June 18, 2024

Pe 6 aprilie 2005, în orașul Haikou, provincia Hainan, China, angajații de pe linia de asamblare a grupului China FAW Haima Automobile Co., Ltd. produceau seria de mașini „Familia” Mazda.

Fotografii din China |

Detroit – producător auto tradițional de la Detroit – Motoare generale, Vad și Strantis Analistul auto șef al Bank of America a declarat marți că ar trebui să iasă de pe piața chineză „cât mai curând posibil”.

Avertismentul din partea analistului de cercetare BofA Securities, John Murphy, vine în timp ce China, cea mai mare piață auto din lume, se confruntă cu o concurență fără precedent și crește dramatic producția de vehicule pentru a satisface cererea consumatorilor chinezi și exporturile globale.

Murphy, care a întrebat anterior GM despre ieșirea de pe piață, a spus că producătorul auto „D3” trebuie să se concentreze pe produsele sale de bază și pe regiunile mai profitabile.

„Cred că trebuie să vezi că D3 părăsește China cât mai curând posibil”, a spus el marți în timp ce discuta despre raportul anual „Auto Wars” al Bank of America la un eveniment Automotive Press Association din suburbia Detroit. „China nu mai este centrală pentru General Motors, Ford sau Stratis”, a spus el.

Cu doar câțiva ani în urmă, această perspectivă ar fi fost de neconceput pentru producătorii de automobile, în special pentru General Motors, dar ascensiunea producătorilor auto din China, de ex. BYD și de bun auguraducând o presiune tot mai mare asupra întreprinderilor.

Cota de piață a GM în China, inclusiv asocierile sale mixte, a scăzut de la aproximativ 15% în 2015 la 8,6% anul trecut, pentru prima dată când a scăzut sub 9% din 2003. %.

Directorii GM spun că cred că pot Întoarcerea operațiunilor și recâștigarea cotei de piață în China, în mare parte cu ajutorul noilor vehicule electrice.

Companiile americane care operează în China se confruntă, de asemenea, cu riscuri geopolitice și incertitudini. Președintele Biden a anunțat luna trecută că administrația sa o va face Tarif cvadruplu Despre mașinile electrice fabricate în China.

Murphy a spus că, în timp ce producătorii de automobile din Detroit trebuie să regândească modul în care fac afaceri în China, povestea este ușor diferită pentru liderul vehiculelor electrice din SUA. Tesla.

Murphy a spus că Tesla are un avantaj de cost de aproximativ 17.000 de dolari în piese de vehicule electrice în comparație cu producătorii auto tradiționali din Detroit, ajutând compania să se dezvolte pe piața chineză și oferindu-i „mai mult spațiu de rulare”.

Nu ratați aceste rapoarte exclusive de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *