi Aproximativ un sfert din vânzări provin din băuturile energizante Blue Rebel. și StarbucksIntroduse pentru prima dată în urmă cu mai bine de un deceniu, băuturile reci, categoria de băuturi a lanțului cu cea mai rapidă creștere în SUA, lansează noi arome picante în această primăvară.
Băuturile non-cafee tind să atragă mai mult consumatorii care caută un răspuns de după-amiază. Deși ar putea încă avea nevoie de cofeină, băuturile aromate precum Blueberry Ginger Boost de la CosMc pot fi mai atrăgătoare decât alte opțiuni de cafea.
Nivelul de personalizare al CosMc ar fi dificil pentru McDonald’s tradițional, deoarece i-ar încetini în mod semnificativ liniile de rulare. Starbucks, de exemplu, și-a atribuit creșterea vânzărilor din ultimii ani unei schimbări către băuturi reci și produse costisitoare, la comandă, cum ar fi cafeaua rece, dar clienții și barista deopotrivă s-au plâns că comenzile complicate au dus la încetinirea serviciilor.
O modalitate de a accelera serviciul CosMc este de a folosi panourile digitale de meniu în moduri diferite. Tabloul de meniu al CosMc redă reclame până când o mașină ajunge la un interfon din apropiere, lăsând clienților puțin timp să se gândească la meniul a peste 70 de băuturi și alimente. Introducerea comenzilor mobile și online poate ajuta, de asemenea, la reducerea timpilor de așteptare.
După ce clienții își finalizează comanda, aceștia pot plăti la difuzor sau pot aștepta ca casierul să plătească la fereastra de ridicare. De asemenea, CosMc îi pune pe clienți să aștepte la interfonul de unde și-au plasat comanda până când comanda lor este gata pentru ridicare. Panoul de meniu va trimite fereastra de ridicare de la care să primiți comanda.
CosMc’s este un mic restaurant care nu oferă locuri în restaurant, iar clienții pot alege să stea în parcarea de 10 locuri sau să continue să conducă. Bolingbrook CosMc’s este o fostă locație din Boston Market și va fi mult mai mare decât alte locații planificate McDonald’s pentru brand. Dar având în vedere că imobilele companiei sunt libere, la 45 de minute de mers cu mașina de sediul companiei din Chicago și există un McDonald’s tradițional chiar lângă, este logic ca compania să aleagă acea locație ca prima locație pentru spin-off.
Dar istoria locației servește și ca un semnal de alarmă pentru McDonald’s. Compania a achiziționat Boston Market în faliment în 2000, cu intenția de a-și folosi proprietățile imobiliare. Dar, în schimb, a continuat să opereze marca.
Șapte ani mai târziu, McDonald’s l-a vândut și a cedat masiv alte mărci de al doilea nivel, cum ar fi Chipotle Mexican Grill. La acea vreme, vânzările McDonald’s aveau probleme, directorii dând vina pe o parte din necazuri pe lipsa concentrării.