May 28, 2024

O noapte la Cliff Hotel (foto) din provincia Guizhou din China începe de la aproximativ 83 de dolari, potrivit Trip.com. Hotelul va fi construit în 2023 și are 34 de camere.

Fotografii Noor |. Fotografii Noor |

BEIJING – Un număr tot mai mare de turiști chinezi aleg destinații interne mai ieftine decât atracțiile turistice străine.

Un sondaj lansat luna aceasta de firma de consultanță Oliver Wyman a arătat că doar 14% dintre gospodăriile cu venituri mari care au călătorit în străinătate anul trecut au planificat să facă acest lucru din nou în 2024. Acest segment acoperă gospodăriile din China continentală cu un venit lunar de cel puțin 30.000 de yuani (4.140 USD, sau aproximativ 50.000 USD pe an).

Sondajul a constatat că motivul principal pentru alegerea țării lor de origine este „opțiunile de călătorie interne abundente”, urmate de „costul prea mare” al călătoriilor internaționale.

Oliver Wyman a spus că călătoria în China continentală costă mai puțin de 1.000 de yuani de persoană, în timp ce călătoria către Hong Kong sau Japonia costă mii de yuani.

Turismul local a fost un punct luminos în redresarea Chinei de la controalele Covid-19 care s-au încheiat la sfârșitul anului 2022. Ctrip Indică volumul rezervărilor pentru destinațiile rurale din China în 2023 a crescut de 2,6 ori comparativ cu nivelurile pre-pandemice.

Frații Safier de la YouTube vorbesc despre celebritatea rețelelor sociale și despre răspândirea pozitivității online

În perioada de vacanță de la 1 la 5 mai a acestui an, sosirile și veniturile turiștilor interni Creștere în comparație cu nivelurile pre-pandemie în 2019, arată datele oficiale. Călătoriile internaționale sunt ușor sub nivelul din 2019, potrivit analizei CNBC date oficiale.

În China continentală, orașe mai mici precum Yangzhou, Luoyang, Qinhuangdao, Guilin și Zibo au înregistrat cea mai rapidă creștere a rezervărilor de călătorii, a spus Oliver Wyman.

„Anul acesta, turismul intern va depăși nivelurile de dinainte de pandemie”, a declarat Ashley Dudarenok, fondatorul companiei chineze de consultanță digitală ChoZan.

Ea se așteaptă ca redresarea călătoriilor chineze în străinătate să dureze mai mult, în parte pentru că „furia și insecuritatea din restul lumii sunt chiar mai mari decât în ​​2023”.

În contrast, a Numărul de americani atins un nivel record Solicitați un pașaport pentru a călători în străinătate în ultimii doi ani. Raport Skyscanner Se spune că 85% dintre călătorii din SUA intenționează să călătorească cel puțin la fel de mult sau mai mult la nivel internațional în acest an decât în ​​2023.

oficiali americani și chinezi a avut un summit Săptămâna trecută în Xi’an promovarea turismului intre cele doua tari.

Odată ce devii popular, vei avea mii de vizitatori la ușa ta.

Ashley Dudarenok

Cao Shan, fondator

Nu este clar în ce măsură va dura interesul turistic din regiunile mai puțin dezvoltate ale Chinei și dacă se va traduce într-o creștere durabilă. Dar impactul pe termen scurt asupra unor zone este uriaș.

Regiunea Autonomă Guangxi de Sud Celebrele dealuri de calcar din GuilinConsiliul de Stat a emis un plan pentru promovarea consumului în acest an și consolidarea subvențiilor pentru publicitate și turism.

Oficialii au declarat că, în primul trimestru, veniturile din turism ale regiunii au crescut cu aproape 24% față de an, până la 258,18 miliarde de yuani. Autoritățile locale au declarat că subvențiile guvernamentale locale pentru artele spectacolului au adus 48,3 milioane de yuani venituri din bilete la 230.000 de persoane, stimulând activitatea economică cu aproximativ 460 de milioane de yuani.

Este nevoie de aproximativ 2,5 ore de zbor pentru a ajunge la atracția turistică Nanjing City Wall din estul Guangxi. Potrivit statisticilor, în primul trimestru au fost primiți aproape 1,3 milioane de turiști, iar veniturile au ajuns la 19,2 milioane de yuani, de două ori mai mari decât în ​​2019. mass-media locală.

Concurează pentru atenția presei

Guvernele locale din afara marilor orașe ale Chinei și-au intensificat eforturile pentru a atrage turiști, în principal prin intermediul social media.

Oficialii din Guangxi au declarat la începutul acestei luni că videoclipurile lor promoționale în aplicații precum Douyin și Xiaohongshu (cunoscute ca „Little Red Book” sau „Red” în engleză) au milioane de spectatori.

„Încearcă să devină virale, încearcă să-și implice comunitățile, moștenirea lor culturală, să pună totul online”, a spus Dudarenok „Odată ce devii viral, sunt mii de oameni la ușa ta.”

Anul trecut, cultura frigaruilor de gratar a luat amploare pe retelele de socializare in Zibo, provincia estica Shandong, iar oamenii s-au adunat in oras. În mod similar, 3 milioane de turiști se adună în Harbin Sculpturile sale de gheață și obiceiurile unice din nord au atras atenția pe rețelele de socializare în timpul vacanței de trei zile de Revelion.

Programele de televiziune care se concentrează pe anumite regiuni ajută, de asemenea, la promovarea turismului.

Un serial TV plasat în Altay aduce vizibilitate în zonele îndepărtate ale provinciei Xinjiang din vestul îndepărtat Numărul turiștilor a crescut cu aproape 38% Potrivit iQiyi, care a lansat miniseria, primele trei zile ale sărbătorii de Ziua Mai din acest an, comparativ cu un an în urmă.

„Programele TV sunt foarte atractive”, a spus Dudarenok, adăugând că „mâncarea este întotdeauna cel mai important motiv pentru turiştii chinezi de a călători”.

Rețeaua vastă a Chinei de trenuri și zboruri de mare viteză facilitează vizitarea orașelor mici, chiar și pentru doar două sau trei zile.

Rezervare bilet de avion intern Ctrip Compania a declarat săptămâna trecută că a crescut cu 30% anual în primul trimestru. Raportul a subliniat că consumatorii chinezi acordă acum mai multă atenție „satisfacerii emoționale”, ceea ce a declanșat interesul pentru călătoriile personalizate.

Potrivit înregistrărilor FactSet, conducerea Trip.com a spus în legătură cu apelul privind veniturile că „eforturile de marketing consolidate din multe provincii au încurajat efectiv călătorii să exploreze diferite destinații”.

Întreprinderile și administrațiile locale lucrează împreună în alte moduri pentru a spori atenția, dacă nu veniturile.

Yang Hua, președintele comitetului pregătitor, a declarat că oficialii de la atracțiile turistice și guvernele locale au căutat oportunități de promovare de la concursul Miss Tourism Asia.

„În prezent, industria turistică internă a Chinei este relativ fragmentată”, a spus Yang în mandarină (tradus de CNBC). El speră să creeze evenimente specifice destinației pentru oraș pentru a atrage turiști în următorii ani.

Miss Tourism Asia a filmat anul trecut videoclipuri de modă promoționale pentru concurenți în deșertul din jurul orașului Mării Aral din Xinjiang, iar finala concursului va avea loc pe 1 ianuarie 2024 în orașul Dongguan, provincia Guangzhou.

Oliver Wyman a spus că preferința actuală a consumatorilor chinezi pentru călătoriile interne înseamnă că călătoriile internaționale ar putea să nu revină complet la nivelurile din 2019 până la sfârșitul anului 2025, cu jumătate de an mai târziu decât previziunile anterioare.

Pe termen lung, Dudarenok se așteaptă că destinațiile turistice internaționale vor trebui să-și îmbunătățească experiențele pentru a se adapta la creșterea Chinei a hotelurilor moderne și moderne și a altor servicii turistice.

„Turiștii chinezi nu sunt ușor de mulțumit”, a spus ea.

— Greg Iacurci și Yulia Jiang de la CNBC au contribuit la acest raport.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *