
Liz Reid, vicepreședinte de căutare la Google, vorbește la un eveniment la New Delhi pe 19 decembrie 2022.
Sajjad Hussain |. AFP |
de la Google Noul șef de căutare a declarat săptămâna trecută într-o întâlnire cu toate mâinile că, pe măsură ce inteligența artificială devine din ce în ce mai integrată în căutările web, vor apărea greșeli, dar compania ar trebui să continue să lanseze produse care să permită angajaților și utilizatorilor să ajute la identificarea problemelor.
„Este important să nu limităm funcționalitatea doar pentru că apar ocazional probleme, ci ca atunci când găsim probleme, să le reparăm”, a spus Liz Reid. promovare El a declarat, la o întâlnire la nivel de companie din martie, că va ocupa funcția de vicepreședinte al căutărilor, potrivit audio obținut de CNBC.
“Nu cred că ar trebui să renunțăm la punctul că nu ar trebui să ne asumăm riscuri”, a spus Reed “Ar trebui să fim atenți. Ar trebui să acționăm cu urgență. Când găsim noi probleme, ar trebui să facem teste pe scară largă, dar am câștigat. Nu întotdeauna este să găsim toate problemele, înseamnă doar că vom răspunde.”
Comentariile lui Reid vin într-un moment critic pentru Google, care încearcă să țină pasul cu OpenAI și Microsoft În Inteligența Artificială Generativă. De când OpenAI a lansat ChatGPT la sfârșitul anului 2022, piața chatbot-urilor și a instrumentelor AI asociate a explodat, oferind consumatorilor o nouă modalitate de a găsi informații online dincolo de căutarea tradițională.
Graba Google de a lansa noi produse și funcții a dus la o serie de jene. Luna trecută, compania a lansat Prezentare generală a inteligenței artificialecare CEO Sundar Pichai Prezentat ca fiind cea mai mare schimbare a căutării din ultimii 25 de ani, este destinat unui public limitat și permite utilizatorilor să vadă un rezumat al răspunsului la interogarea lor chiar în partea de sus a unei căutări Google. Compania intenționează să lanseze funcția la nivel global.
Deși Google lucrează la o prezentare generală a inteligenței artificiale de mai bine de un an, Utilizatorii au observat rapid Interogările returnează răspunsuri lipsite de sens sau inexacte și nu au nicio modalitate de a renunța. Rezultatele difuzate pe scară largă includ următoarele afirmații false: Barack Obama Este primul președinte musulman al Statelor Unite, recomandă utilizatorilor să încerce să adauge lipici la pizza și recomandă să încerce Mănâncă la Cel puțin o piatră pe zi.
Google este ocupat cu repararea erorilor. Reid, un veteran al companiei de 21 de ani, a postat Articol de blog Pe 30 mai, a batjocorit conținutul „troll-y” postat de unii utilizatori, dar a recunoscut că compania a făcut mai mult de o duzină de îmbunătățiri tehnice, inclusiv limitarea conținutului generat de utilizatori și sfaturi privind sănătatea.
„Probabil ați auzit poveștile despre a pune lipici pe pizza și a mânca pietre”, le-a spus Reed angajaților la o întâlnire cu toți mâinile. Reid a fost prezentat pe scenă de Prabhakar Raghavan, care a preluat conducerea Googleorganizarea cunostintelor si informatiilor.
Un purtător de cuvânt al Google a declarat într-o declarație trimisă prin e-mail că „majoritatea mare” a rezultatelor au fost exacte și că compania a găsit încălcări ale politicii în „mai puțin de una din 7 milioane de interogări unice care au apărut în prezentarea generală a AI”.
„Așa cum am spus, continuăm să îmbunătățim când și modul în care afișăm vizualizările AI, astfel încât acestea să fie cât mai utile posibil, inclusiv unele actualizări tehnice pentru a îmbunătăți calitatea răspunsurilor”, a spus purtătorul de cuvânt.

Greșelile conturate în inteligența artificială se încadrează într-un tipar.
Anul trecut, cu puțin timp înainte de a lansa chatbot-ul său de inteligență artificială Bard (acum numit Gemini), directorii Google s-au confruntat cu provocarea reprezentată de viralul ChatGPT. Jeff Dean, om de știință șef al Google și șef de multă vreme al inteligenței artificiale, a declarat în decembrie 2022 că compania are mai multe „Riscul reputațional” Deoarece chatboții au încă multe probleme de precizie, aceștia trebuie să fie „mai conservatori decât micile startup-uri”.
Dar Google continuă să-și lanseze chatbot-ul și critic Unii au spus că evenimentul a fost organizat în grabă pentru a se potrivi cu cronologia anunțată de Microsoft.
Un an mai târziu, Google lansează Gemeni, bazat pe inteligență artificială Instrument de generare a imaginilordar trebuie Suspendați produsulAcest lucru vine după ce utilizatorii au descoperit inexactități istorice și răspunsuri îndoielnice care au fost difuzate pe scară largă pe rețelele sociale. Pichai a trimis la acea vreme un e-mail la nivel de companie, spunând că eroarea a fost “Inacceptabil” și „prejudecata afișată”.
echipa rosie
Atitudinea lui Reid arată că Google a devenit mai dispus să accepte greșelile.
„La scara internetului, cu miliarde de interogări care au loc în fiecare zi, sunt sigur că vor exista unele situații ciudate și erori”, a scris ea într-o postare recentă pe blog.
Reed a spus că unele interogări ale utilizatorilor la prezentarea generală a AI au fost intenționat ostile, iar multe dintre cele mai proaste interogări enumerate erau false.
„Oamenii au creat de fapt șabloane pentru cum să obțină implicarea socială făcând imagini de ansamblu false ale AI, așa că acesta este un alt lucru la care ne uităm”, a spus Reed.
Ea a spus că compania efectuează „multe teste înainte de timp”, precum și „echipe roșii”, care includ eforturi pentru a detecta vulnerabilități tehnice înainte ca persoanele din afară să le descopere.
„Oricât de mult facem echipe roșii, trebuie să facem mai mult”, a spus Reed.
Reed a spus că, folosind produse de inteligență artificială, echipa poate identifica probleme precum „lacunele de date”, în care rețeaua nu are suficiente date pentru a răspunde corect la o anumită interogare. De asemenea, sunt capabili să identifice comentarii de pe anumite pagini web, să detecteze sarcasmul și ortografia corectă.
„Nu trebuie doar să înțelegem calitatea site-ului sau a paginii, dar trebuie să înțelegem fiecare conținut de pe pagină”, a spus Reed despre provocările cu care se confruntă compania.
Reid a mulțumit angajaților din diverse echipe care au participat la lucrările de corectare și a subliniat importanța feedback-ului angajaților și a instruit angajații să raporteze erorile prin link-uri interne.
„De câte ori vezi probleme, pot fi mici sau pot fi mari”, a spus ea. „Te rog să le arunci.”
