June 14, 2024

Pe 25 aprilie 2024, vehicule cu energie nouă au fost exportate din portul Lianyungang din provincia Jiangsu, China.

Fotografii Noor |. Fotografii Noor |

Anul trecut, companiile auto chineze au vândut pentru prima dată mai multe mașini decât omologii lor din SUA BYD și Creșterea piețelor emergente, cercetător Jato Dynamics a spus într-un raport Publicat joi.

Datele arată că mărcile chineze, conduse de Shenzhen BYD, au vândut anul trecut 13,4 milioane de mașini noi, în timp ce mărcile americane au vândut aproximativ 11,9 milioane de vehicule. Brandul japonez este lider cu vânzări de 23,59 milioane de unități.

Creșterea vânzărilor din China a depășit-o și pe cea din Statele Unite, crescând cu 23% față de anul precedent, comparativ cu 9% în Statele Unite.

Felipe Munoz, analist senior la Jato, a declarat în raport: „Neglijența producătorilor auto tradiționali a condus la prețurile ridicate ale vehiculelor, determinând din neatenție consumatorii să treacă la alternative chineze mai accesibile”.

Producătorii de automobile chinezi, cum ar fi BYD, marca sa principală de mașini, expansiunea globală Pe măsură ce războiul intern al prețurilor vehiculelor electrice duce la scăderea prețurilor și afectează marjele de profit.

Mărcile din China au făcut incursiuni deosebit de puternice în economiile emergente, o cincime din vânzările globale de mașini noi de anul trecut au venit pe fondul creșterii cererii globale, a spus Jatto.

“Până în 2023, vânzările de mașini noi în economiile emergente vor depăși 17,5 milioane de unități. Aceasta este mai mult decât vânzările totale ale Statelor Unite sau ale Europei în acel an”, a spus Muñoz.

UE impune tarife pentru vehiculele electrice chinezești: analiștii spun că pericolul este un „război tarifar pentru ochi”

Producătorii de automobile chinezi au câștigat cote de piață semnificative în Orientul Mijlociu, Eurasia și Africa, în timp ce au crescut și în America Latină și Asia de Sud-Est, se arată în raport.

În același timp, a crescut și ponderea unor mărci chineze în economiile dezvoltate precum Europa, Australia, Noua Zeelandă și Israel.

Muñoz a spus că creșterea a venit în ciuda animozității comerciale tot mai mari dintre China și Occident, precum și a altor factori, cum ar fi conflictul în Europa, ratele mari ale dobânzilor și prețurile ridicate ale mașinilor.

Vânzările au crescut în toate regiunile, cu excepția Africii, Europa înregistrând cea mai rapidă creștere din cauza cererii puternice din Turcia, se arată în raport.

Însă până în 2024, industria se va confrunta cu vânturi contrare comerciale mai mari, pe măsură ce mai multe țări vor lua măsuri pentru a proteja industriile locale de exporturile ieftine din China.

În această săptămână, UE anunță creșterea tarifelor Proporția vehiculelor electrice în China este de până la 38%. Anterior, Statele Unite au dublat de patru tarife la vehiculele electrice chinezești la 100%.

Potrivit rapoartelor, a anunțat și Türkiye Adăugați un tarif de 40% la vehiculele din China Sâmbătă, a sugerat că unele piețe emergente ar putea urma exemplul.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *