
Abercrombie & Fitch De la un brand de mall pe moarte la un Wall Street dragă după ce și-a petrecut ani de zile îmbunătățirea gamei de produse, revizuirea lanțului de aprovizionare și rebranding-ul ca retailer incluziv.
Acțiunile companiei de îmbrăcăminte sunt O creștere față de anul trecut deoarece înregistrează trimestru după trimestru creșterea vânzărilor și profiturile Mereu deasupraAşteptările lui Wall Street.
Abercrombie, care a devenit unul dintre cei mai mari câștigători în comerțul cu amănuntul sub directorul executiv Fran Horowitz, obține profit Ani în devenire A fost departe de a avea succes peste noapte.
În ultimii șapte ani, Horowitz a transformat oferta de produse Abercrombie și a transformat compania din Brand puternic și sex-appealo componentă cheie a strategiei anterioare a retailerului.
De asemenea, a închis sute de magazine și a revizuit amenajările magazinelor retailerului pentru a le face să arate mai moderne, atractive și mai potrivite noilor clienți țintă.
Poate cel mai important, Abercrombie se reinventează ca un retailer mai corect după ce și-a câștigat o reputație pentru rasism, toxicitate și exclusivitate.
Pentru a afla mai multe despre revenirea lui Abercrombie și despre ce urmează pentru retailer după un an de creștere vertiginoasă, urmăriți videoclipul de mai sus.