June 14, 2024

Bucuria, tristețea, mânia, frica și dezgustul se întâlnesc cu noi emoții în Inside Out 2 de la Disney și Pixar.

Disney |

disney Sperăm să aducem puțină bucurie în cinematografe prin viitoarea producție Pixar „Inside Out 2”.

actual Așteptările pentru continuarea animată depășesc cu ușurință 85 de milioane de dolari Având în premieră pe plan intern în acest weekend, acesta va deveni cel mai mare lansare dintre toate filmele lansate în SUA și Canada în 2024. O ispravă nemaivăzută din iulie când Warner Bros. „Barbie” a intrat cu viteză în cinematograf.

Judecând după avanpremierele nord-americane de joi seară, „Inside Out 2” a încasat deja 13 milioane de dolari la box office. Prin comparație, „Toy Story 4” din 2019 s-a deschis cu 12 milioane de dolari joi și 120,9 milioane de dolari în weekendul său de deschidere.

Orice număr de deschidere de peste 50 de milioane de dolari ar fi un avantaj pentru Pixar, care s-a chinuit să-și recapete poziția de box office în urma pandemiei. Cu toate acestea, Disney pare încrezător în „Inside Out”, deoarece filmul este de așteptat să ruleze în cinematografe timp de 100 de zile, ceea ce este aproape nemaiauzit pentru filmele de animație și filmele de acțiune non-blockbuster zilele acestea.

În timp ce majoritatea consumatorilor nu sunt familiarizați cu fereastra de lansare în cinematografe (săptămânile sau lunile în care un film rulează exclusiv în cinematografe înainte de a merge la streaming sau alte opțiuni la cerere), pentru operatorii de cinematograf și analiștii de box office. Exclusivitatea ecranului pentru mai mult de trei luni este o mare problemă.

Înainte de pandemie, standardul industriei era așa-numita fereastră de dramă de 90 de zile (deși media reală este de fapt mai aproape de 75 de zile, potrivit firmei de cercetare de piață The Numbers).

Doar câteva filme vor depăși această dată – de obicei filme mari în franciză sau blockbuster. După această perioadă, filmul va fi disponibil pe home video, inclusiv descărcări digitale, discuri DVD și Blu-ray și site-uri de streaming. După această dată, filmele vor fi lansate în continuare în cinematografe, dar vor concura apoi cu vânzările de pe piața internă.

Când pandemia a lovit și cinematografele au fost forțate să se închidă, studiourile au trebuit să decidă dacă să amâne lansarea filmelor până la redeschiderea cinematografelor sau să le pună în flux sau video la cerere între timp.

Disney a fost una dintre companiile care a ales să lanseze o varietate de produse animate pe piața internă la acea vreme.

Paul Dergarabedian de la Comscore și-a rupt previziunile de box office de vară

Pe măsură ce cinematografele încep să se redeschidă, studiourile renegociază cât timp trebuie să rămână filmele pe marele ecran înainte de a ajunge pe piețele interne. La urma urmei, variantele de coronavirus și un vaccin care nu este încă disponibil pe scară largă îi fac pe mulți cinefili să rămână acasă. Rezultatul este că intervalele de timp de exclusivitate variază foarte mult, deoarece fiecare studio își negociază propriile acorduri cu marile lanțuri de cinematografe.

De exemplu, uzual și caracteristici focale semnează un contract Printre acestea, filmele trebuie să fie proiectate în cinematografe timp de cel puțin trei weekenduri, sau 17 zile, înainte de a putea fi mutate pe platforme premium de video la cerere.

„Fereastra de nouăzeci de zile a fost întotdeauna nesustenabilă”, a declarat Jeff Kaufman, vicepreședinte senior pentru film și marketing la Marco Theatres. „Pademia a cam accelerat asta.”

Fereastra în schimbare a teatrului lasă studiourile și cinematografele cu o ecuație complexă.

fereastra mai scurta

Daniel Loria, vicepreședinte senior al strategiei de conținut și director editorial la Box Office Company, a explicat că înainte de izbucnire, studiourile au lucrat pentru a scurta timpii de lansare pentru a reduce cheltuielile de marketing.

Studiourile plătesc bani mari pentru a comercializa un film pentru o lansare în cinematografe, apoi trebuie să-l clame din nou luni mai târziu pentru tranziția filmului pe piața internă. Cu o fereastră mai scurtă, studiourile nu trebuie să cheltuiască atât de mulți bani pentru a familiariza publicul cu un film, deoarece impresiile lor de la premieră pot fi încă proaspete în mintea lor.

„Impresia mea despre lansarea devreme a filmelor (cu videoclipuri premium la cerere) este de obicei o decizie de a nu dubla cheltuielile de marketing”, a spus Loria.

Anul trecut, timpul mediu de ecran pentru un film cu lansare largă a fost de 39 de zile, potrivit The Numbers. Durata medie de funcționare până acum în 2024 este de 29 de zile. Desigur, se așteaptă că acest număr va crește odată cu lansarea blockbuster-urilor de vară.

Timpi medii de lansare pentru marile studiouri de la Hollywood în 2023

  • Repere – 28 de zile
  • Lionsgate – 30 de zile
  • Universal – 30,8 zile
  • Warner Bros. — 30,9 zile
  • Paramount – 42,5 zile
  • Sony – 47,75 zile
  • 20th Century Fox — 60 de zile
  • Reflector — 60 de zile
  • Disney – 62 de zile

Sursa: Cifre

În unele cazuri, studiourile își extind spectacolele cu mult dincolo de ferestrele tipice de teatru. De exemplu, în 2022, „Top Gun: Maverick” de la Paramount și Skydance a petrecut peste 200 de zile în cinematografe înainte de a intra pe piața internă.

Și, aceste cifre se referă doar la cât timp filmul a fost disponibil pentru închiriere pe piața internă. De obicei, este o așteptare mult mai lungă înainte ca un film să fie disponibil ca parte a unui serviciu de streaming prin abonament, care este adesea considerat „gratuit” de acești abonați.

The Numbers raportează că intervalul mediu de timp dintre lansarea în cinematografe și lansarea abonamentului în streaming în 2023 va fi de 108 zile.

Au existat încercări timpurii de lansări bazate pe date, ceea ce înseamnă că filmele vor fi lansate în cinematografe și în streaming în același timp. Dar acest lucru a dispărut pe măsură ce studiourile și-au dat seama că aceste lansări simultane ar putea canibaliza vânzările și pot duce la creșterea ratelor de piraterie.

O altă considerație este că mulți actori și regizori au prevederi contractuale care îi recompensează cu un procent din încasările unei drame. 2021, actriță Scarlett Johansson dă în judecată Disney Filmul Marvel din 2020 Black Widow este lansat simultan în streaming și în cinematografe. Ea a susținut că acordul ei cu compania i-a garantat lansarea exclusivă în cinematografe pentru filmele ei solo și că salariul ei a fost determinat în mare măsură de performanța la box office. johnson și disney mai târziu S-a ajuns la un acord pentru o sumă nedezvăluită.

Cu toate acestea, Universal Pictures a experimentat o lansare bazată pe date a filmelor de groază în jurul Halloween-ului, cel mai recent alegând să lanseze „Five Nights at Freddy’s” simultan în cinematografe și pe serviciul de streaming Peacock. Deși filmul a avut rezultate bune în weekendul său de deschidere, depășind 80 de milioane de dolari la box office-ul național, veniturile din cel de-al doilea weekend de box office s-au redus cu mai mult de 76% la doar 19 milioane de dolari.

Desigur, drepturi de exclusivitate mai scurte și vânzări mai mici de bilete ar putea fi în detrimentul lanțurilor de cinematografe, deoarece încă se luptă să revină în funcțiune în urma pandemiei de coronavirus. Dar unii cred că ferestrele greșite pot afecta negativ filmul.

„O fereastră adecvată este importantă nu numai pentru expozanți, ci și pentru partenerii noștri de studio, deoarece este necesar să se ofere întreaga publicitate și beneficiile economice ale distribuției în cinematografe, care va continua să îmbunătățească semnificativ performanța filmelor pe toate canalele de distribuție. valoare, inclusiv streaming”, a declarat președintele și CEO-ul Cinemark, Sean Gamble.

Dilema Disney

Aceasta este o lecție pe care Disney a învățat-o în urma pandemiei.

Walt Disney Animation și Pixar încearcă ambele să-și recapete un loc la box office, pe măsură ce restricțiile legate de pandemie se uşurează, iar publicul revine în cinematografe. Acest lucru se datorează în mare parte faptului că Disney a ales să lanseze unele dintre caracteristicile sale animate direct pe serviciul său de streaming, Disney+, în timp ce cinematografele sunt închise sau chiar odată ce cinematografele se redeschid.

Compania se străduiește să Furnizarea de conținut pentru noul serviciu de streaming al companieieficientizați echipele creative și expediați filme de teatru Digitalizare directa.

Acel antrenament dinamic Părinții caută noi filme Disney în streamingmai degrabă decât în ​​cinematografe, chiar dacă Disney alege să-și returneze filmul pe marele ecran.

Din cauza acestei provocări și a altor provocări, niciun film animat Disney de la Pixar sau Walt Disney Animation nu a încasat mai mult de 480 de milioane de dolari la nivel mondial din 2019. , veniturile globale de box office ale „Coco” au fost de 796 milioane USD, în timp ce box office-ul global al „Incredibilii 2” a fost de 1,24 miliarde USD, iar box office-ul global al „Toy Story 4” a fost de 1,07 miliarde USD.

Experții de box office văd „Inside Out” ca un barometru al sănătății Pixar și al viitorului său. Dacă filmul poate capta atenția publicului și poate performa bine în weekendul său de deschidere și nu numai, studioul de animație va recăpăta bunăvoința publicului și a industriei.

Rezultatele recente ale Pixar din weekendul de deschidere intern

  • „Element” (2023) – 29,6 milioane de dolari
  • „Lightyear” (2022) – 50,5 milioane de dolari
  • Going Red (2022) – Lansare în flux
  • Luca (2021) — Lansare în flux
  • Soul (2020) – Lansare în flux
  • În continuare (2020)* — 39,1 milioane USD
  • „Toy Story 4” (2019) – 120,9 milioane de dolari
  • „The Incredibles 2” (2018) – 182,6 milioane de dolari

* „Onward” a fost lansat pe măsură ce cazurile de COVID-19 au crescut în Statele Unite și cinematografele au început să se închidă.

Sursa: Cifre

Fereastra de 100 de zile pentru „Inside Out 2” poate fi cheia.

Sebastian Gomez, un analist de cercetare și date la The Numbers, a declarat că Disney este unul dintre singurele studiouri fără o fereastră tradițională de video la cerere premium. Aceasta înseamnă că odată ce fereastra cinematografică se deschide, aceasta va merge la Disney+, unde abonații o pot viziona gratuit în loc de o opțiune intermediară de închiriere.

Prin amânarea lansării sale interne, Disney semnalează publicului că cel mai recent film al său Pixar este un „must-see” pe marele ecran.

Primul film Inside Out a fost lansat în 2015, încasând 90,4 milioane de dolari în weekend-ul de deschidere și depășind 850 de milioane de dolari în întreaga lume.

Dezvăluit: Comcast este compania-mamă a NBCUniversal și CNBC.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *