June 26, 2024

Denim este bucură-te de un moment Contactul cu consumatorii, dar nu a adus o creștere semnificativă a vânzărilor Levi Strauss.

Producătorul de blugi a raportat miercuri venituri fiscale pentru trimestrul al doilea, care au fost puțin sub previziunile de pe Wall Street. Cumpărătorii își aprovizionează garderoba Poarta-l cu o rochie din denim, fusta si pantaloni largi cu talie foarte joasa.

Levi’s a înregistrat câștiguri mai bune decât se aștepta, deoarece vânzările directe către consumatori și reducerea costurilor continuă să dea roade. Compania și-a majorat dividendul cu 8% la 13 cenți pe acțiune, prima sa creștere în șase trimestre.

Cu toate acestea, acțiunile au scăzut cu aproximativ 12% în tranzacționarea după program.

Iată cum a evoluat Levi’s pentru trimestrul în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):

  • Câștigurile pe acțiune: Ajustat 16 cenți, așteptat 11 cenți
  • sursa de venit: 1,44 miliarde USD față de 1,45 miliarde USD așteptați

Compania a raportat un profit net de 18 milioane de dolari, sau 4 cenți pe acțiune, pentru perioada de trei luni încheiată la 26 mai, în comparație cu o pierdere de 1,6 milioane de dolari, sau 0 cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Excluzând articolele unice, Levi’s a înregistrat un profit de 66 de milioane de dolari, sau 16 cenți pe acțiune.

Vânzările au crescut la 1,44 miliarde USD, o creștere de aproximativ 8% față de 1,34 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, creșterea vânzărilor vine dintr-o comparație mai simplă.

În aceeași perioadă a anului trecut, vânzările Levi’s au scăzut cu 9% după ce a mutat livrările angro din al doilea trimestru fiscal la primul trimestru fiscal. Compania a declarat anterior că schimbarea a redus vânzările cu aproximativ 100 de milioane de dolari anul trecut. Excluzând această schimbare și ieșirea din afacerea Levi’s Denizen, vânzările din ultimul trimestru ar fi crescut cu aproximativ 1% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Șeful Finanțelor Harmit Singh a atribuit performanța slabă a vânzărilor condițiilor valutare nefavorabile și vânzărilor slabe ale Docker. Pentru trimestrul respectiv, vânzările mărcii kaki și pantaloni chino au fost de 82,4 milioane de dolari, o creștere de 8,6% față de 75,8 milioane de dolari în aceeași perioadă a anului trecut. Nu este clar cum vânzările Docker sunt afectate de momentul comenzilor angro Levi’s.

„Oamenii sunt în general precauți”, a spus Singer pentru CNBC „Acesta nu este neapărat un mediu în care oamenii cumpără în vrac, oamenii sunt precauți”.

Deși Levi’s a raportat îndrumări puternice pentru profit, a reiterat doar îndrumările pentru întregul an, în conformitate cu așteptările. Compania continuă să se aștepte la câștiguri pe acțiune pe întregul an în intervalul de 1,17 USD până la 1,27 USD, inclusiv un beneficiu de 5 cenți din noua strategie de distribuție și logistică a companiei.

Levi Strauss a spus că compania trece de la o rețea de distribuție și logistică deținută și operată în principal în Statele Unite și Europa la una care se bazează mai mult pe terți.

„Pe termen scurt, aceste schimbări necesită ca instalațiile noi și vechi să funcționeze în paralel până în restul anului 2024, ceea ce duce la o creștere temporară a costurilor de distribuție”, a spus compania.

Schimbarea permite companiei Levi’s să transfere responsabilitatea pentru livrarea pe ultimul kilometru către o terță parte. Compania a remarcat că a încheiat noi termeni cu furnizorii săi, ceea ce a dus la preluarea dreptului de proprietate asupra inventarului, mai aproape de locul în care a fost expediat decât de destinația finală. Rețeaua de distribuție Levi’s a fost construită pentru o afacere care vindea în primul rând angrosilor, iar acum trebuia să se transforme într-una care era mai concentrată pe vânzarea direct către consumatori.

Aceste schimbări sunt necesare deoarece Aproape jumătate din vânzările lui Levi în aceste zile de pe propriul site web și magazin.

Vânzările directe către consumatori au crescut cu 8% în trimestrul respectiv și au reprezentat 47% din vânzările totale. Vânzările online au crescut cu 19%.

CEO-ul Michelle Gass a declarat într-o declarație: „Transformarea noastră a operațiunilor ca companie DTC oferă rezultate pozitive în întreaga lume, ceea ce îmi dă încredere că vom continua să performam bine în restul anului timp și dincolo.

În acest trimestru, veniturile cu ridicata au crescut cu 7%, dar excluzând modificările în calendarul comenzilor en-gros, vânzările pe canal au scăzut cu 4%. Singer a remarcat că veniturile cu ridicata s-au îmbunătățit succesiv, dar compania a avut o viziune „conservatoare” asupra creșterii viitoare a canalului.

Construindu-și propria conductă de vânzări directe, Levi’s a obținut profituri mai mari, date mai bune despre consumatori și și-a redus dependența de angrosistii neclintiți precum Macy’s și Kohl’s, care se micșorează și nu sunt din nou favorizați de consumatori.

Cu toate acestea, vânzările directe pot fi, de asemenea, mai costisitoare și pot apărea probleme neașteptate care afectează vânzările și dăinuie profiturilor. De exemplu, când cineva cumpără o pereche de blugi Levi’s de la Macy’s și dorește să-i returneze, Macy’s acoperă de obicei costul. Conform modelului direct, responsabilitatea, inclusiv costurile și logistica, ar reveni lui Levi’s.

Nike a devenit o poveste de avertizare pentru comercianții cu amănuntul care s-au bazat de mult timp pe angroștii care încearcă să extindă vânzările directe.

Pentru o vreme, concentrarea Nike pe vânzările directe a sporit veniturile și profiturile, dar unii critici spun că schimbarea strategiei a dus la o inovare mai lentă și, în cele din urmă, la o pierdere a cotei de piață.

Recent, Recunoașterea companiei A făcut o greșeală când a tăiat atât de mulți parteneri angro și a spus că de atunci a „corectat” asta.

Citiți raportul complet al câștigurilor Aici.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *