June 11, 2024

Pe 22 mai 2024, zborul Singapore Airlines SQ321 de la Londra la Singapore a efectuat o aterizare de urgență la Bangkok, iar pasagerii și-au salutat familiile la sosirea pe aeroportul Singapore Changi.

Roslan Rahman |. AFP |

Singapore Airlines Despăgubiri au fost oferite pasagerilor zborului nefericit SQ321 lovit de turbulențe extreme Un pasager a murit și mulți alții au fost răniți.

Într-o declarație postată marți pe pagina oficială de FacebookSingapore Airlines a confirmat că a emis luni cereri de compensare pasagerilor afectați de zborul din 21 mai.

„Pentru pasagerii care au suferit răni minore în incident, am propus despăgubiri de 10.000 USD. Pentru pasagerii care au fost răniți mai grav în incident, i-am invitat să discute despre opțiunile de compensare”, a spus compania.

Pasagerii care suferă răni grave care necesită îngrijiri medicale pe termen lung vor primi o plată în avans de 25.000 de dolari dacă solicită asistență financiară, a spus compania aeriană, adăugând: „Acesta va face parte din compensația finală pe care o vor primi acești pasageri”.

Zborul spre Singapore a decolat din Londra pe 20 mai. A experimentat turbulențe extreme după ce a căzut în buzunar de aer în spațiul aerian thailandez.

Potrivit anchetatorilor, Avionul a căzut la 54 de metri (178 de picioare) în mai puțin de cinci secunde211 pasageri și 18 membri ai echipajului de la bord au fost răniți.

Zborul a fost forțat să aterizeze de urgență în Bangkok, iar un cetățean britanic în vârstă de 73 de ani s-a confirmat că a murit din cauza unei suspecte de boală cardiacă. Alți 104 pasageri au fost răniți, a declarat un ofițer de presă de la Spitalul Samitivej Srinakarin din Bangkok pentru The Associated Press în mai.

Tim Clark spune că incidentul de turbulență de la Singapore Airlines este o lecție pentru noi toți din industrie

Singapore Airlines a confirmat săptămâna trecută Cei 20 de pasageri de pe zbor încă primesc tratament în spitalele din Bangkok. Compania aeriană a declarat că suportă cheltuielile medicale ale pasagerilor și ale echipajului răniți și că a aranjat ca familiile și cei dragi să zboare la Bangkok, la cerere.

Transportatorul de pavilion din Singapore a declarat marți că toți pasagerii zborului din 20 mai vor primi rambursări complete, inclusiv cei care nu au fost răniți.

Pe lângă compensarea pentru întârziere conform reglementărilor relevante din UE sau Marea Britanie, toți cei aflați la bord au primit și o bursă de 1.000 USD (aproximativ 740 USD) de persoană pentru a-și acoperi costurile imediate ale plecării din Bangkok.

După incident, Singapore Airlines a spus că a adoptat o abordare mai precaută politica centurilor de siguranta Băuturile calde și mesele nu vor mai fi servite pe zboruri când indicatorul centurii de siguranță este aprins.

Deși accidentele legate de turbulențe sunt cel mai frecvent tip în rândul companiilor aeriene comerciale, rănile grave cauzate de turbulențele în timpul zborului sunt considerate rare, potrivit Autorității Aviației Britanice. Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor.

Singapore Airlines a declarat în mai că a cooperat pe deplin cu Biroul de Investigare a Siguranței Transporturilor din Singapore și alte agenții relevante în investigația incidentului.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *