May 30, 2024

Dulap plin Transformarea începe deja să dea ceva roade.

Vânzările comparabile ale gigantului de adidași au scăzut cu 1,8% în primul trimestru, mult mai bine decât așteptările analiștilor de 3,1%, potrivit StreetAccount.

Compania și-a reiterat, de asemenea, îndrumările pentru anul fiscal, așteptându-se să scadă vânzările cu 1% și să crească cu 1%, în comparație cu previziunile anterioare ale analiștilor de scădere cu 0,6%, potrivit LSEG.

Iată cum a evoluat compania în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):

  • Câștigurile pe acțiune: Ajustat 22 de cenți, așteptat 12 cenți
  • sursa de venit: 1,88 miliarde USD față de 1,88 miliarde USD așteptați

Foot Locker a raportat un venit net de 8 milioane de dolari, sau 9 cenți pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate la 4 mai, comparativ cu 36 de milioane de dolari sau 38 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Ajustându-se pentru elemente unice, inclusiv costuri precum deprecieri legate de închiderea și restructurarea anumitor magazine, Foot Locker a raportat câștiguri de 22 de cenți pe acțiune.

Vânzările au scăzut la 1,88 miliarde dolari, în scădere cu aproximativ 3% față de 1,93 miliarde dolari cu un an mai devreme.

Foot Locker se așteaptă ca câștigul pe acțiune ajustat pe întregul an să fie în intervalul de 1,50 USD până la 1,70 USD, în creștere față de așteptările de 1,57 USD, potrivit LSEG.

Creșterea comparabilă a vânzărilor este de așteptat să fie între 1% și 3%, potrivit StreetAccount, care este mai mare decât așteptările analiștilor de 1,5%.

„Începem bine primul trimestru, ceea ce arată că programul nostru de șireturi funcționează”, a declarat directorul executiv Mary Dillon pentru CNBC „Motivul pentru care sunt încrezătoare este că lansăm un program îmbunătățit de recompense FLX. așa că avem o mulțime de oportunități de a câștiga recompense. Lansăm o aplicație mobilă îmbunătățită, care știm că este o modalitate excelentă de a stimula implicarea clienților și comerțul pe care l-am văzut de-a lungul anului cu toți partenerii de marcă, inclusiv o revenire la creștere cu Nike în timpul trimestrului de vacanță.

Dillon, fost CEO frumusețe supremăAu existat eforturi pentru a întoarce Foot Locker, dar aceste eforturi durează mai mult decât se aștepta.

Pe măsură ce retailerul concurează cu consumatorii cu venituri mai mici, care simt cel mai puternic impact al inflației decât alți cumpărători, vânzările continuă să scadă, în timp ce partenerii de marcă inconstanți, cum ar fi Nikecompania a redus numărul de produse noi pe care le trimite către magazinele Foot Locker.

Brandul său Champs Sports a cântărit, de asemenea, asupra afacerii totale, vânzările comparabile scăzând cu 13,4% în trimestru și veniturile totale cu aproape 19%.

Foot Locker a trebuit să se bazeze pe promoții pentru a crește vânzările și și-a pierdut încrederea în Wall Street, cu acțiunile sale în scădere cu aproximativ 28% până în prezent, la închiderea de miercuri.

Cu toate acestea, lucrurile încep să arate bine pentru companie.

În aprilie, CEO-ul Nike, John Donahoe, a recunoscut Brandul merge prea departe Pe măsură ce se îndepărtează de angrosisti în favoarea propriilor magazine și site-uri web, a declarat pentru CNBC că face „investiții semnificative cu partenerii noștri de retail” pe măsură ce își parcurge propriile eforturi de a inversa.

În timp ce principalii consumatori ai Foot Locker se confruntă încă cu presiuni inflaționiste, Dillon a spus că prețurile medii de vânzare ale companiei au crescut în timpul trimestrului, demonstrând că clienții săi sunt dispuși să plătească prețul întreg pentru produsul potrivit.

“Consumatorii noștri… aceasta este o categorie foarte importantă pentru ei. Deci, atunci când oamenii au venituri discreționare, poate fi limitat, dar prioritizați unde vă cheltuiți banii, nu-i așa?” „Deci acordă prioritate, dar aș spune că cheltuiesc cu scop”.

Dillon a lucrat, de asemenea, la renovarea magazinelor Foot Locker, care încă reprezintă aproximativ 80% din vânzările sale anuale. Ea a construit magazine noi în afara mall-urilor, a închis magazine cu performanțe slabe și a renovat magazinele existente, astfel încât mărcile să fie dispuse să ofere cele mai bune produse, iar consumatorii să fie dispuși să aleagă Foot Locker în loc să meargă direct la mărci Mergi la un concurent ca articolele sportive ale lui Dick.

În aprilie, retailerul a lansat „Magazinul viitorului” Acest lucru revoluționează vechiul model Foot Locker și va servi drept model actualizat pentru magazinele sale.

„Acesta nu este un perete de pantofi, ci o casă de marcă”, a spus Dillon. „Cred că se concretizează într-un mod de care partenerii noștri de brand sunt încântați. Am auzit asta de la toată lumea”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *