June 24, 2024

Ţintă cotitură Cumpărături Adăugați mărci noi și mai la modă pe site-ul lor.

Începând de luni, discounterul din Minneapolis a spus că companiile care lucrează cu Shopify pot solicita să se alăture piaței sale terțe Target Plus. Unii dintre clienții Shopify sunt mărci mici sau în curs de dezvoltare care folosesc platforma de comerț electronic pentru a construi și opera site-uri web.

Target și Shopify nu au dezvăluit termenii financiari sau durata tranzacției.

Cara Sylvester, ofițerul șef al experienței clienților Target, a declarat într-un interviu acordat CNBC că Shopify va ajuta comercianții cu amănuntul să descopere produse populare și să le furnizeze rapid cumpărătorilor online Target. Target intenționează să pună unele dintre articolele populare descoperite prin tranzacțiile Shopify pe rafturile magazinelor, a spus ea.

Piața Target creează o „aura” și este „un accelerator pentru întreaga afacere”, a spus ea. Sylvester a adăugat că, pe măsură ce compania își extinde sortimentul online și adaugă mărfuri atrăgătoare, clienții tind să viziteze site-ul mai des și să cumpere de la vânzătorii de pe piață și de la mărcile private Target.

Retailerul de cutii mari încearcă să revină la creșterea vânzărilor, deoarece consumatorii cumpără mai puține articole discreționare, cu discounterii rămânând în urma rivalilor din alimente precum Walmart. Target a atins patru trimestre consecutive Scăderea vânzărilor comparabilevânzările sale totale au scăzut în trei din ultimele patru trimestre.

De asemenea, compania lucrează pentru a-și dezvolta afacerea de comerț electronic. Vânzările digitale ale Target au crescut cu 1,4% în primul trimestru, prima creștere în mai mult de un an.

lider de companie spune May Retailerul se așteaptă să revină la creșterea vânzărilor în al doilea trimestru, dar asta se datorează în parte Rezultatele sunt slabe de la an la an. Target a spus că se așteaptă ca vânzările comparabile pe întregul an să crească cu 2%, cu un câștig pe acțiune ajustat de 8,60 USD până la 9,60 USD.

Acțiunile Target Corp. au performat mai puțin pe piața în general. Acțiunile companiei au crescut cu aproximativ 2% la închiderea de vineri, în timp ce S&P 500 a crescut cu aproape 15%. La 146,13 dolari, acțiunile sale sunt, de asemenea, cu mult sub maximele stabilite în timpul pandemiei de coronavirus, când acțiunile au depășit 260 de dolari.

Shopify se poate îmbunătăți, de asemenea. acțiune Prețul acțiunilor scade după publicarea câștigurilor Din luna mai, a scăzut cu aproximativ 17% până în prezent.

Veniturile și vânzătorii Target Plus reprezintă o fracțiune din alte piețe terțe. Spre deosebire de Amazon, Walmart, eBay și altele, Target permite mărcilor să se alăture numai prin invitație. Potrivit Target, compania are peste 1.200 de vânzători. Amazon are aproximativ 2 milioane de vânzători, iar Walmart are aproximativ 135.000 de vânzători, conform estimărilor marketer-ului Marketplace Pulse.

Prin intermediul pieței, site-ul web Target vinde produse precum UnBrush, o perie de păr care a devenit virală pe TikTok, precum și produse de ultimă generație precum ochelarii de soare Ray-Ban și Coach. Oferă peste 2 milioane de produse, cu mărci inclusiv Crocs, Ruggable și Timberland. Această categorie acoperă categorii precum îmbrăcăminte, articole sportive și decorațiuni pentru casă.

Target a spus că piața sa are un impuls puternic. Compania a declarat că numărul de vânzători și produse sa dublat anul trecut.

Retailerul nu distribuie veniturile generate prin piața sa terță parte. În schimb, o grupează în situațiile sale financiare cu „alte venituri”, cum ar fi veniturile din împărțirea profitului cu cardul de credit și afacerea sa de publicitate, Roundel. Alte venituri au totalizat 388 de milioane de dolari, reprezentând mai puțin de 2% din veniturile companiei de 24,53 miliarde de dolari în cel mai recent trimestru încheiat pe 4 mai.

Cu toate acestea, Sylvester a spus că Target Plus este „una dintre părțile cu cea mai rapidă creștere a afacerii Target”.

Mărcile care s-au alăturat Target Plus au devenit și ele potențiali clienți ai Roundel. Afacerile de publicitate au crescut cu peste 20% în ultimul trimestru. Sylvester nu ar spune cât de mult provine din anunțurile achiziționate de vânzătorii Target Plus.

Piețele terțe au devenit un domeniu popular în comerțul cu amănuntul, deoarece tind să conducă la profituri mai mari. Comercianții cu amănuntul nu cumpără mărfuri de la furnizori, ci se bazează pe vânzătorii care de obicei depozitează și dețin stocuri. Acești vânzători suportă și riscuri financiare dacă clienții nu doresc articolul sau dacă produsul trebuie să fie redus în preț.

Comercianții cu amănuntul iau de obicei o parte din vânzările vânzătorului. În plus, aceștia pot percepe taxe pentru servicii precum îndeplinirea comenzilor online ale unei mărci sau vânzarea de publicitate, cum ar fi rezultatele căutării sponsorizate pentru produsele unui vânzător.

Target nu oferă livrare, în schimb se bazează pe vânzătorii Target Plus pentru a stoca, împacheta și expedia propria marfă.

Mai ales Walmart, Creșteți intensitatea pieței Încearcă să reducă decalajul cu Amazon și platforma sa dominantă de comerț electronic. acesta a fost Recrutați vânzători și oferirea de noi servicii, cum ar fi capacitatea de a livra articole mai mari, cum ar fi mobilier de terasă sau canoe. Vânzători Walmart din SUA Creștere de 36% în primul trimestru Directorul executiv Doug McMillon a declarat la apelul pentru veniturile companiei de la mijlocul lunii mai că compania are acum peste 420 de milioane de articole unice.

Alte piețe, cum ar fi TikTok Shop și Temu, sunt, de asemenea, în creștere rapidă.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *