June 27, 2024

Discuțiile CEO-ului Figma nu au reușit acordul Adobe, perspectivele de pornire, reproiectarea majoră a AI

Pe măsură ce firma de design Figma lansează prima actualizare majoră de inteligență artificială a platformei sale, CEO-ul și cofondatorul Dylan Field nu va oferi clienților beneficiul îndoielii pe fondul ratelor de adoptare a AI, al curbelor de cerere și al hype-ului consumatorilor. Figma plătește în prezent pentru actualizările AI, în loc să încerce să taxeze clienții.

„Vom suporta costurile până în 2024, deoarece nu știm încă cum vor folosi oamenii aceste funcții. Nu știm câți dintre voi le va păsa, nu știm cât de buni sunt” voi primi”, a declarat Field joi la întâlnirea Config a companiei. A spus într-un interviu cu Deirdre Bosa de la CNBC. „Uitați-vă la modul de utilizare a beta, vedeți care este costul și apoi puteți începe de acolo pentru a determina unde ar trebui să fie prețul.”

Reproiectarea Figma UI3 a fost lansată în versiune beta limitată pe 26 iunie, cu o listă de așteptare pentru alți utilizatori, inclusiv o nouă cutie de instrumente numită „Figma AI”.

Revizuirea antitrust obligatorie la aproximativ șase luni Adobe anulează achiziția FigmaReproiectarea, care încorporează capacități extinse de inteligență artificială, este un alt avantaj competitiv față de Adobe și Canva, un alt startup de design foarte apreciat, care s-a mutat mai mult pe piața întreprinderilor și este evaluat la aproximativ 25 de milioane de dolari.

Canva ocupă locul 6 în anul acesta CNBC Disruptor 50 listă în timp ce Figma ocupă locul 26.

Creșterea rapidă a capabilităților de proiectare integrată a produselor Figma accesate printr-un browser a devenit un concurent pentru linia de produse Adobe. Această inovație de bază în Figma este similară modului în care Google Docs este partajat și revizuit, înlocuind designerii care lucrează în silozuri pe aplicația desktop în timp ce încearcă să țină evidența diferitelor versiuni de fișiere. Cunoscut pentru instrumentele sale software ușor de utilizat, Canva continuă să se extindă, să urmărească clienți de afaceri, să integreze inteligența artificială și să concureze mai agresiv cu Adobe.

Într-o postare pe blog din această săptămână, Figma a subliniat necesitatea de a se concentra pe tehnologia care satisface nevoile utilizatorilor, mai degrabă decât să abandoneze ideile populare, inclusiv implementările de inteligență artificială, cum ar fi funcționalitatea casetei de chat. „Aceste caracteristici se pot simți fixate și pot distrage atenția de la ceea ce este important”, a scris un grup de directori ai companiei.

„Ceea ce ne pasă este să ne asigurăm că nu doar stropim praf de zână AI deasupra, ci de fapt construim capabilități AI în produs pentru a îmbunătăți viața designerilor”, a spus Field pentru CNBC.

Mai multă acoperire 2024 CNBC Disruptor 50

„Cu siguranță se simte ca o cursă pentru mine”, a spus Field, referindu-se la industria de modelare AI, ai cărei clienți includ companii de internet care au adoptat rapid capabilități AI. El a spus că ar putea fi, de asemenea, o cursă pentru a învinge companii similare pentru a câștiga cotă de piață cu funcțiile AI pe care consumatorii le doresc cel mai mult. Figma simte căldura AI.

„Ca companie independentă, totul se referă la modul în care construim produse pentru publicul nostru, care sunt oamenii care produc produsele”, a spus Field.

în iunie, Acțiunile Adobe urcă A fost cel mai mare câștig de la alergarea de coronavirus din 2020, în urma unor rezultate financiare mai bune decât cele așteptate și a integrării inteligenței artificiale în produsul său Firefly și în platforma sa de afaceri pentru întreprinderi.

„Singura constantă este schimbarea”, a spus Field pentru CNBC. El a adăugat că, pe măsură ce modelele mari de limbi de la Amazon și OpenAI susținut de Microsoft, inclusiv Meta, devin mai rapide, „prețurile sunt în scădere”.

UI3 pentru Figma încorporează o varietate de capabilități AI generative pentru a simplifica și standardiza procesul creativ de la ideea paginii și a aplicației până la execuție. Instrucțiunile din pagina de introducere pot crea estetică și idei de design prompte. De asemenea, eficientizează designul Figjam, spațiul său de lucru original bazat pe inteligență artificială, care generează agende și permite echipelor de web design să colaboreze. Un nou produs numit „Figma Slides” este un potențial concurent pentru Google Slides și Canva. Instrumentele de design Figma sunt încorporate în produse de întreprindere de la companii precum Google și Oracle.

Competiția de inteligență artificială este un alt pas către o potențială IPO pentru Figma, după ce acordul Adobe a fost blocat. În luna mai, Figma a anunțat o ofertă de licitație care ar permite actualilor și foștilor angajați A vândut acțiuni la o evaluare de 12,5 miliarde de dolari, evaluarea este cu 25% mai mare decât finanțarea din 2021, dar cu mult mai mică decât oferta de achiziție de 20 de miliarde de dolari a Adobe. De asemenea, Canva a încheiat recent o tranzacție care le-a permis angajaților și investitorilor timpurii să încaseze la o evaluare de 26 de miliarde de dolari, cu mult sub valoarea sa privată maximă de 40 de miliarde de dolari. La fel ca Figma, este un candidat foarte așteptat la IPO.

„Fie o M&A, fie o IPO, am încercat una sau alta, așa că probabil că puteți ghici pe care o vom lua în viitor”, a spus Field.

Inscrie-te Buletinul nostru informativ săptămânal original depășește lista anuală Disruptor 50, aruncând o privire mai profundă asupra companiilor de pe listă și a fondatorilor lor inovatori.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *