June 12, 2024

Un avion comercial Southwest Airlines a decolat din Las Vegas pe 8 februarie 2024.

Mike Black |

Southwest Airlines Directorul executiv Bob Jordan a spus că compania este pregătită să se adapteze la tendințele în schimbare ale clienților, cum ar fi locurile premium, pe măsură ce presiunea investitorilor activiști crește.

„Ne vom ajusta pe măsură ce nevoile clienților se schimbă”, a declarat Jordan miercuri la un eveniment din industrie găzduit de Politico.

Comentariile lui Jordan au venit la două zile după fondul speculativ Elliott Management Participația Southwest Airlines în valoare de 1,9 miliarde de dolari a fost dezvăluită El a spus că compania aeriană are nevoie de un nou director executiv și un nou președinte.

În aprilie, Iordania le-a spus investitorilor că compania aeriană era Luați în considerare schimbări majore Ofertele sale pot renunța la sistemul de locuri nealocate care a diferențiat compania aeriană din Dallas de alte companii aeriene sau chiar să-și reevalueze serviciul cu o singură clasă.

Jordan a reiterat aceste considerații miercuri și a spus că compania aeriană, care a început să opereze în 1971 și acum transportă mai mulți pasageri în SUA decât orice altă companie aeriană, se află la „a treia generație”. El a spus că conducerea companiei aeriene este deschisă la o schimbare majoră pentru a crește veniturile, în timp ce rivali precum delta și Unitate Profită de clienții care sunt dispuși să plătească pentru locuri mai spațioase sau alte avantaje.

Elliott nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii cu privire la observațiile lui Jordan miercuri.

Southwest a declarat luni, ca răspuns la campania activistă, că consiliul său de conducere sprijină liderii companiei și strategia companiei aeriene, dar și „așteaptă cu nerăbdare conversații suplimentare” cu Elliott.

Marjele de profit ale Southwest au fost mai mici decât cele ale unor rivali, deoarece se confruntă cu creșterea capacității companiilor aeriene din SUA, schimbarea tiparelor de călătorie post-pandemie și probleme în spirală dincolo de controlul său: întârzieri la avioane noi de la singurul său furnizor de avioane, Boeing Co. Compania se confruntă cu mai multe crize de fabricație și siguranță.

De asemenea, Southwest a avut nevoie de luni pentru a-și recăpăta picioarele după prăbușirea sărbătorilor de la sfârșitul anului 2022, care a costat-o ​​peste 1 miliard de dolari. Compania a recunoscut ulterior că tehnologia sa nu a putut face față sutelor de schimbări de zbor și echipaj pe care le-a declanșatO furtună de iarnă a determinat o actualizare rapidă a sistemului.

Între timp, Jordan a spus că Southwest rămâne angajat să îmbunătățească experiența clienților. A îmbunătățit conexiunea Wi-Fi în timpul zborului și a adăugat prize de curent la flota sa companie boeing 737 de aeronave în ultimii ani.

„Cred că preferințele clienților se extind dincolo de asta”, a spus Jordan miercuri. El a adăugat că compania aeriană a petrecut luni întregi chestionând clienții pentru a afla ce schimbări sunt necesare.

„Au trecut câțiva ani de când am analizat ultima dată această problemă în profunzime, iar preferințele și așteptările clienților se schimbă în timp”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei aeriene pentru CNBC.

— Rohan Goswami de la CNBC a contribuit la acest articol.

Nu ratați aceste rapoarte exclusive de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *