June 24, 2024

CEO-ul Ferrari, Benedetto Vigna, vorbește despre cererea de vehicule electrice și despre „emoția” supermașinilor

Directorul executiv al Ferrari, Benedetto Vigna, a declarat că modelul complet electric al Ferrari va fi lansat în puțin peste un an, dar testele timpurii arată că are toate caracteristicile de conducere și emoțiile unui Ferrari adevărat.

„Judecătorul final va fi clientul”, a declarat Wigner pentru CNBC la inaugurarea noii clădiri de electronice a companiei din Maranello, Italia. „Din ce în ce mai mulți oameni încep să conducă Ferrari-urile noastre electrice și se simt grozav. Caracteristicile de conducere sunt acolo.”

Vigna a spus că caracteristica definitorie a lui Ferrari este experiența emoțională. După ce a condus el însuși un Ferrari complet electric, el a spus: „Am astfel de sentimente”.

Planul Ferrari de a construi un model electric marchează un pariu îndrăzneț și costisitor pentru producătorul auto de lux, cunoscut pentru motoarele sale puternice și puternice cu ardere internă. Se știu puține lucruri despre modelul electric, care nu este de așteptat să fie lansat până în al patrulea trimestru din 2025.

O mare parte a dezbaterii se concentrează pe sunetul motorului. Trenurile motopropulsoare Ferrari sunt venerate pentru hohotetele, zgomotele, zgomotele și scâncetele înalte. Motorul electric este în esență silentios.

Vigna a spus că acustica de putere a Ferrari va fi întotdeauna „autentică”, ceea ce înseamnă că compania nu va încerca să recreeze sunetul unui motor cu ardere internă prin programe audio false. Cu toate acestea, el a sugerat că ar putea amplifica sau arăta mai bine sunetele naturale ale motoarelor electrice.

„Motoarele electrice nu sunt silențioase”, a spus el. „Există o modalitate de a o face să funcționeze într-un mod unic.”

Vigna a adăugat că sunetul motorului este doar o parte din experiența emoțională a conducerii unui supermașină.

„Tu interacționezi cu ochii, cu urechile, cu tot corpul”, a spus el. „Când vorbești despre experiența Ferrari, despre caracteristicile de conducere ale mașinii, vorbești despre a avea o emoție unică atunci când ești în mașină. Pentru că implică accelerație liniară, accelerație laterală, experiență de frânare, modificări ale transmisiei. sunt multe dimensiuni, și nu doar sunetul.

Vigna a refuzat să prezică prețul sau vânzările totale ale Ferrari-ului complet electric. El a spus că, pe lângă modelele electrice, producătorul auto va continua să ofere clienților posibilitatea de a alege motoare cu ardere internă și modele hibride. El a spus că Ferrari va rămâne „neutru din punct de vedere tehnologic”, ceea ce înseamnă că va permite clienților să-și aleagă trenurile de propulsie.

Un Ferrari aflat în producție se află în clădirea E a producătorului de supercaruri din Maranello, Italia.

Liu Jingjing |

Noua clădire E, care acoperă peste 400.000 de metri pătrați și costă peste 200 de milioane de euro (215 milioane de dolari), va permite Ferrari să construiască mașini cu oricare dintre cele trei sisteme de propulsie ale sale în aceeași fabrică pentru prima dată, maximizând eficiența și flexibilitatea. .

„Alegerea este a clientului”, a spus Vigna.

CEO-ul a spus că, deși se aștepta ca unii clienți să nu cumpere niciodată un Ferrari electric, alții vor face schimbarea, în timp ce unii șoferi ar „deveni parte din familia Ferrari” doar dacă ar putea cumpăra o mașină electrică.

Odată cu noua clădire de electronice, compania va putea, de asemenea, să răspundă mai bine cererii pieței.

Ferrari a produs mai puțin de 14.000 de mașini anul trecut, dar cererea rămâne suficient de puternică încât timpii de așteptare pentru unele modele sunt de până la trei ani. Vigna a spus că noua clădire de electronice va permite producătorului de supercaruri să-și extindă producția, dar a refuzat să ofere obiective specifice.

„Așteptarea face parte din experiența de a deține un Ferrari”, a spus Vigna.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *