Analistii spun ca actiunile retailerului global ar putea creste cu pana la 115%
Retailerul de felicitări și cadouri Card Factory din Marea Britanie se află în pragul unei faze majore de creștere, acțiunile sale fiind probabil să crească cu peste 115% în următoarele 12 luni, potrivit analiștilor de la Investec. Analiştii băncii au declarat că acţiunile listate la Londra sunt „subevaluate semnificativ”, după ce a anunţat la începutul acestei luni că va relua plăţile de dividende după o pauză de cinci ani. Acțiunea tranzacționează, de asemenea, OTC în SUA și are un randament al dividendelor de 6,5%. Analiștii Investec conduși de Kate Calvert au declarat într-o notă de cercetare din 18 iunie adresată clienților: „În ultimii trei ani, conducerea a restabilit puterea bilanțului și a realizat cu succes operațiunile operaționale și financiare. Prețul țintă a fost ridicat la 2 lire sterline (2,53 USD). pe acțiune), implicând un potențial de creștere de 116%. Acțiunile din Marea Britanie sunt de obicei evaluate în bănuți, cu 100 de pence echivalând cu 1 liră (1,28 USD). Linia CARD-GB 5Y Fondată în nordul Angliei în 1997, compania a crescut rapid și operează peste 1.000 de magazine în Marea Britanie, dar a suferit o experiență aproape de moarte în timpul pandemiei de Covid-19, când majoritatea entităților sale Properties erau închise forțat. Cu toate acestea, la începutul acestei luni, Card Factory a declarat că profitabilitatea sa s-a îmbunătățit în anul fiscal 2024 și compania se aștepta să revină la ritmurile normale de creștere. Calvert a spus că marja înainte de impozitare a companiei a fost de 12,2%, ceea ce a depășit media industriei. Ea a adăugat: „În ciuda unui alt an de creștere, a reluării dividendelor și a revenirii la condițiile normale de finanțare, credem că CARD este semnificativ subevaluată. Cu toate acestea, nu toți analiștii împărtășesc perspectiva optimistă a Investec. Banca de investiții UBS a avut o viziune mai prudentă asupra perspectivelor pe termen scurt ale Card Factory. Analistul UBS Saranja Sivachelvam a declarat într-o notă de cercetare din 12 iunie adresată clienților: „Considerăm că strategia Card Factory de a crește spațiul magazinului și de a construi cota de pe piața de cadouri și sărbători poate sprijini creșterea vânzărilor și marjele pe termen lung. „Având în vedere incertitudinea de pe piață. , rămânem precauți pe termen scurt. UBS se așteaptă ca Card Factory să înregistreze profituri de 65 de milioane de lire sterline în următorul exercițiu financiar, din vânzări de aproximativ 535 de milioane de lire sterline. „La prețul țintă, am vedea compania tranzacționând la (8,7x câștiguri forward), ceea ce este în concordanță cu media sa (de cinci ani) de 8,6x, și nu vedem niciun declanșator pentru o restructurare majoră Evaluare de 12 luni, lăsându-ne cu o evaluare neutră”, a adăugat Sivachelvam.