

La trei luni după finalizarea podului Francis Scott Key din Baltimore prăbușit – uciderea a șase persoane, închiderea unui port major și perturbarea traficului vehiculelor de-a lungul Coastei de Est – oficialii locali, de stat și federali au început să ia măsuri masive pentru a profita la maximum de această situație inimaginabilă.
„Colaborăm cu firmele de arhitectură și designerii și lucrăm cu oamenii din statul nostru pentru a ne gândi la ceea ce ne dorim de la acest pod lung de aproape două mile”, a declarat guvernatorul Maryland Wes Moore pentru CNBC.
Săptămâna trecută, procesul a atins o etapă majoră când personalul a reușit Reporniți canalul de navigare principal Mergeți spre Portul Baltimore, cel mai mare port pentru vehicule din Statele Unite. Numai acest proces era de așteptat inițial să dureze până la un an.
“Acest lucru nu a durat 11 luni. Am făcut-o în 11 săptămâni pentru că am lucrat împreună”, a spus Moore.
Dar acum, din multe puncte de vedere, vine partea grea. Oficialii speră să folosească dezastrul ca o oportunitate de a regândi întreaga infrastructură a regiunii.
“Aceasta va fi o oportunitate importantă pentru statul nostru de a analiza toată infrastructura noastră, drumurile, podurile, tunelurile noastre. Știți, infrastructura noastră critică este esențială pentru creșterea și dezvoltarea economică”, a spus Moore.
Regândirea modului de reconstrucție a podurilor
O vedere aeriană a podului Francis Scott Key care se prăbușește peste râul Patapsco din Baltimore, Maryland, pe 11 iunie 2024, în timp ce salvatorii continuă să curețe resturile podului.
Kevin Dickey |. Getty Images
Unele dintre aceste planuri sunt deja în curs. Luna trecută, Autoritatea de Transport din Maryland a lansat primul său cerere de propuneri Refacerea podurilor. Planul va folosi ceea ce oficialii numesc o „abordare progresivă de proiectare-construcție”, în care firmele de proiectare și construcții sunt angajate simultan și lucrează împreună pe tot parcursul procesului. Această eficiență ar putea permite construirea unui nou pod în doar patru ani – un ritm uimitor pentru un proiect estimat să coste mai mult de 2 miliarde de dolari. Autoritatea de transport din Maryland este de așteptat să selecteze companiile în această vară.
Secretarul american pentru transport, Pete Buttigieg, a declarat pentru CNBC că noul pod va fi mult mai bun decât cel vechi care a fost deschis în 1977.
„Știm lucruri pe care nu le știam în anii 1970, cum ar fi cum să construim un pod”, a spus Buttigieg, „Nimeni nu vrea să treacă prin acest dezastru tragic care a avut loc. lucrurile sunt corecte în viitor.”

Planificatorii de transport au început, de asemenea, o serie de întâlniri comunitare pentru a solicita contribuția publicului. într-o întâlnire virtuală Pe 11 iunie, întrebările au inclus dacă noul pod va fi un pod cu taxă ca cel vechi (asta este planul) și dacă noul pod va fi mai lat decât vechea structură cu patru benzi (nu).
Pe măsură ce procesul continuă, oficialii au promis că vor efectua „tururi de contact” pentru a solicita contribuția publicului.
Între timp, orașul Baltimore dorește să accelereze finanțarea pentru reconstrucția planificată a podului Hanover Street peste râul Patapsco, care a devenit o rută alternativă importantă pentru călătorii care au folosit anterior podul de bază.
Incarnarea infrastructurii naționale
Buttigieg, care supraveghează aproximativ 54.000 de proiecte finanțate de guvern în toată țara, a spus că situația din Baltimore este o versiune mult accelerată a procesului în curs de desfășurare în statele și orașele din întreaga țară. Legea privind infrastructura bipartizană Aprobat în 2021.
„Finânăm proiecte pentru fiecare stat, oraș, autoritate aeroportuară sau agenție de transport la care vă puteți gândi”, a spus el.
Deși Buttigieg a recunoscut că o parte din nevoi este rezultatul unei finanțări semnificative (550 de miliarde de dolari în cinci ani pentru transport și infrastructură), aceasta reflectă și această nevoie.
„Pentru mine, arată cât de multă muncă mai are această țară de făcut”, a spus el. „Pe măsură ce ne-am confruntat cu stresul COVID-19 la începutul acestui secol, noi, ca țară, suntem foarte conștienți de cât de critică este infrastructura noastră. Am văzut ce se poate întâmpla dacă lanțurile noastre de aprovizionare sunt supuse stresului.”
Un nou câmp de luptă pentru dezvoltarea economică
Companiile care doresc să beneficieze de impuls și de stimulente pentru a reconstrui lanțurile de aprovizionare interne deteriorate caută state și localități cu infrastructura potrivită, a declarat John Boyd, Jr., consultant în selecția site-ului la Boyd & Co. Acest lucru poate ajuta la explicarea de ce infrastructura a devenit un subiect fierbinte în domeniul dezvoltării economice în Statele Unite.
„Când ne gândim la ceea ce diferențiază o piață de alta, pregătirea site-ului este un factor cheie și este adesea un factor cheie care poate împinge dimensiunea unui proiect disproporționat dacă are certificări certificate. Foarte potrivit pentru afaceri.
O analiză CNBC a materialelor de marketing pentru dezvoltare economică din toate cele 50 de state arată că infrastructura este atributul cel mai menționat în eforturile de marketing ale statelor de a atrage afaceri. prin urmare, Infrastructura este categoria cu cea mai mare pondere În clasamentul anual al competitivității de stat al CNBC, Cele mai bune state ale Americii pentru afaceri.
Experții spun că accentul pus pe infrastructură va continua probabil pentru ceva timp.
“Nu este ușor să construiești infrastructură de energie electrică, apă, gaze naturale sau ape uzate. Aceste lucruri necesită timp și bani”, a spus Seth Martindale, președintele Asociației Site Selection, care a furnizat câteva date pentru studiul CNBC. „Cred că ne va dura peste cinci, 10 ani pentru a ajunge cu adevărat la punctul în care să ne simțim bine”.
Buttigieg a remarcat că proiectul de lege privind infrastructura bipartizană este mai mult de jumătatea duratei sale de viață de cinci ani și există încă nevoi substanțiale.
„Cred că este prea devreme pentru a începe să ne gândim și să vorbim despre cum ar trebui să arate următorul plan pe cinci ani”, a spus Buttigieg despre viitorul infrastructurii SUA.