
Paznicul Indiana Fever Kaitlin Clark (22) îl depășește pe Ariel Arter de gardianul Washington Mystics în timpul jocului WNBA dintre Washington Mystics și Indiana Fever de la Capital One Arena, pe 7 iunie 2024, în Washington, DC (7) și gardianul Washington Mystics Dee Dee Richards (12).
Craig Hudson |. The Washington Post |
acest devenind mai populare Atractia baschetului feminin nu se opreste cu turneul NCAA – fanii au aparut si ei si s-au ascultat la meciurile Asociatiei Nationale de Baschet al Femeilor in cifre record, a raportat luni liga.
Începutul sezonului 28, care a început pe 14 mai, a fost cel mai bine cotat pentru o rețea de televiziune din istoria ligii, potrivit unui canal. eliberare. La ABC, ESPN, ESPN2 și CBS, WNBA a avut o medie de 1,3 milioane de spectatori pe meci, triplu față de media sezonului trecut de 462.000 de spectatori.
Aproximativ 400.000 de fani au participat la meciuri în mai, cea mai mare prezență în prima lună din ultimii 26 de ani, potrivit ligii. Mai mult de jumătate din jocuri sunt epuizate.
WNBA atribuie angajamentul în creștere a fanilor listei sale puternice de începători. Vânzările de tricouri de la nume mari precum Caitlin Clark de la Indiana Fever și Angel Reese de la Chicago Sky au condus vânzările de mărfuri cu 236% de la an la an.
Liga a raportat, de asemenea, o audiență mai diversă. Numărul persoanelor de culoare care vizionează jocuri video a crescut cu 60% de la an la an. În prima săptămână a sezonului, audiența fetelor tinere și a populației sub 35 de ani s-a dublat.
„Suntem încurajați de creșterea continuă a angajamentului pe toate verticalele, mai ales că salutăm publicul nou și divers în fandom”, a spus Chief Growth Officer, Colie Edison, în comunicat.