June 13, 2024

Vizitatorii privesc vehiculul electric BYD DM-i la Salonul Auto Internațional de la Beijing 2024 din Beijing, China, pe 3 mai 2024.

Fotografii Noor |. Fotografii Noor |

Cotele producătorilor chinezi de vehicule electrice au fost în mare parte mai mari joi dimineață UE anunță creșterea tarifelorÎn urmă cu o zi, vehiculele electrice din China au crescut cu până la 38%.

din Hong Kong Index Hang Seng S-a deschis cu 1,23%, în principal din cauza creșterii stocurilor de vehicule electrice.

firma de masini electrice BYDCei mai buni câștigători ai indicelui Hang Seng au crescut cu 8% la tranzacționarea timpurie. de bun augur a crescut cu aproximativ 4%, în timp ce colegii Nioh și masina ideala Acțiunile sale au crescut cu 1,75%, respectiv 2,67%. sprijinul statului SAIC O scădere de peste 2%.

Un analist a remarcat că tarifele UE au fost „modeste” în comparație cu cele impuse de Statele Unite pentru vehiculele electrice din China.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

BYD vs Geely

Miercuri, Uniunea Europeană a declarat că va impune tarife suplimentare producătorilor chinezi de vehicule electrice cu operațiuni mari în Europa. Lumea va Dacă se impune un tarif de 17,4%, Geely Automobile va impune un tarif suplimentar de 20%. SAIC va trebui să plătească un tarif suplimentar de 38,1%, cel mai mare dintre cele trei. Acest lucru este peste standard A fost impus un tarif de 10% pentru vehiculele electrice importate.

Toți cei trei producători sunt eșantionați ca parte a investigației în curs de desfășurare a UE.

Comisia Europeană a declarat că altor companii chineze de vehicule electrice care cooperează cu ancheta, dar care nu sunt incluse în eșantion, li se va percepe un tarif suplimentar de 21%, în timp ce companiilor chineze de vehicule electrice care nu cooperează cu ancheta li se va percepe un tarif suplimentar de 38,1%.

A declarat UE într-un comunicat afirmație A ajuns la concluzia provizorie că producătorii chinezi de vehicule electrice au beneficiat de „subvenții neloiale” care reprezentau o „amenințare de prejudiciu economic” pentru industria UE de vehicule electrice.

„Această mișcare este ușoară în comparație cu tarifele de 100% impuse de administrația Joe Biden importurilor de vehicule electrice din China în Statele Unite (creștete de la 25% luna trecută), iar tarifele temporare de 25% sunt în conformitate cu așteptările pieței de 20% – 25% credem,” a spus analistul de acțiuni Morningstar Vincent Sun într-o notă miercuri.

UE investighează subvențiile chineze pentru mașini electrice pe baza „fapte și dovezi”: comisarul comercial

UE a impus tarife suplimentare după ce a lansat o investigație în octombrie. Comisia a declarat într-o declarație că tarifele sunt momentan temporare, dar vor fi implementate începând cu 4 iulie dacă discuțiile cu autoritățile chineze nu vor ajunge la o soluție. UE a declarat că măsurile finale vor fi luate în termen de patru luni de la impunerea unor tarife temporare.

Joseph Webster, membru senior la Centrul pentru Energie Global al Consiliului Atlantic, a declarat că UE „pare să avertizeze” Administrația de Stat pentru Industrie și Comerț a Chinei, susținută de guvern, să construiască unități de producție în Europa sau să suporte tarife.

„SAIC Motor din China a primit cel mai mare tarif de 38,1%”, a spus Webster într-un raport, producătorul auto are operațiuni limitate pe continent și încă nu a construit prima fabrică de producție europeană, în ciuda faptului că a luat în considerare site-ul de aproape un an. Raportul de miercuri.

„Atât BYD, cât și Geely au investiții semnificative în Europa”, a spus Webster.

În decembrie, BYD a promis Construirea unei noi fabrici de vehicule electrice în Ungaria Dupa deschidere Plan de fabricație autobuz electrict in tara. Geely deține producătorul suedez Volvo și a început să mute producția unor mașini din China în Belgia.

– Lim Hui Jie de la CNBC a contribuit la acest raport.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *