June 20, 2024

Clienții ajung la magazinul Olive Garden din San Antonio, Texas.

Callahan O’Hare |. Bloomberg |

Lanțurile de restaurante ocazionale atrag clienți frustrați de creșterea prețurilor la fast-food, Restaurantul Darden CEO-ul Rick Cardenas a declarat joi.

În timp ce Darden în sine nu a beneficiat de schimbare, concurenții săi, cum ar fi proprietarii Chili Brink International și părinții lui Applebee. Marca de catering, a reaprins concurența cu colegii săi fast-food – și pare să funcționeze. Chili’s a lansat o campanie publicitară care promovează prețul Big Mac-urilor și al altor burgeri fast-food. CEO-ul Dine Brands, John Payton a spus CNBC În luna mai, Applebee’s a înclinat spre promoții pentru a câștiga clienții fast-food.

În timpul convorbirilor trimestriale de joi a lui Darden, Cardenas le-a spus analiştilor că datele din industrie arată „o oarecare deplasare de la (restaurante cu servicii rapide) către unii dintre aceşti concurenţi” în spaţiul de luat masa informal.

Prețurile pentru meniul complet au crescut cu 3,5% în ultimele 12 luni până în mai, în timp ce prețurile la restaurantele cu servicii limitate au crescut cu 4,5%, potrivit Departamentului Muncii. per total indicele prețurilor de consum A crescut cu 3,3% în aceeași perioadă.

Consumatorii au fost afectați de mai bine de doi ani de creștere a prețurilor, chiar și la lanțurile de fast-food, care beneficiază de obicei de condiții economice mai dure, deoarece consumatorii apelează la alimente mai ieftine. Dar, în comparație cu fast-food, restaurantele cu servicii complete și magazinele alimentare își subliniază valoarea, atât în ​​ceea ce privește prețul real, cât și experiența și calitatea generală.

in mod deosebit, McDonalds Prețurile sale mai mari au atras reacții din partea clienților, utilizatorilor rețelelor sociale și chiar a republicanilor. Într-o scrisoare deschisă la sfârșitul lunii mai, președintele companiei din SUA, Joe Ehlinger, Strike Back Criticii susțin că meniul său și-a dublat prețul, numind-o creșterea prețului doar 40% Din 2019.

Chiar și așa, compania a luat măsuri pentru a încerca să atragă mesenii atenți la preț. Joi, McDonald’s a anunțat un nou 5 USD masa de valoareprecum și cartofi prăjiți gratuit vinerea pentru clienții aplicației mobile cu o achiziție minimă de 1 USD.

Darden a folosit diferite strategii pentru a câștiga mesenii. Se bazează pe publicitatea televizată și pe menținerea prețurilor generale sub inflație pentru a atrage clienți. În al patrulea trimestru fiscal, rapoartele companiei Deși profitul său a depășit așteptările de pe Wall Street, creșterea vânzărilor la același magazin a fost constantă, iar veniturile au fost sub așteptări.

Cardenas a spus că compania s-a confruntat cu „condițiile continue ale consumatorilor”, precum și cu reducerea presiunii crescute de marketing din partea concurenților. Cu toate acestea, directorii susțin că restaurantele sale depășesc sectorul mai larg al meselor casual.

Acțiunile Darden au crescut cu mai mult de 1% la începutul tranzacțiilor de joi. Acțiunile companiei au scăzut cu 6% în acest an, împovărate de preocupările legate de mediul de consum.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *