
GUANGZHOU, CHINA – 17 NOIEMBRIE: O mașină sport electrică GAC Aion Hyper SSR este expusă în timpul Salonului Auto de la Guangzhou 2023 la Complexul Pazhou din China Import and Export Fair, pe 17 noiembrie 2023, în Guangzhou, provincia Guangdong, China. (Fotografia de Chen Yihang/VCG prin Getty Images)
VCG |. Grupul Visual China |
Se așteaptă ca producătorii auto chinezi să continue expansiune rapida Un nou raport publicat joi de renumita firmă de consultanță AlixPartners arată că până în 2030, cota de piață auto de peste mări va ajunge la 33%.
Cota de piață este de așteptat să fie de 21% în acest an, cea mai mare parte a creșterii fiind așteptată să vină din afara Chinei. Vânzările în afara Chinei sunt de așteptat să crească de la 3 milioane în acest an la 9 milioane în 2030, cota de piață crescând de la 3% la 13% până la sfârșitul deceniului.
Expansiunea rapidă a producătorilor auto chinezi provoacă din ce în ce mai mult îngrijorare în rândul producătorilor auto tradiționali și politicienilor din întreaga lume. Mulți își fac griji cu privire la mașinile mai ieftine produse din China va inunda piataslăbind modelele autohtone, în special vehiculele pur electrice.
Estimările AlixPartners Brand chinezesc Obține creștere pe toate piețele din lume. Cu toate acestea, compania se așteaptă la o extindere mult mai mică în Japonia și America de Nord, inclusiv în Statele Unite, datorită standardelor mai stricte de siguranță a vehiculelor în acele regiuni și Tarif 100%. A fost făcut un anunț despre importul de vehicule electrice chinezești.
„China este noul disruptor în industrie – capabil să creeze vehicule obligatorii care sunt mai rapide la piață, mai ieftine de cumpărat, avansate în tehnologie și design și fabricate mai eficient.” Mark Wakefielda declarat AlixPartners, co-șeful global al practicii sale auto și industriale, într-o declarație.
În America de Nord, se așteaptă că producătorii auto chinezi vor deține doar 3% din piață, în principal în Mexic, unde se preconizează că una din cinci mașini va fi o marcă chinezească până în 2030. , este de așteptat ca ponderea producătorilor auto chinezi să crească exponențial. Aceste regiuni includ America Centrală și de Sud, Asia de Sud-Est, Orientul Mijlociu și Africa.
Potrivit datelor de la AlixPartners, cota de piață a mărcilor chineze în China este, de asemenea, de așteptat să crească de la 59% la 72%. Producătorii de mașini tradiționali, de ex. Motoare generale În ultimii ani, odată cu creșterea rapidă a industriei auto interne a Chinei și altele asemenea, aceste companii au pierdut un teren semnificativ în China BYD, de bun augur și Nioh.
Modelele prezintă mașina electrică BYD Song MAX a producătorului auto chinez la cea de-a 45-a ediție a Salonului Auto Internațional Bangkok 2024 din Nonthaburi, o suburbie din Bangkok, Thailanda, 30 martie 2024.
Fotografii Noor |. Fotografii Noor |
În Europa, producătorii auto chinezi a crescut rapid Potrivit AlixPartners, este de așteptat ca cota de piață a mărcilor de automobile din China să se dubleze în ultimii ani, de la 6% la 12% în 2030.
Producătorii de automobile chinezi se extind pentru că au avantaje de costuri, care vor permite strategii de vânzări locale pe piețele non-chineze și vehicule de înaltă tehnologie care îndeplinesc preferințele de design și prospețime ale consumatorilor;
„Conducătorii de automobile care doresc să continue să opereze ca de obicei nu vor fi doar în fața unei treziri grosolane, ci sunt pe cale de a fi eliminați”, Andrew Bergbaum, co-lider global al cabinetului auto și industrial al AlixPartners, a spus într-o declarație dezutilizare.
Producătorii chinezi de vehicule electrice produc produse noi în jumătate din timpul producătorilor auto tradiționali (40 de luni față de 20 de luni), în principal prin proiectare și testare pentru a îndeplini standardele pe deplin, mai degrabă decât prin suprainginerire. De asemenea, au un avantaj de cost de 35% „Fabricat în China”.
Wakefield a spus că, dacă producătorii auto tradiționali doresc să concureze cu producătorii auto chinezi, trebuie să-și regândească procesele de dezvoltare a afacerii și ritmul de dezvoltare a vehiculelor.