Pe 26 noiembrie 2021, semnul din afara magazinului Walgreens deținut de Walgreens Boots Alliance, Inc. din Manhattan, New York City, SUA.
Andrew Kelly |
Walgreens a anunțat miercuri că va continua să reducă prețurile la aproximativ 1.300 de articole, cea mai recentă companie care a apelat la valoare într-un moment în care consumatorii din SUA se confruntă cu semne de oboseală a cheltuielilor.
Lanț de farmacii a spus într-o declarație S-au anunțat „economii de vară”, prețuri mai mici ca răspuns la consumatorii care continuă să se lupte cu prețurile ridicate Inflația continuă să afecteze economia SUA.
„Walgreens înțelege că clienții noștri se confruntă cu stres financiar și se luptă să achiziționeze articole esențiale de zi cu zi”, a declarat Tracey D. Brown, vicepreședinte executiv și președinte și director de cont, Walgreens Retail Division. „Ne continuăm angajamentul față de clienții noștri prin reducerea prețurilor la peste 1.000 de alte articole, lucru pe care îl facem din octombrie 2023.”
Măsurile de reducere a prețurilor evidențiate de companie includ:
- O vitamină pe zi cu gumă de 80 ct pentru bărbați și femei pentru 11,99 USD (în mod regulat 13,49 USD)
- Always Pad Mod Regular Edition (20 ct) pentru 6,99 USD (în mod regulat 7,49 USD)
- Clean & Clear Foaming Cleanser la reducere la 6,99 USD (în mod regulat 7,99 USD)
- Crema de mâini Eucerin Advanced Repair este la vânzare pentru 5,99 USD (în mod regulat 7,29 USD)
Prețurile pot varia în funcție de locația dvs.
Anunțul lui Walgreens urmează altor anunțuri ale gigantului retail, care indică, de asemenea, o creștere a gradului de conștientizare a sensibilității la preț în rândul consumatorilor. Săptămâna trecută, Target a anunțat că reduce prețurile la mii de articole din magazinele sale. Și Walmart recent A lansat o nouă linie de produse alimentare la prețuri sub 5 USD.
Redresarea economică post-pandemie dă acum semne de fragmentare într-o redresare în formă de „K”, americanii mai înstăriți reușind să mențină niveluri stabile de cheltuieli, chiar dacă inflația continuă să se situeze peste 3%. Consumatorii cu venituri mici au redus cheltuielile.
În raportul său lunar privind încrederea consumatorilor, lansat ieri, grupul de afaceri Conference Board a spus că cei care câștigă mai mult de 100.000 USD pe an Încrederea are cea mai mare creștere și este la un nivel relativ ridicat în general mai mare decât grupurile cu venituri mici.
„Consumatorii cu venituri mici din Statele Unite sunt slăbiți… și sunt puse în aplicare o mulțime de strategii pentru a-și menține bugetele până la sfârșitul lunii”, a declarat directorul executiv al PepsiCo, Ramon Laguarta, analiştilor la un apel al companiei. Aprilie.
Între timp, alte părți ale economiei mai strâns legate de consumatorii bogați continuă să depășească performanța, în special turismul. Chiar și American Airlines Miercuri a anunțat reduceri ale planurilor de creștereAnaliştii au spus că schimbările nu au reflectat o retragere mai amplă.
„Declinul (perspectivele) american spune mai multe despre defectele previziunii sale inițiale decât despre cererea de pasageri”, a declarat miercuri analistul companiei aeriene J.P. Morgan, Jamie Baker, într-o notă despre orice modificare extinsă.