June 12, 2024

La 1 aprilie 2024, în orașul Jinhua, provincia Zhejiang, China, angajații fabricii de mașini sport zero a companiei chineze de pornire a vehiculelor electrice au lucrat la noua linie de asamblare a vehiculelor cu energie.

Shi Kuanbing |. Grupul Visual China |

Uniunea Europeană a declarat miercuri că va impune tarife mai mari importurilor de vehicule electrice din China, constatând că vehiculele electrice chineze „au beneficiat semnificativ de subvenții neloiale” și reprezintă o „amenințare de prejudiciu economic” pentru producătorii europeni de vehicule electrice.

UE a declarat într-o declarație că va impune un tarif de 38,1% producătorilor de vehicule electrice cu baterie (BEV) care nu cooperează cu ancheta și va impune un tarif mai mic de 21% producătorilor de automobile din țările asiatice care respectă reglementările, dar nu nu acceptă „eșantionare”.

BYD, principalul producător de vehicule pur electrice din China, a primit un tarif de 17,4%, iar Geely a primit un tarif de 20%. Uniunea Europeană a impus, de asemenea, un tarif de 38,1% companiei de automobile SAIC Motor. Toți cei trei producători sunt eșantionați într-o anchetă a UE în curs.

Comisia Europeană, agenția executivă a UE, a concluzionat preliminar că lanțul valoric al vehiculelor pur electrice din China „beneficiază de subvenții neloiale” și a declarat că este în interesul UE să impună „taxe compensatorii temporare” asupra vehiculelor pur electrice.

„Afluxul de importuri chinezești subvenționate la prețuri artificial scăzute reprezintă, prin urmare, o amenințare clară de prejudiciu previzibil și iminent pentru industria UE”, a spus Comisia Europeană.

Ca răspuns la declarația UE, NIO a spus că compania este „neclintită” în angajamentul său continuu față de piața vehiculelor electrice. „Ne opunem ferm folosirii tarifelor mai mari ca strategie pentru a împiedica comerțul global normal de vehicule electrice. Această abordare împiedică mai degrabă decât promovează protecția mediului global, reducerea emisiilor și dezvoltarea durabilă”.

De ce Tesla pierde cota de piata in Europa

Această știre de ultimă oră este în curs de actualizare.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *