June 19, 2024

Gary Vaynerchuk vorbește la evenimentul Tribeca X din 14 iunie 2023 în New York City.

Dave Kotinsky |. Getty Images Divertisment |

CEO-ul VaynerMedia, Gary Vaynerchuk, a declarat că algoritmii de social media au dat naștere unui peisaj publicitar de elită, dar industria a întârziat să ajungă din urmă.

„Rețelele de socializare cu care am crescut… a fost mai degrabă marketing prin e-mail”, a declarat directorul agenției pentru Tania Bryer de la CNBC la Festivalul Internațional de Creativitate de la Cannes Un eveniment major în lumea publicității.

Vaynerchuk este co-fondatorul platformei de rezervări de restaurante Resy și un investitor timpuriu în platforma de socializare X (fostă Twitter).

„Fiecare brand de aici, încerci să aduni cât mai mulți urmăritori, apoi postezi și un anumit procent din acești oameni îl vor vedea”, a spus el.

„În ultimii doi, trei, cinci ani, trăim acum într-o lume a rețelelor sociale în care algoritmii de inteligență artificială îți oferă pagini „recomandate pentru tine”, iar conținutul găsește un public.”

„Pentru tine” este o caracteristică a aplicației chineze de socializare TikTok, care oferă fluxuri video care pot fi derulate pe baza conținutului în tendințe și a utilizării anterioare a aplicației de către un utilizator.

Gary Vaynerchuk spune că cea mai mare preocupare a sa cu privire la inteligența artificială este că aceasta va fi suprareglementată

„Știți, am petrecut 15 ani strângând zeci de milioane de adepți, totuși, o persoană care merge pe Croisette[Cannes]astăzi și care nu a postat niciodată poate face un videoclip și poate obține mai multe vizionări decât am eu”, a spus Vaynerchuk.

„Cred că meritocrația din jurul conținutului dă putere… Pentru prima dată în istoria marketingului, poți publica ceva fără să plătești bani pentru a-l amplifica și a-l face văzut de milioane de oameni.

Cu toate acestea, industria de publicitate rămâne concentrată pe formatele tradiționale, cum ar fi reclamele tipărite și spoturile de 30 de secunde, a continuat el.

„Mărcile sunt construite pe rețelele sociale și este timpul să respectați cu adevărat arta, meșteșugurile și publicitatea în acel mediu. Cu cât așteptați mai mult, cu atât este mai probabil ca mărcile mai noi să vă ia cota de piață”, a spus Vaynerchuk.

Mosc face valuri

CEO-ul X, Elon Musk, a ținut unul dintre cele mai așteptate discursuri la Festivalul Creativității de la Cannes, apariția sa fiind văzută pe scară largă ca o încercare de a construi punți cu industria de publicitate, cu care a colaborat de când a preluat recent compania Relații în cadrul publicității industria a fost încărcată.

Musk a spus miercuri că postările sale controversate de anul trecut — când el Spuneți agenților de publicitate „să plece” ——Nu vizează „agenții de publicitate în ansamblu”, ci concentrându-se pe „libertatea de exprimare”.

„Este important să existe o platformă globală pentru libertatea de exprimare în care oamenii cu opinii diferite să-și poată exprima opiniile”, a spus Musk, potrivit unui raport „În unele cazuri, unii agenți de publicitate insistă pe cenzură”. raportul axios.

“Desigur, agenții de publicitate au dreptul de a apărea alături de conținutul pe care îl consideră compatibil cu marca lor. Este în regulă. Nu este bine să insistăm că conținutul cu care nu sunt de acord nu poate fi pe platformă”, a spus el.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *