
Jake Paul lansează un brand de îngrijire personală pentru bărbați.
Politețe: W
Jake Paul intră într-un nou domeniu: îngrijirea pielii.
Starul YouTube devenit boxer a anunțat miercuri lansarea „W”, o companie de îngrijire a pielii destinată bărbaților.
Linia de îngrijire personală va avea un preț sub 10 USD și va fi disponibilă la Walmart. Mai târziu în această vară, linia de produse extinsă va fi disponibilă la Amazon.
„Am văzut această categorie veche și depășită în care concurenții au fost pe rafturi exact în același mod în ultimii 20 de ani”, a spus Paul pentru CNBC „Am crezut că avem o viziune mai bună, un produs mai bun și că ar putea perturba întreg câmpul.”
W (însemnând „victorie”) va lansa trei produse: gel de duș, spray de corp și deodorant antiperspirant. Paul a spus că compania speră să-și extindă gama de produse de șampon, balsam, spălat pentru față și fixativ pentru păr în lunile următoare.
W se vinde cu amănuntul la sub 10 USD și este disponibil la Walmart și Amazon.
Politețe: W
„Aceasta este o piață extrem de deservită”, a spus el. „Cred că din ce în ce mai mulți bărbați încep să le pese de cum arată și de ce pun în corpul lor”, a adăugat el.
Pe măsură ce bărbații acordă prioritate îngrijirii pielii și nu numai produse de infrumusetare Categoria de îngrijire a bărbaților a cunoscut o creștere puternică în ultimii ani. Datele companiilor de cercetare de piață arată că, din 2018 până în 2023, afacerea globală de îngrijire a bărbaților va atinge 28 de miliarde de dolari, cu o rată de creștere anuală compusă de peste 5% Euromonitor International.
Se așteaptă ca câștigurile să continue. Produsele de îngrijire personală pentru bărbați vor crește la peste 100 de miliarde de dolari în următorii patru ani, cu o rată de creștere anuală compusă de aproape 10%. Studii de afaceri proiectul companiei.
Paul nu este singurul care încearcă să pătrundă în această piață. Alte celebrități, printre care Dwayne „The Rock” Johnson, John Legend, Idris Elba și Pharrell, au lansat recent linii de îngrijire a pielii care vizează piețele netradiționale.
Tinerii apelează din ce în ce mai mult la rețelele sociale și la influenți pentru surse de informare. A Raportul Euromonitor a spus că în 2023, 50% dintre respondenții bărbați din generația Z au găsit informații despre mărci, companii sau produse prin TikTok, o creștere de la 36% în 2022.
Boxerul Jake Paul vizitează fabrica pentru noua sa gamă de îngrijire personală, W.
Politețe: W
Paul a spus că s-a bazat pe succesul fratelui său Logan Paul cu Prime, o băutură sportivă populară printre băieți și tineri, deși Versiunea primă de băutură energizantă cu cofeină A atras atenția în trecut.
„Eu și fratele meu suntem ca Kardashians cu testosteron”, a spus Jake Paul, recunoscând succesul Kardashians-ului lansând propria lor linie de îngrijire a pielii. Dar Paul crede că Kardashians și alte celebrități neglijează oportunitățile pentru tineri.
„Există o piață uriașă deschisă pentru produse conduse de creatori, axate pe băieți”, a adăugat el.
De asemenea, speră că va veni Netflix El se va confrunta cu celebrul boxer Mike Tyson în acest meci, ceea ce va contribui la crearea unui impuls pentru brand, deși amânat recent.
„Va fi încă o ceartă în care amândoi plănuim să ne tăiem capetele unul altuia”, a adăugat el.