

Președintele Emirates, Timothy Clark, a spus că recentele tulburări de la Singapore Airlines și modul în care a tratat consecințele au oferit o lecție pentru întreaga industrie.
A Singapore Airlines zbor a întâmpinat turbulențe severe Luna trecută, în drumul meu de la Londra la Singapore, am plecat O persoană a murit și multe au fost rănite.
Zborul a fost forțat să aterizeze în Thailanda Investigatie preliminaraS-a demonstrat că aeronava a căzut 54 de metri (178 de picioare) în mai puțin de cinci secunde.
„Au avut un pic de ghinion, dar modul în care au gestionat consecințele a fost un dezastru pentru noi toți din industrie”, i-a spus Clark lui Dan Murphy de la CNBC la cea de-a 80-a reuniune generală anuală a Asociației Internaționale a Transportului Aerian, duminică, la Dubai.
„Nici o companie aeriană nu poate face mai mult decât Singapore – unul pentru a rezolva problema și doi pentru a face față consecințelor”, a spus el.
În procesul-verbal de investigație se menționa că pilotul a încercat să controleze aeronava pentru a o stabiliza în situația de fluctuații gravitaționale. În raportul de anchetă se mai arăta că semnalul de fixare a centurii de siguranță a fost pornit în momentul producerii accidentului.
La 1 mai 2024, un Airbus A350-941 de la Singapore Airlines se pregătea să decoleze pe pista aeroportului Barcelona El Prat din Barcelona, Spania.
Fotografii Noor |. Fotografii Noor |
Singapore Airlines, Reguli modificate pentru centura de siguranță în timpul zborului Cel puțin o rută a fost schimbată de la incident, iar băuturile calde și mesele nu vor mai fi servite atunci când indicatorul centurii de siguranță este aprins.
În plus, în timp ce rutele zilnice de la Londra la Singapore au continuat să funcționeze de atunci, afișarea datelor de zbor Compania aeriană a redirecționat departe de zonele din Myanmar unde au avut loc turbulențe. Singapore Airlines nu a răspuns solicitării CNBC de a confirma dacă și-au schimbat rutele.
Întrebat cum se confruntă Emirates cu problema turbulenței, Clark a spus că industria în ansamblu lucrează la această problemă și este hotărât să găsească o modalitate de a încerca și de a prezice când ar putea apărea turbulențele în aer liber, ceea ce pare să se întâmple „aleatoriu”.
„Avem o creștere aproape aleatorie a activității volatile și a impactului în rețelele noastre. Așa că nu cred că suntem singuri”, a spus el.
Potrivit Autorității Aviației din Regatul Unit, incidentele legate de turbulențe sunt cel mai frecvent tip de accident pentru companiile aeriene comerciale. Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor. Aceasta acoperă companiile aeriene majore din SUA, precum și transporturile de marfă și companiile aeriene regionale.
— Sophie Kiderlin și Karen Gilchrist de la CNBC au contribuit la acest raport.