Evenimentul de joi pentru investitori Mașini Rivian Eforturile concentrate pe reducerea costurilor, îmbunătățirea eficienței și tehnologia și software-ul intern nu au fost suficiente pentru a susține câștigurile semnificative ale companiei în această săptămână.
Cotele pornirii vehiculelor electrice au scăzut cu aproximativ 2% până la 6% pentru o mare parte a evenimentului, crescând cu 23% cu o zi mai devreme la știri. Investește 5 miliarde USD treci prin Grupul Volkswagen. Acțiunile sunt încă în scădere cu aproximativ 40% până acum în acest an, din cauza arderii mari de numerar și a încetinirii vânzărilor de vehicule electrice.
Rivian a reiterat joi orientările pentru 2024, care include producția a 57.000 de vehicule și o cale către profit brut pozitiv în trimestrul al patrulea, care include credite de reglementare. De asemenea, a subliniat o creștere pe termen lung, cum ar fi planurile de a realiza EBITDA ajustat în 2027.
„Tot ce auziți de la noi, inclusiv produsele noastre, cum ne operăm afacerea, cum obținem profitabilitatea, sper că simțiți un sentiment de urgență extremă”, a spus CEO-ul Rivian, RJ Scullin spus în timpul evenimentului. „Impulsăm îmbunătățirile necesare foarte, foarte repede pentru a obține un flux de numerar liber pozitiv în acest an și marje pozitive înainte.”
Performanța acțiunilor Rivian
Rivian a subliniat, de asemenea, obiective financiare pe termen lung de aproximativ 25% marjă brută, 10% flux de numerar liber și marje ajustate pentru „adolescenti mari”. Compania nu a anunțat un calendar pentru aceste obiective.
Scaringe și-a petrecut o mare parte din prezentarea de aproximativ patru ore discutând despre eficiența produselor și a producției, despre care, a spus el, se așteaptă să aibă ca rezultat o reducere cu 20% a costurilor cu materialele pentru vehiculele sale actuale, urmată de îmbunătățiri vizate pentru viitorul „R2” de 45%. se preconizează că reducerea va începe producția la începutul anului 2026.
Reducerile variază de la economii fizice, cum ar fi vehiculele R2 fiind proiectate să coste cu 54% mai puțin în comparație cu modelele actuale, până la reduceri de costuri în sisteme mai complexe, cum ar fi bateriile și hardware-ul electric. De exemplu, compania a eliminat 10 unități interne de control electronic (ECU) în vehiculul său R1 recent reproiectat, reducând lungimea cablajului cu 1,6 mile și greutatea vehiculului cu 44 de lire sterline.
Expertiza în software a lui Rivian este de bază Planul de investiții al Volkswagen 5 miliarde USD Până în 2026, producătorul auto va fi implicat, inclusiv într-o asociere preconizată între cele două companii pentru a crea arhitectură electrică și tehnologie software.
Volkswagen se așteaptă să folosească arhitectura electrică și stiva de software Rivian în vehicule începând din a doua jumătate a acestui secol. A spus Scarinch în anunțul de investiție. El a spus că asocierea în comun nu implică nicio tehnologie a bateriilor, platforme de propulsie a vehiculelor, sisteme de înaltă tensiune sau echipamente electrice și de conducere autonomă.
Imagine oferită de CEO-ul Grupului Volkswagen, Oliver Blume, și de fondatorul și CEO-ul Rivian, RJ Scaringe. Cele două companii și-au anunțat planul de joint venture pe 25 iunie 2024.
Politețe: Business Wire
Șefa Finanțelor Rivian, Claire McDonough, a reiterat joi că finanțarea Volkswagen este de așteptat să întărească bilanțul startup-ului, care s-a încheiat primul trimestru cu 7,9 miliarde de dolari în numerar.
Fluxul de capital este de așteptat să îi permită lui Rivian să intensifice producția micului SUV R2 începând cu 2026 la uzina sa din Normal, Illinois, și să construiască o platformă de vehicule electrice de dimensiuni medii la uzina sa din Georgia, suspendată în prezent.
Rivian pariază pe următoarea sa generație de vehicule integral electrice pentru a atinge creșterea producătorului auto și profitabilitatea vizată în a doua jumătate a deceniului.
Compania a declarat joi că se așteaptă să producă Vehicul de generație următoare R2 Reprezentând 72% din capacitatea de producție a fabricii din Illinois de peste 200.000 de vehicule sau 155.000 de vehicule. Fabrica are în prezent capacitatea de a produce 150.000 de camioane comerciale, precum și SUV-ul său emblematic R1 și vehicule electrice pick-up.
Uzina de 2 miliarde de dolari a producătorului de automobile din Georgia, care la începutul acestui an a întrerupt construcția pentru a economisi bani, este de așteptat să aibă o capacitate de 400.000 de vehicule pe două linii de producție.
Moratoriul de construcție este o parte majoră a planului companiei Reduceți cheltuielile de capital planificate Până în 2025, vom reduce 2,5 miliarde USD, inclusiv o reducere cu 55% a costurilor de producție și o reducere cu 20% a costurilor de dezvoltare a produselor. McDonald a declarat joi că compania încă se așteaptă să cheltuiască aproximativ 2,7 miliarde de dolari până în 2025.
„Ne concentrăm pe costurile materialelor și reducem cu adevărat costul total al mărfurilor vândute și cheltuielile noastre de operare”, a spus ea. „Cheltuielile de capital sunt o altă pârghie cheie pe care ne-am concentrat în ultimii ani și vor fi esențiale pentru succesul nostru pe termen lung în introducerea și extinderea R2 pe piață.”