Noul Honda Prologue complet electric va fi expus la Salonul Auto de la Los Angeles 2023, pe 24 noiembrie 2023, la Centrul de Convenții Los Angeles din Los Angeles, California. Deși multe mărci au fost ratate, Salonul Auto de la Los Angeles de anul acesta a văzut lansarea unei sume de modele noi.
Josh Lefkowitz |. Știri Getty Images |
Pe măsură ce industria auto încearcă să facă față trecerii masive, de ani de zile, de la motoarele pe benzină la vehiculele electrice, unii producători auto tradiționali caută hibrizi ca o stație de drum pentru ceea ce acum este mai probabil să fie definit ca hibrizi. decenii de drum. Dar cel puțin un producător auto a declarat că își va consolida strategia nord-americană pentru vehicule electrice în 2024: Honda Motor Co.
În această primăvară, compania japoneză a făcut o serie de anunțuri, inclusiv Investiție de 11 miliarde USD un centru de vehicule electrice în Canada – ceea ce compania numește „un lanț de valoare cuprinzător al vehiculelor electrice” – și Transformarea în vehicule electrice Afaceri din Ohio.
Inițiativa Honda EV vine în contextul vehiculelor electrice Dezinvestiții de către alți mari producători de automobileși în unele cazuri, Planuri de mașini electrice anunțate uzual.Motoare generaleA spus că nu va mai oferi obiective de producție de vehicule electrice pentru a satisface cererea pieței și, în același timp Ford a spus că va întârzia investițiile în vehicule electrice cu aproximativ 12 miliarde de dolari.
„Fiecare producător are propriile motive pentru direcția pe care vrea să o ia”, a spus Bob Nelson, vicepreședinte executiv al American Honda Motor Co.
Chiar dacă Honda își intensifică angajamentul față de vehiculele electrice, abordarea investițională înseamnă, de asemenea, acoperirea pariurilor sale. Nielsen a spus că investiția de 700 de milioane de dolari pentru a crea o afacere de vehicule electrice în Ohio permite companiei să ajusteze producția în funcție de condițiile pieței.
„Investiția de 700 de milioane de dolari ne oferă flexibilitatea de a produce ICE (motoare cu ardere internă) și BEV (vehicule electrice cu baterii) pe aceeași linie de producție. Credem că aceasta este o strategie inteligentă, deoarece piața continuă să crească”, a spus Nielsen.
De asemenea, își propune să dezvolte expertiză, eficiență și cunoștințe care pot fi împărtășite în toate operațiunile Honda din America de Nord, inclusiv în inginerie și achiziții, și, eventual, în întreaga lume. „Avand toate aceste capacitati si experiente aici, ne ofera capacitatea de a dezvolta capacitatile, standardele si marjele pentru vehiculele electrice pe care le vom folosi in intreaga lume pe masura ce ne extindem amprenta vehiculelor electrice”, a spus Nelson.
El a adăugat că Honda se așteaptă să își atingă obiectivul de 80% vehicule electrice în gama sa de vehicule până în 2035 și vehicule 100% electrice până în 2040.
Criticii spun că tranziția Honda la vehiculele electrice este prea târziu
Unii analiști din industrie spun că planurile mai agresive ale Honda pentru vehicule electrice pe termen scurt reflectă pur și simplu nevoia de a-și recupera din urmă.
„Cu siguranță ajung din urmă și intră în joc”, a spus Cliff Banks, fondatorul Bank Report, care analizează tendințele auto.
Între timp, alți producători de automobile părăsesc din cauza implicării și costurilor limitate ale clienților.
„Producătorii de automobile au descoperit că este foarte costisitor să încerce să aducă vehicule electrice viabile pe piață”, a spus Banks „Practic, ceea ce fac ei este să reconstruiască avionul în timp ce continuă să zboare. Honda va simți aceeași presiune asupra costurilor; nu aș face-o. fii surprins să-i vezi renunțând.”
Este o piață confuză pentru producătorii de automobile pentru a cronometra perfect.
“Pe măsură ce facem această tranziție, se va întâmpla peste zeci de ani. De aceea sunt extrem de mândru de flota noastră alimentată cu benzină”, a declarat recent CEO-ul GM, Mary Barra, pentru NBC News. Un purtător de cuvânt al GM a continuat rapid spunând că compania își propune de fapt să vândă exclusiv vehicule electrice până în 2035. General Motors a început recent să livreze Primul său crossover integral electric de pe piața de masă, o versiune a modelului său popular Equinox, este lansat la dealeri.

Vânzările s-au îmbunătățit recent, pe măsură ce piața de vehicule electrice se blochează și prețurile scad. Vânzările gamei de vehicule electrice și hibride Ford, Creștere bruscă în maiceea ce arată cât de dificil este pentru producătorii auto să prezică această piață în schimbare și costisitoare pe termen scurt.
Banks a remarcat că Honda a făcut în trecut anunţuri care să atragă titlul, care încă nu s-au materializat, remarcând Planurile de a lansa mașini electrice cu General Motors nu au demarat niciodată. În ceea ce privește planul Honda de a produce 240.000 de vehicule electrice în Canada, Banks a spus: „Vom vedea”.
„Cred că vor exista unele schimbări pe termen scurt, dar suntem încă în fazele incipiente ale tranziției la vehiculele electrice alimentate cu baterii”, a spus Nielsen, de asemenea, Honda vorbește cu Nielsen despre vehiculele hibride, adăugând că vehicule precum CR-V Modelul hibrid este o „mașină de tranziție” bună pentru ca consumatorii să intre în lumea vehiculelor electrice.
Piața vehiculelor electrice rămâne instabilă, dacă nu chiar haotică
Unii analiști din industrie cred că strategia Honda pentru vehicule electrice este mai mult decât adâncă și poate fi mai oportunistă decât unică în planurile sale pe termen lung.
Editorul Cars.com, Jenni Newman, a spus că Honda ar putea umple golul pe măsură ce alți producători auto își reduc dimensiunea.
Potrivit celui mai recent sondaj realizat de Kelley Blue Book, Tesla, care a deținut de multă vreme o poziție de lider pe piața vehiculelor electrice, și-a văzut cota de piață scăzând la 51,3% în primul trimestru de la 61,71% anul trecut.
Sosirea competitorilor destabiliza piata. „Nu este haos, dar este aproape. Tesla a scăzut prețul mașinilor noi, ceea ce a făcut Impact asupra mașinilor uzate”, a spus Newman.
Între timp, OEM consacrați precum Honda lansează vehicule electrice proprii, precum și parveniți precum Rivian, care tocmai Modele de pickup și SUV R1 complet electrice reproiectate Creșteți intervalul, performanța și puterea de calcul cu cipurile Nvidia.
„Nu știm cum se va termina asta”, a spus Newman.
GM însuși joacă un rol cheie în lansarea de către Honda a Prologueului, prima sa mașină electrică de pe piața de masă. Se bazează pe designul Chevrolet Blazer, în timp ce marca de lux Honda Acura își bazează prima mașină electrică pe Cadillac – ambele adăugând stil și caracteristici centrate pe Honda.
„Acest lucru nu este neobișnuit în lumea automobilelor; aceasta este o modalitate prin care ei pot interveni”, a spus Newman, asemănând acest lucru cu parteneriatul Toyota cu Subaru. Investiția Honda în Ohio va contribui la creșterea producției Prologue.
Modelul complet electric Acura ZDX va fi expus la Salonul Auto din Los Angeles 2023 de la Centrul de Convenții din Los Angeles, pe 24 noiembrie 2023, în Los Angeles, California.
Josh Lefkowitz |. Știri Getty Images |
Deoarece lanțul de aprovizionare al întregului ecosistem auto este foarte complex, este dificil pentru producătorii de automobile să se transforme rapid. Pentru Honda, trecerea complet electrică până în 2040 este în concordanță cu transformarea altor producători auto, pe care Newman a descris-o drept „destul de rapidă”. „Este mult timp pentru tine și pentru mine, dar pentru producătorii de automobile, este planificarea pe care trebuie să o facă din cauza domeniului de aplicare al industriei și a globalizării industriei”, a spus ea.
Honda intenționează să obțină 100% zero emisii până în 2040, bazându-se nu numai pe vehiculele electrice, ci și pe celulele de combustibil. În schimburi separate de tehnologia auto tradițională, încep Honda și General Motors Coproducția de celule de combustie cu hidrogen Anul acesta ca alternativă diesel. Honda intenționează, de asemenea, să sporească eforturile de angajare și construcție la uzina sa din Ohio, un joint venture de 3,5 miliarde de dolari cu LG Energy Solution, care va furniza baterii pentru vehiculele electrice Honda și Acura în 2022.
Honda poate avea avantajul mărcii
Honda are o marcă de încredere într-un moment în care consumatorii și producătorii de automobile sunt sceptici cu privire la vehiculele electrice. Un sondaj Edmunds din acest an a întrebat clienții în ce mărci au încredere pentru a produce cele mai bune vehicule electrice. Tesla ocupă primul loc cu o cotă de 23%, urmată de BMW (13%), Toyota (12%) și Honda (8%). Ford completează primele cinci.
Jessica Caldwell, directorul de informații la Edmunds, a subliniat că Hyundai și Kia fac mai mult în domeniul vehiculelor electrice, dar nu se află în primele cinci. Între timp, Toyota și Honda se remarcă printre consumatori, în ciuda faptului că produc un singur model complet electric (BMW face cinci). „A pregătit Honda”, a spus ea.
În aprilie, Honda a devenit al doilea cel mai rapid vândut brand de mașini pe piața de masă pe Cars.com.
Scăderea pieței împreună cu stimulente guvernamentale Facerea vehiculelor electrice la prețuri accesibile Dar încrederea consumatorilor în vehiculele electrice pare să se deterioreze în continuare, sau cel puțin să stagneze. sondaj de opinie Americanii au constatat în aprilie că deținerea de vehicule electrice crește cu 3% anual, dar ponderea consumatorilor care și-au exprimat un interes puternic pentru achiziționarea unui vehicul electric a scăzut cu aceeași sumă, de la 12% la 9%. În general, 35% dintre americani au spus că ar putea lua în considerare cumpărarea unui vehicul electric în viitor, în scădere față de 43% anul trecut.
Chiar și pentru un producător de vehicule electrice precum Honda, care a obținut un punctaj foarte bun în sondaj, barierele rămân și depășesc problemele tangibile precum accesibilitatea, durata de viață îmbunătățită a bateriei, autonomia și disponibilitatea stației de încărcare. Un alt mare obstacol este politica. “Există un segment al publicului care nu crede că vehiculele electrice sunt pentru ei”, a spus Caldwell “Ei s-au hotărât și nu o susțin. Este aproape ca o poziție politică, așa că nu. contează cât de bun este vehiculul.” Sondajul lui DeMonz a relevat o divizare partizană, republicanii fiind mai puțin dispuși decât democrații să cumpere vehicule electrice sau susținând mai larg tranziția. „Conducătorii de automobile trebuie să depășească această problemă”, a spus Caldwell.
Pentru Honda, marca este un avantaj și nu vrea să aștepte prea mult înainte de a încerca să o valorifice în vehiculele electrice. Cel puțin, „trebuie să facă parte din conversație”, a spus Newman.