Pavlo Gonchar |. Sopa Images |
acțiuni statie de joc Joi, liderul acțiunilor de meme Roaring Kitty a programat o transmisie în direct pe Youtube, care ar fi prima sa în aproape patru ani, trimițând acțiunile să urce la cote maxime ale sesiunii.
Roaring Kitty, al cărui nume real este Keith Gill, a stabilit vineri conversația live pentru amiază, în ceea ce speculează comercianții că va fi o discuție optimistă asupra mizei sale masive GameStop. Investitorul a găzduit un stream live de trei ore în august 2020, explicând teza de investiție din spatele retailerului său favorit de jocuri video.
GameStop a câștigat 30%, tranzacționându-se la aproximativ 40 USD per acțiune. După această actualizare live, acțiunile au crescut cu până la 40%, iar tranzacționarea a fost oprită pentru scurt timp din cauza volatilității. Acțiunile au crescut cu peste 80% în această săptămână.
GameStop, 1 zi
Peste 10.000 de oameni așteptau în camera de transmisie în direct, iar camera de chat era plină de nenumărate comentarii.
Gill, care se numește DeepF——Value pe Reddit, a reapărut recent online la mai bine de trei ani după ce a declanșat o frenezie istorică de tranzacționare în 2021, care a ars fondurile speculative de vânzare în lipsă. Duminică, el a început să posteze capturi de ecran ale portofoliului său de tranzacționare electronică, care deținea 5 milioane de acțiuni ordinare GameStop și 120.000 de opțiuni call. Capitalizarea lor de piață combinată este acum de cel puțin 200 de milioane de dolari.
Începând de luni seara, el părea să țină loc. După ce Jill a încetat să mai posteze actualizări Wall Street Journal a raportat asta Brokerii de tranzacționare electronică ai lui Morgan Stanley iau în considerare să-l concedieze din cauza temerilor că comportamentul său ar putea echivala cu manipularea pieței.
Investitorul este un fost agent de marketing pentru Massachusetts Mutual Life Insurance Company. Frenezia din 2021 a declanșat o serie de audieri în Congres, conduse de Gill, în jurul practicilor de brokeraj și a comerțului cu amănuntul gamificat.