Un Jeep Wrangler hibrid plug-in (PHEV) este văzut în timpul Salonului Auto Internațional de la New York (NYIAS) 2023, miercuri, 5 aprilie 2023, la New York.
Stephanie Keith |. Bloomberg |
NEW YORK – Jeep intenționează să crească vânzările de vehicule electrice hibride plug-in în SUA cu 50% în acest an, deoarece înclină spre valorificarea tehnologiei pentru SUV-urile tradiționale care consumă gaz și pentru vehiculele integral electrice, pe fondul unei economii care încetinește.
acest stea Marca se așteaptă să vândă între 160.000 și 170.000 de vehicule hibride plug-in (PHEV) în Statele Unite în acest an, o creștere de 40% până la 50% față de anul trecut. CEO-ul Jeep, Antonio Filosa a spus CNBC.
Scopul vine în momentul în care Jeep lansează primul său SUV complet electric în Statele Unite. Wagnier S.
„Acum este cel mai bun moment pentru a fi flexibili, așa cum suntem noi”, a spus Filosa într-un interviu joi, după lansarea noului vehicul electric al mărcii la New York. „Unul dintre pilonii creșterii pieței va fi libertatea de alegere.”
Hibrizii plug-in, care combină motoarele cu ardere internă cu tehnologia vehiculelor electrice, pot ajuta la accelerarea adoptării de către consumatori a vehiculelor electrice și reprezintă un pas către modelele complet electrice.
Jeep se așteaptă ca vânzările de PHEV din acest an să depășească vânzările totale ale Stellantis în SUA în 2023, care este de aproximativ 143.000 de unități. Potrivit AutoPacific, rata de creștere a segmentului lor în acest an va depăși și previziunile din industrie, care este de 27,5%. Prin comparație, rata de creștere a vehiculelor electrice a companiei de consultanță și date este de 17%.

Vânzările Jeep PHEV au totalizat 113.113 unități anul trecut, inclusiv 67.429 unități jeep wrangler și 45.684 jeep grand cherokee. În primul trimestru al acestui an, vânzările au totalizat 31.750 de vehicule, în creștere cu 47% față de aceeași perioadă a anului trecut. Marca se află pe primul loc în vânzările de hibride plug-in în Statele Unite.
Pe fondul înăspririi standardelor de emisii și economie de combustibil, Jeep înclină mai mult spre hibridele plug-in decât alte mărci pentru a compensa vânzările de SUV-uri care consumă benzină ale mărcii.
Următorul vehicul Jeep este de așteptat să fie Wagoneer S EV în această toamnă, urmat de Vehicul electric asemănător unui Wrangler Mașina, numită Recon, este un înlocuitor pentru SUV-ul de dimensiuni medii Cherokee, care va fi întrerupt în prima jumătate a anului viitor. Producătorul auto va adăuga, de asemenea, un nou model plug-in „range extender” modelelor sale pe benzină Wagnier și Grand Wagnier 2025 SUV mare.
“Avem un plan de joc. Avem un plan de afaceri și credem că din punct de vedere al poziționării prețurilor și al produsului, cu siguranță putem îndeplini volumele pe care ni le dorim”, a spus Filosa.
Hibrizii și hibridele plug-in combină motoarele tradiționale cu tehnologia vehiculelor electrice. Hibrizi convenționali, de ex. Toyota Prius are componente de electrificare, inclusiv baterii mici care completează motorul pentru a oferi o economie de combustibil mai bună.
Bursa de Valori din New York a primit marca Jeep (NYSE: STLA) pe podium pe 31 mai 2024. Sunați împreună clopotul de deschidere®.
Bursa de Valori din New York
Hibrizii plug-in au de obicei baterii mai mari care pot oferi un anumit număr de mile de condus complet electric până când motorul este necesar pentru a alimenta vehiculul sau un motor electric.
Filosa și Stellantis sunt amândoi directori de tehnologie Ned Couric a spus că compania evaluează dacă să lanseze vehicule hibride convenționale în SUA, pe lângă modelele plug-in.
„În prezent, decidem cum va reacționa piața la hibrizii noștri”, a spus Couric într-un interviu separat „Avem o mulțime de foi de parcurs între vehiculele electrice, hibrizii plug-in (și motoarele cu ardere internă). Combinație bună. ”
„Vehiculele electrice cu autonomie extinsă” (REEV) funcționează ușor diferit față de hibrizii tipici. Vehiculele pot funcționa ca vehicule electrice cu emisii zero până când bateria vehiculului este epuizată, iar generatorul de motor electric de bord alimentat de motorul V6 de 3,6 litri pornește pentru a alimenta vehiculul după prima încărcare.
Se așteaptă să fie primul vehicul REEV al lui Stellantis încărcător ram ram Un camion de dimensiuni mari va fi lansat mai târziu în acest an.
„Aceasta este o alegere foarte bună”, a spus Couric. „Sunt încrezător că mașina va funcționa foarte bine”.
Curic a spus că se așteaptă ca prețurile REEV să fie mai mari decât vehiculele PHEV (care sunt deja mai scumpe decât vehiculele tradiționale pe benzină), dar mai mici decât modelele integral electrice.
2025 Ram 1500 Ramcharger Tungsten Steel
Memorie