Compania chineză de vehicule electrice Nio și-a lansat marca sa low-cost Onvo miercuri, 15 mai 2024, în Shanghai, China.
CNBC |. Evelyn Cheng
Beijing – Compania de vehicule electrice din China Nioh Directorul executiv William Lee a declarat, joi, într-un apel privind veniturile, că compania intenționează să se extindă în Orientul Mijlociu în acest an, într-un moment în care rivalii și-au extins amprenta globală.
Compania veche de aproape 10 ani va începe, de asemenea, să vândă marca sa la cel mai mic cost, Firefly, în prima jumătate a anului viitor, a spus Li.
NIO a primit recent un investitori din Orientul Mijlociu, Volumul livrărilor a atins un record de 20.544 de vehicule în Mai.
Compania chineză listată la bursă în SUA a pierdut bani și intenționează să înceapă să ofere produse și servicii în Emiratele Arabe Unite până la sfârșitul acestui an, a spus Li, potrivit înregistrărilor FactSet.
NIO este vândut în principal în China și în părți ale Europei și se concentrează pe piața high-end. Li a spus că, dacă vânzările lunare vor ajunge la aproximativ 30.000 de vehicule, marca va putea să ajungă la egalitate între profituri și pierderi.
rivali mondiali De asemenea, folosește Emiratele Arabe Unite ca punct de intrare în Orientul Mijlociu. Gigantul de baterii și vehicule electrice a declarat în noiembrie Showroom deschis în Dubai Festival City ca Cooperare cu Al-Futtaim Firma de mașini electrice.
Pe măsură ce concurența pe piața vehiculelor electrice din China se intensifică, NIO lansează un brand la preț redus Sunați la Onvo în mai. Livrările SUV-ului Onvo L60 sunt programate să înceapă în septembrie, cu prețuri începând de la 219.900 de yuani (30.349 USD). Tesla Model Y 249.900 de yuani.
Li a spus joi că prețul lui L60 este doar un preț de pre-vânzare, nu prețul final.
„Continuăm să credem că Onvo L60 va fi un factor cheie care va afecta perspectivele potențiale ale NIO pentru 2H24”, au spus analiștii Nomura într-o notă vineri.
A treia marcă de mașini a NIO
Li de la NIO a spus că o marcă la prețuri mai mici, Firefly, este de asemenea în dezvoltare.
El le-a spus investitorilor joi că Firefly va livra primul său vehicul în prima jumătate a anului viitor, la un preț între 100.000 de yuani și 200.000 de yuani.
Firefly va împărți aceleași puncte de vânzare cu mașinile marca NIO, a spus Li, menționând că va fi similar cu modelul de vânzare folosit de MINI și BMW.
O parte a strategiei BYD este de a lansa vehicule și sub-mărci care vizează diferite segmente de piață. Pornește mașina electrică Xpeng Există, de asemenea, planuri de a lansa a Preț mic marca Mona, Livrările la scară largă vor începe luna aceasta și în T3.
NIO a declarat că cheltuielile sale de cercetare și dezvoltare în primul trimestru au fost de 2,86 miliarde de yuani, o scădere de la an la an de 6,9%.
Pierderea din exploatare în primul trimestru a fost de 5,39 miliarde de yuani, o creștere anuală de 5,5%.
Extinderea magazinului Onvo
Li a spus că Onvo și Nio au canale de vânzare independente și intenționează să deschidă aproximativ 100 de magazine în China, fiecare magazin necesitând o investiție de aproximativ 1 milion până la 2 milioane de yuani.
„De asemenea, înțelegem că concurența pe segmentul de piață al ONVO este mai intensă decât cea a NIO”, a spus Li. „În acest fel, vom găsi, de asemenea, un echilibru între volum și profit. Nu vom crește vânzările în detrimentul profiturilor vehiculelor”.
Onvo se așteaptă să vândă aproximativ 20.000 până la 30.000 de vehicule pe lună și să ajungă la pragul de rentabilitate, a spus el.
De asemenea, compania intenționează să cheltuiască între 200.000 și 300.000 de yuani pentru fiecare angajat vechi. stație de schimb de baterii Pentru a le face compatibile cu mașinile Onvo, a spus Lee.
Nio a declarat la sfârșitul lunii mai că unitatea sa de energie va primi până la 1,5 miliarde de yuani în investiții noi de la un fond susținut de orașul chinez Wuhan.