
Sigla Abercrombie & Fitch este văzută într-un magazin de pe Fifth Avenue pe 25 august 2022 în New York City.
Michael M. Santiago |. Michael M. SantiagoGetty Images
Abercrombie & Fitch Compania a raportat miercuri cele mai puternice rezultate din primul trimestru din istorie, extinzând din nou o serie de a depăși așteptările.
Vânzările retailerului au crescut cu 22% față de anul trecut, în timp ce profiturile au crescut de aproape șapte ori, depășind cu mult așteptările de pe Wall Street.
Acțiunile au fost puțin modificate în tranzacționarea înainte de piață.
Iată cum a comparat performanța companiei de îmbrăcăminte în primul trimestru cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:
- Câștig pe acțiune: 2,14 USD, 1,74 USD estimat
- Venituri: 1,02 miliarde USD, 963,3 milioane USD estimate
Compania a raportat un venit net de 113,9 milioane dolari, sau 2,14 dolari pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate la 4 mai, comparativ cu 16,6 milioane dolari sau 32 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.
Vânzările au crescut la 1,02 miliarde USD, o creștere de aproximativ 22% față de 836 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.
„Am navigat cu succes prin schimbările sezoniere prin categorii relevante și marketing convingător, valorificând capabilitățile de urmărire agilă și disciplina de inventar, conducând vânzările peste așteptările noastre”, a spus CEO Fran Horowitz în comunicat Hollister a crescut cu 12%. “
Abercrombie a fost unul dintre Cel mai mare câștigător în retail. În fața unui an dificil, compania este Creșterea vânzărilor cu două cifre Se întâmplă în 2023.
Vânzările comparabile ale retailerului au crescut cu 21%, bazându-se pe o creștere de 3% în perioada anului precedent. Abercrombie se așteaptă ca vânzările să crească din nou în acest an fiscal și să crească îndrumările privind veniturile.
Retailerul se așteaptă acum ca vânzările pe tot anul să crească cu aproximativ 10%, comparativ cu prognoza anterioară de 4% până la 6%. Analistii se asteptau la o crestere de aproximativ 7%, potrivit LSEG.
Potrivit LSEG, Abercrombie se așteaptă ca vânzările să crească cu 15% în acest trimestru, mai mult decât cele de 9% așteptate.
Horowitz intenționează să se bazeze pe succesul companiei prin dezvoltarea mărcii Hollister, care reprezintă aproximativ jumătate din vânzările totale ale companiei, și să aducă mai multe categorii brandului său omonim. În martie, retailerul a lansat „A&F Wedding Shop” – o linie de îmbrăcăminte pentru mirese și participanți, care poate fi purtată nu doar în ziua nunții lor, ci și pentru alte petreceri de nuntă, precum petrecerile burlacilor și repetițiile.
Colecția include o gamă largă de rochii, bikini, pijamale, fuste și alte piese la prețuri cuprinse între 80 și 150 USD. Prețul mediu al zilei este adesea prohibitiv de scump pentru multe cupluri, permițând lui Abercrombie să atragă consumatorii care caută valoare și să câștige un loc pe piața generală a îmbrăcămintei de mireasă, care este estimată a fi de 50% în SUA până în 2030. va ajunge la 83,5 miliarde USD Site de cercetare și marketing.
Abercrombie și-a petrecut ultimii șase ani transformându-se dintr-un retailer exclusiv care a folosit branding puternic și modele fără cămașă pentru a conduce vânzările într-o companie axată pe incluziune și orientată către mileniali.
Transformarea companiei a durat ani de zile, dar a început să dea roade în 2023, când retailerul a raportat o creștere cu 16% a vânzărilor anuale, în timp ce piața de îmbrăcăminte din SUA s-a redus. Acțiunile sale au crescut cu 285% în 2023 și au crescut cu 73% până în prezent la închiderea de marți, depășind câștigul de 11% al S&P 500.
Citiți raportul complet al câștigurilor Aici.