
CEO-ul Boeing, Dave Calhoun, se întâlnește cu senatorul republican din Alaska Dan Sullivan la Hart Tower miercuri, 24 ianuarie 2024. Legislatorii s-au întâlnit pentru a discuta probleme recente de siguranță, inclusiv punerea la sol a aeronavei 737 MAX 9.
Tom Williams |. Cq-roll Call Inc |
companie boeing Directorul executiv, Dave Calhoun, va depune mărturie în fața unei comisii a Senatului, marți, despre criza de siguranță și producție, după ce un panou de ușă a explodat asupra avioanelor aproape noi 737 Max 9 ale companiei în ianuarie.
Calhoun, care a spus că va demisiona până la sfârșitul anului, se confruntă cu întrebări din partea Subcomisiei Permanente pentru Investigații a Senatului, deoarece compania lucrează pentru a îmbunătăți pregătirea angajaților și calitatea avioanelor și pentru a-și repara reputația deteriorată de siguranță. Compania nu a numit încă un succesor pentru Calhoun, care a preluat conducerea după ce fostul lider al companiei a fost înlăturat din cauza gestionării a două accidente fatale Boeing.
„S-au spus multe despre cultura Boeing”, a plănuit să spună Calhoun comitetului, conform mărturiei scrise înainte de întâlnire. „Am auzit aceste preocupări cu voce tare și clar. Cultura noastră este departe de a fi perfectă, dar luăm măsuri și obținerea de câștiguri.” progres.
Audierea are loc în timp ce Boeing se confruntă cu potențiale urmăriri penale din SUA, Departamentul de Justiție afirmând luna trecută că producătorul de avioane Încălcarea Acordului de reglementare din 2021 Au fost 737 de accidente Max în 2018 și 2019, ucizând 346 de persoane. Acordul, care protejează compania și directorii săi de acuzațiile penale legate de accident, urma să expire la câteva zile după ce s-a rupt. Alaska Airlines Ianuarie panouri usi. Departamentul de Justiție are până pe 7 iulie să decidă dacă va urmări penal.
La audiere sunt așteptați să participe mai mulți membri ai familiei victimelor. Rudele victimelor accidentului Max s-au întâlnit cu oficialii Departamentului de Justiție la sfârșitul lunii trecute pentru a îndemna urmărirea penală din SUA.
„Boeing s-a angajat să-și revizuiască practicile și cultura de siguranță”, a declarat senatorul Richard Blumenthal, D-Conn., președintele subcomisiei, anunțând audierea de la începutul acestei luni.
Calhoun va apărea în fața comitetului marți, la 2 p.m. ET.
Administrația Federală a Aviației a adoptat o atitudine dură împotriva Boeing, administratorul FAA, Mike Whitaker, afirmând că autoritatea de reglementare va ține inspectorii staționați la unitățile companiei până când agenția va fi mulțumită de îmbunătățirea siguranței.
FAA a oprit capacitatea Boeing Co. de a crește producția celui mai bine vândut avion al său, Max. Whitaker a spus luna trecută că ar putea fi luni înainte ca această restricție să fie ridicată.
Producția de avioane Boeing a fost lovită de criză, forțând clienții importanțiDe exemplu, Southwest Airlines și liniile aeriene Unite ajunge Ajustați-le planurile de creștere și recrutare.
Producția și livrările mai scăzute ale Boeing i-au afectat fluxul de numerar, iar compania a avertizat investitorii luna trecută că va Arde mai degrabă decât genera numerar Anul acesta.
La închiderea de luni, acțiunile Boeing au scăzut cu peste 30% în acest an, în timp ce indicele S&P 500 a crescut cu aproape 15%.
Compania lucrează pentru a elimina defectele de calitate din jeturile sale și pentru a reduce așa-numitele runde de lucru, în care etapele de producție sunt finalizate din funcțiune, deoarece întreprinde măsuri pentru a remedia defectele. Luna trecută, după ce mai mulți avertizori și-au exprimat îngrijorarea cu privire la problemele de calitate și la represalii, Boeing a subliniat o serie de alte schimbări pentru a încuraja lucrătorii să vorbească despre problemele din fabricile sale.
În plus, Boeing se confruntă și cu probleme cu lanțul de aprovizionare. spirit aerospace systems inc.Furnizorii majori ai Boeing și Airbus au declarat săptămâna trecută că titanul a intrat în lanțul de aprovizionare cu documente falsificate. Furnizorul a spus că, în ciuda falsificării documentelor, peste 1.000 de teste au confirmat că materialul este „titan de calitate aeronautică”.
Boeing a încercat să achiziționeze furnizorul de aeronave Spirit, iar Calhoun a spus că afacerea este „cel mai probabil” să fie finalizată în prima jumătate a acestui an.
