May 30, 2024

CEO de încredere Johan Tjarnberg.

demn de incredere

Șeful startup-ului suedez de tehnologie financiară Trustly a spus că, chiar dacă profiturile operaționale au crescut cu 51%, compania este încă la unul sau doi ani distanță de o ofertă publică inițială.

CEO-ul Trustly, Johan Tjarnberg, a declarat pentru CNBC într-un interviu exclusiv că compania are încă nevoie de timp pentru a demonstra valoarea tehnologiei sale de open banking pentru investitori înainte de a deveni publică.

„Suntem încă la un an sau doi până să dovedim pieței că operațiunile bancare deschise se întâmplă și este aici”, a declarat Tjarnberg pentru CNBC.

„Pentru mine, sunt multe pe care dorim să le arătăm pieței în ceea ce privește adoptarea utilizatorilor, adopția comerciantului. Încă avem nevoie de ceva timp pentru a pune în aplicare manualul pe care îl avem.”

Trustly rezistă pentru o IPO chiar și după ce a postat cifre financiare puternice. Veniturile companiei pentru întregul an 2023 au fost de 265 de milioane de dolari, conform rezultatelor împărtășite exclusiv cu CNBC.

Trustly a spus că creșterea s-a accelerat semnificativ în a doua jumătate a anului, în creștere cu 27% comparativ cu aceeași perioadă din 2022.

Tjarnberg a declarat pentru CNBC că rezultatele companiei în 2023 vor fi în mare măsură determinate de creșterea afacerilor din SUA. Trustly a fuzionat cu rivalul american PayWithMyBank în 2020.

Ministrul Marii Britanii spune că Shein discută IPO la Londra

„Am investit mulți bani pe piața din SUA”, a spus Jarenberg. „Acum patru ani, aveam aproximativ 20 de angajați; acum avem 500 de angajați care sprijină piața din SUA”.

Tjarnberg a spus că în primul trimestru al acestui an, Trustly a înregistrat o creștere puternică în domenii precum utilitățile, retailul și călătoriile, 22% din volumul tranzacțiilor provenind din aceste industrii verticale principale și o creștere de 44% în 12 luni.

Canibalizarea Visa și MasterCard?

Diferența dintre companiile AI cu sursă închisă și cu sursă deschisă este mai mică decât am crezut: Hugging Face

În SUA, Trustly observă o cerere crescută din partea comercianților care „încearcă să reducă costurile”, deoarece taxele mari de procesare a cardurilor de credit îi fac mai atenți la preț, a spus Tjarnberg.

„După cum știți cu toții, scopul și ambiția noastră este să oferim o alternativă bună la alte metode de plată, inclusiv cardurile”, a spus el pentru CNBC.

Open banking-ul este o tendință care câștigă amploare, în special în toată Europa.

Acest lucru se datorează reglementărilor care impun băncilor să deschidă informațiile despre conturile clienților și funcțiile de plată către companii terțe.

Acesta deschide calea pentru noii intrați în finanțe, inclusiv companii fintech, startup-uri și companii de tehnologie. Sweden’s Trustly a fost fondată în 2008 și concurează cu GoCardless, TrueLayer, Volt, Bud și Yapily.

planuri de produse viitoare

Trustly dorește să lanseze o funcție care va permite comercianților săi să stabilească plăți recurente pentru clienții lor. Acest lucru va viza lucruri precum planurile de telecomunicații și serviciile de streaming de muzică pe bază de abonament.

Tjarnberg a spus că Trustly este „optimist” în domeniul mobil, în special în SUA, având în vedere succesul său timpuriu în parteneriatele de facturare mobilă cu companii precum AT&T și T-Mobile.

Trustly este folosit de peste 9.000 de comercianți din întreaga lume, inclusiv Facebook, Alibaba, Paypal, eBay, AT&TUNICEF, Dell, Lyft, Draft rege, Sensibilși Toro.

Trustly este deținută în majoritate de firma de capital de risc Nordic Capital, care deține 51,1% din companie. Alfven & Didrikson este al doilea cel mai mare susținător al său, cu o participație de 11,1%, în timp ce BlackRock deține 8,9%.

Aberdeen Standard Investments și Neuberger Berman dețin 0,7% și, respectiv, 0,9% din acțiunile Trustly, în timp ce alte companii, inclusiv conducerea și angajații Trustly, dețin 27,4%.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *