June 18, 2024

Avi Meir, CEO și co-fondator al startup-ului de management al călătoriilor corporative TravelPerk.

indemnizație de călătorie

LONDRA — Platforma europeană de rezervări pentru călătorii corporative TravelPerk a declarat marți pentru CNBC că a achiziționat startup-ul AmTrav din Chicago pentru a-l ajuta să se extindă în continuare în Statele Unite.

AmTrav operează în același spațiu cu TravelPerk și va continua să funcționeze sub aceeași marcă, iar întreaga sa echipă va continua să conducă afacerea.

Pentru a ajuta la finanțarea tranzacției și a eforturilor de extindere mai ample ale TravelPerk, compania a strâns, de asemenea, 135 de milioane de dolari în finanțare prin datorii de la firmele de capital privat Blackstone și Blue Owl.

CEO-ul și cofondatorul TravelPerk, Avi Meir, a declarat pentru CNBC că acordul va permite companiei să-și accelereze creșterea în Statele Unite. El se așteaptă ca acordul să dubleze veniturile TravelPerk din SUA și să facă din țara cea mai mare regiune generatoare de venituri până în 2026.

„În prezent, Marea Britanie este cea mai mare piață a noastră”, a spus Meir într-un interviu pentru CNBC.

Meir a spus că în viitor, achiziția AmTrav de către TravelPerk va ajuta la susținerea „strategiei de localizare profundă” în Statele Unite și îi va permite „să ofere clienților opțiuni mai bune de prețuri și de inventar prin relații mai profunde cu furnizorii”.

El a adăugat că AmTrav are de mult timp acorduri de schimb de date cu giganții companiilor aeriene American Airlines și Southwest Airlines.

TravelPerk are în prezent peste 200 de angajați în Statele Unite și intenționează să-și mărească numărul de angajați din SUA cu încă 35% până la sfârșitul anului 2024. Anul trecut, veniturile companiei în Statele Unite au crescut cu 65%.

Asociația globală de călătorii de afaceri estima Până în 2023, industria de călătorii de afaceri din SUA va avea o valoare de 329 de miliarde de dolari.

TravelPerk a spus că amprenta sa de birouri din SUA se va extinde pentru a include birourile AmTrav din Boston, Chicago, Los Angeles și Miami. TravelPerk nu a dezvăluit termenii financiari ai tranzacției.

2 ani de negocieri M&A

CEO-ul AmTrav, Jeff Klee, a declarat pentru CNBC că compania a purtat discuții cu TravelPerk din 2021, adăugând că nu este dispus să vândă compania pe care a fondat-o fără a avea asigurarea că operațiunile acesteia nu vor fi afectate de achiziție.

„Statul meu pentru a face o afacere este destul de mare”, a spus Klee într-un interviu pentru CNBC. „Unul dintre lucrurile pe care ambele companii le au în comun este că suntem amândoi companii de software, dar recunoaștem amândoi că în industria turismului, există încă o componentă uriașă de servicii.”

„Călătorii se așteaptă să facă totul ei înșiși până când nu o fac – când ajungi la aeroport, dacă există un uragan (sau alte perturbări), vrei ca cineva să te ajute… (deci) punctele de service sunt foarte importante.

Toți angajații AmTrav vor rămâne în companie, în cadrul echipelor existente și raportând aceluiași manager de linie, a spus Klee.

Singura diferență, glumește el, este că, pentru prima dată în 35 de ani, el și co-fondatorul Craig Fichtelberg au un șef: CEO-ul TravelPerk.

Cu o finanțare suplimentară de 135 de milioane de dolari de la Backstone și Blue Owl, finanțarea totală a companiei strânsă în 2024 se ridică acum la 240 de milioane de dolari.

indemnizație de călătorie S-au strâns 104 milioane de dolari de la investitori Include SoftBank Vision Fund 2, Blackstone și Blue Owl în ianuarie 2024.

„Suntem încântați să oferim capital pentru a permite TravelPerk să execute în continuare strategia de creștere globală a companiei”, a declarat directorul general al Blue Owl Capital, Kurt Tenenbaum, pentru CNBC.

„Avi și restul echipei de management au demonstrat un istoric de succes și suntem încântați să vedem ce pot realiza pe termen lung.”

AmTrav a fost fondată în 1989 de co-fondatorii Klee și Fitchtelberg. Cei doi s-au întâlnit într-un cămin de la Universitatea din Michigan. AmTrav oferă management digital local al călătoriilor pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Impactul inteligenței artificiale asupra călătoriilor de afaceri

TravelPerk a declarat că afacerea sa și AmTrav vor căuta să folosească tehnologia proprietară și să dezvolte noi capabilități de inteligență artificială.

Meyer a spus că crede că inteligența artificială va genera mai multe interacțiuni în persoană, indicând rezultatele cercetării companiei. 38% dintre CEO cred că inteligența artificială va crește nevoia de întâlniri în persoană Călătoria de afaceri aduce confort.

Constatările se bazează pe un sondaj între factorii de decizie privind călătoriile de afaceri, călători și manageri,

„Pentru TravelPerk, scopul inteligenței artificiale este de a face oamenii mai eficienți, nu de a înlocui oamenii”, a spus Mayer pentru CNBC „Cred în conexiunea umană. Acesta este motivul pentru care existăm în companie”.

CEO Zilch: Dacă politica este favorabilă, vom face publică în Marea Britanie

„Rămânem concentrați pe o abordare centrată pe om pentru implementarea inteligenței artificiale la TravelPerk, automatizând sarcinile back-end, astfel încât angajații noștri să poată petrece mai mult timp interacționând cu colegii, clienții și partenerii.”

Printre clienții TravelPerk se numără companii precum Betterment, Adyen, Wise și Red Bull. AmTrav are peste 1.000 de clienți întreprinderi.

Platforma TravelPerk permite utilizatorilor să rezerve zboruri de afaceri, hoteluri, trenuri și mașini în Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Germania, Franța, Țările de Jos, Spania, Italia, Portugalia, India, Singapore, Mexic, Dubai și Israel.

Investitorii existenți în TravelPerk includ SoftbankGeneral Catalyst, Kinnevik, Greyhound Capital, Felix Capital, Target Global, LocalGlobe, Spark Capital și Heartcore.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *