
frumusețe supremă Joi au fost stabilite planuri pentru a crește vânzările și a extinde cota de piață după ce vânzările au încetinit în primul trimestru.
Vânzările comparabile, o măsură care urmărește vânzările la magazinele Ulta deschise de cel puțin 14 luni, precum și online, au crescut cu 1,6% de la an la an, o încetinire semnificativă față de aceeași perioadă a anului trecut, când Ulta a raportat o creștere comparabilă a vânzărilor de 9,3%
„Ne așteptăm ca creșterea să se accelereze în a doua jumătate, la 2% până la 4%, reflectând impactul planurilor noastre bazate pe vânzări”, a declarat directorul financiar Paula Oyibo la apelul pentru veniturile companiei.
CEO-ul Ulta, Dave Kimbell, a avertizat în aprilie Cerințe de răcirela categoria frumusețe la o conferință de investitori. În timp ce încetinirea economică era în mare măsură așteptată, Kimbell a spus că a lovit companiile de frumusețe „puțin mai devreme și puțin mai mare” decât se aștepta.
Kimbell a recunoscut joi că cota de piață a companiei a fost contestată în ultimele trimestre, în special în categoria frumuseții de vârf.
„Nu suntem mulțumiți de tendințele privind cotele de piață și luăm măsuri pentru a ne consolida poziția de lider și pentru a accelera creșterea”, a spus Kimbell la apelul privind veniturile companiei, a adăugat că compania va împărtăși mai multe informații la planul său pe termen lung pentru 2019 .
Kimbell a evidențiat cinci domenii-cheie în care compania intenționează să ia măsuri concrete: îmbunătățirea selecției cu 25 de mărci noi, inclusiv exclusivități Ulta de la celebrități precum Serena Williams și Bella Hadid, prin extinderea rețelei sale de creatori a experiențelor digitale; valorificați programele de loialitate și promoțiile în evoluție.
De asemenea, compania va extinde parteneriatele cu serviciile de livrare panoul ușii, compania oferă livrare în aceeași zi din magazine și se bazează pe adoptarea aplicației lor. Kimbell a spus că aplicația Ulta a reprezentat 57% din vânzările de comerț electronic în timpul trimestrului.
Kimbell a anunțat, de asemenea, că compania testează o nouă platformă de gamification și va lansa o nouă tehnologie de marketing în cursul acestui an pentru a ajuta oaspeții să creeze o experiență de cumpărături personalizată.
Acțiunile Ulta au crescut cu aproximativ 11% la tranzacționarea după programul de joi.
Companiile de frumusețe sunt așa executat în timpul În comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștig pe acțiune: 6,47 cenți, așteptat 6,24 USD
- Venituri: 2,73 miliarde USD, 2,72 miliarde USD estimate
Ulta a raportat un venit net de 313,1 milioane dolari, sau 6,47 cenți pe acțiune, pentru trimestrul încheiat pe 24 aprilie, comparativ cu 347,1 milioane dolari sau 6,88 dolari pe acțiune, cu un an mai devreme.
Vânzările nete au crescut ușor, până la 2,73 miliarde de dolari, puțin mai mari decât cele de 2,63 miliarde de dolari din aceeași perioadă a anului trecut.
Compania și-a redus orientarea pentru anul fiscal curent. Ulta a raportat că acum se așteaptă ca vânzările nete să fie între 11,5 și 11,6 miliarde USD, cu vânzări comparabile între 2% și 3%. Compania a estimat anterior vânzări nete pe tot anul de 11,7 miliarde USD până la 11,8 miliarde USD, cu vânzări comparabile de 4% până la 5%.
Ulta și-a redus, de asemenea, profitul pe acțiune pentru întregul an, la 25,20 USD la 26 USD, de la intervalul anterior de 26,20 USD la 27 USD.
Frumusețea a fost întotdeauna un costum puternic pentru comercianții cu amănuntul, care se confruntă cu respingerea consumatorilor pe măsură ce costurile continuă să crească. marca de frumusete Elf Raportat recent despre el Primul an fiscal de miliarde de dolaridepășind așteptările de pe Wall Street și trimițând acțiunile în creștere.
Compania de frumusețe alimentată de inteligența artificială Tehnologie ciudată a spus recent pentru CNBC Industria nu a cunoscut o încetinire prea mare, ci mai degrabă o schimbare.
„Observam într-adevăr o industrie care se transformă”, a declarat directorul financiar al companiei, Lindsay Drucker Mann, pentru CNBC „Așadar, consumatorii se mută la cumpărături online eficiente, care le rezolvă de fapt problemele”.
Wall Street s-a răcit pe Ulta înainte de raportul său privind veniturile, analiştii de la Baird şi Canaccord Genuity şi-au redus preţurile ţinte în ultimele zile.
„Credem că categoria de frumusețe este rezistentă”, au spus analiștii de la Jane Hali & Associates într-un raport recent despre Ulta, „În ciuda cheltuielilor discreționare reduse, consumatorii încă dau prioritate produselor de frumusețe, ceea ce duce la o creștere semnificativă a categoriei. categoria este privită ca un avantaj cheie, dar categoria produselor cosmetice este prudentă.
Acțiunile companiei s-au închis joi la 385,58 dolari pe acțiune, oferind companiei o capitalizare de piață de aproximativ 18,5 miliarde dolari.