
Joey Chestnut, un concurent la celebrul Concurs Internațional de Mâncare Hot Dog din 4 iulie al lui Nathan, stă lângă mascota lui Nathan înaintea ceremoniei oficiale de cântărire din Manhattan, New York, SUA, pe 2 iulie 2021, lângă Frankster.
Angus Mordants |
Celebrul concurs de mâncare de hot dog din 4 iulie al lui Nathan va elimina un câine anul acesta.
Major League Eating a anunțat marți că se desparte de campionul său de 16 ori Joey „Fălci” CastanÎnainte de competiția de anul acesta, organizatorii faimosul lui Nathan.
Chestnut a semnat anterior un contract de 1,2 milioane de dolari pe patru ani cu MLE pentru a concura la concursul de hot dog, a declarat pentru CNBC o persoană familiarizată cu problema.
Grupul a declarat pentru CNBC într-o declarație că decizia de a încheia parteneriatul a venit după ce Chestnut a ales să reprezinte o marcă rivală care vinde hot-dogi pe bază de plante. Potrivit New York Post Marca este Impossible Foods, dar compania nu a avut niciun comentariu imediat.
Impossible Foods oferă hot-dog-uri pe bază de plante despre care compania susține că sunt mai sănătoși și mai ecologici decât hot-dog-urile tradiționale pe bază de carne, conținând jumătate din grăsimile saturate ale hot-dog-urilor de origine animală și producând cu 84% mai puține emisii de gaze cu efect de seră.
MLE a declarat într-o declarație că concurenții, inclusiv Chestnut, au lucrat în aceleași „condiții de exclusivitate pentru hot dog” de aproape două decenii.
„Joey a fost un mare campion și un prieten care a fost iubit în Coney Island și în întreaga lume. Așa că sper că va putea fi acolo pe 4 iulie, când sărbătorim Ziua Independenței și că își va schimba alegerile. , promovând hot dog-urile vegetariene în loc de hot-dog-urile noastre”, a declarat Richard Shea, președintele Marii Diete Americane, pentru CNBC.
MLE a spus că a lucrat cu Nathan pentru a răspunde cererilor lui Chestnut, inclusiv permițându-i să participe la concursul de mâncare hot dog fără marcă al unui concurent de Ziua Muncii, care a fost transmis în direct de o platformă majoră fără nume.
Joey Chestnut deține recordul mondial Guinness pentru majoritatea hot-dog-urilor consumate în 10 minute, titlu pe care l-a câștigat la Concursul anual de mâncare a hot-dogurilor din 2021.
Celebrul concurs de mâncare de hot dog al lui Nathan din Coney Island, New York, este o tradiție de Ziua Independenței și este difuzat la nivel național pe ESPN. Aceasta este și strategia de marketing a lui Nathan’s Famous, al cărui produs semnătură este hot dog Arată o tendință descendentă.
Mai ales odată cu creșterea obiceiurilor alimentare conștiente de sănătate și cu importanța tot mai mare a dietei tendințe de sănătate Pentru consumatori, hot dog-ul american de bază este unul dintre multele alimente procesate ale căror vânzări au avut de suferit.