McDonalds își schimbă direcția planurilor de inteligență artificială.
Gigantul fast-food își încheie proba cu tehnologia de tip drive-thru de inteligență artificială International Business Machines Corporation Peste 100 de restaurante. O notă trimisă francizaților la sfârșitul săptămânii trecute și obținută de CNBC arată că așa-zișii preluatori de comenzi automate vor fi închise până pe 26 iulie.
Parteneriatul global AI începe în 2021.
„Deși am înregistrat succese până în prezent, credem că există o oportunitate de a explora soluțiile de comandă vocală într-un mod mai larg”, a declarat Mason Smoot, vicepreședinte senior al McDonald’s din SUA, într-o notă adresată francizaților, după o analiză atentă am decis să încheiem relația noastră actuală cu IBM pentru AOT… IBM rămâne un partener de încredere și vom continua să folosim multe dintre celelalte produse ale lor în sistemele noastre.
Două surse familiare cu tehnologia au declarat pentru CNBC că una dintre provocările cu care se confruntă este problemele de interpretare a diferitelor accente și dialecte, ceea ce afectează acuratețea comenzilor. McDonald’s a refuzat să comenteze acuratețea sau provocările tehnice, în timp ce IBM nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii cu privire la acuratețea instrumentului.
Decizia a fost luată la Del Taco oprirea aripii Companii precum Panera au testat modalități de a utiliza inteligența artificială din front până în back office pentru a eficientiza operațiunile. Chipotle și Yum Brands De asemenea, lider în robotică și inteligență artificială investitii din ultimii ani.
McDonald’s a declarat pentru CNBC într-o declarație că, în ciuda încheierii parteneriatului cu IBM, nu a exclus potențialele viitoare inițiative de tip drive-thru AI.
„Pe măsură ce avansăm, parteneriatul nostru cu IBM ne oferă încredere că soluțiile de comandă vocală drive-thru vor face parte din viitorul restaurantelor noastre”, a spus compania într-un comunicat „Vedem o oportunitate extraordinară de a avansa în tehnologia restaurantelor continuă să evaluăm soluții scalabile pe termen lung, care ne vor ajuta să luăm decizii informate cu privire la viitoarele noastre soluții de comandă vocală până la sfârșitul anului.”
IBM a declarat într-un comunicat că, după finalizarea testului, va colabora cu McDonald’s la „diverse alte inițiative”.
„IBM este în prezent în discuții și elaborează piloți cu mai mulți clienți de restaurante cu servicii rapide, interesați de tehnologia AOT”, a spus compania într-un comunicat.
McDonald’s își vinde tehnologia McD Labs, cunoscută anterior ca Deveniți ucenic IBM în 2021. De asemenea, vinde clienților Dynamic Yield, o tehnologie de comandă predictivă. Până la sfârșitul anului 2021, Mastercard va face acest lucru Urmează o achiziție importantă în 2019, ca parte a unui plan de modernizare a restaurantelor sale.
Deși planurile viitoare ale McDonald’s AI sunt neclare, toate privirile vor fi ațintite scrisoareEste Google. În ziua investitorilor din decembrie, McDonald’s a anunțat un nou parteneriat cu Google Cloud, dar niciuna dintre companii nu a oferit detalii despre ce va fi parteneriatul.
„Suntem încântați să vedem cum McDonald’s va folosi inteligența artificială generativă, instrumentele de cloud și edge computing pentru a îmbunătăți experiența de luat masa pentru asociații și clienții săi din întreaga lume”, a declarat CEO-ul Alphabet, Sundar Pichai, într-o declarație la acea vreme.
Într-un raport din această primăvară, analistul BTIG Peter Saleh a scris că francizații nu au văzut prea multe progrese în ceea ce privește preluarea de comenzi automate, „cu privire la actualizările rare și la nivel global. incorect. „Încă auzim că acuratețea este încă în intervalul de 80%, iar costurile de operare sunt mari”, în timp ce testarea mai amplă a tehnologiei nu a avut loc încă.
Saleh a adăugat că au existat speculații că Google va face apariția la Conferința Mondială McDonald’s de la Barcelona în aprilie, făcându-i pe unii să creadă că Google ar putea înlocui IBM ca furnizor de inteligență artificială al companiei.
„Acuratețea este cel mai important lucru în acest moment”, a spus Saleh pentru CNBC, „Trebuie să fie exact în proporție de cel puțin 95 la sută și trebuie să economisească bani (francizaților) pentru ca cineva să traverseze, ceea ce este conceput pentru a face. nici unul”, a spus el despre tehnologia IBM.
Google nu a răspuns imediat solicitării CNBC de a comenta posibilele consecințe ale parteneriatului său cu McDonald’s. McDonald’s a refuzat să comenteze.