
Un câine se uită pe geamul unui vehicul electric Tesla în timp ce se încarcă la o stație Tesla Supercharger din Santa Monica, California, pe 15 mai 2024.
Patrick T. Fallon AFP |
Tesla Un studiu anual influent al JD Power arată că compania își pierde avantajul față de producătorii auto tradiționali când vine vorba de calitatea noilor vehicule complet electrice.
2024 Studiu de calitate inițial din SUA
Modelele Tesla au avut anterior rezultate mai bune decât vehiculele electrice de la producătorii auto tradiționali în studiile anuale de calitate. anul trecutLiderul vehiculelor electrice din SUA s-a clasat la 257 de probleme la 100 de vehicule, în timp ce vehiculele electrice de la producătorii de automobile vechi au avut o medie de 265 de probleme la 100 de vehicule.
Studiul atribuie problemele tot mai mari ale Tesla reacțiilor negative ale clienților, după ce compania a eliminat controalele pentru funcțiile tradiționale, cum ar fi semnalizatoarele și manetele ștergătoarelor.
De când JD Power a început să includă Tesla în studiul său în 2022, Tesla s-a clasat în mod constant pe ultimul loc la calitatea inițială în întreaga industrie (nu doar vehiculele electrice pur).
În general, studiul, care a inclus pentru prima dată date despre vizitele de service de la dealerii francizați, a constatat că sunt prezente mai multe vehicule electrice, cum ar fi vehiculele electrice cu baterie și vehiculele electrice hibride plug-in (PHEV) decât vehiculele tradiționale pe benzină și diesel cu motoare cu ardere internă.
„Proprietarii de vehicule electrice de ultimă generație și de hibrizi plug-in se confruntă cu probleme suficient de grave încât să aducă mașini noi la dealeri de trei ori mai repede decât proprietarii de vehicule pe benzină”, au spus seniori.
Studiul a constatat că mașinile plug-in necesită mai multe reparații decât mașinile pe benzină în toate categoriile de întreținere.
Cercetările arată că vehiculele pur electrice au o medie de 266 de probleme la 100 de vehicule, ceea ce este cu 86 de puncte procentuale mai mare decât vehiculele pe benzină și diesel, care au o medie de 180 de probleme la 100 de vehicule. Cu cât scorul este mai mic, cu atât calitatea vehiculului este mai mare.
Principalele preocupări includ funcționalitatea, controalele și afișajul și integrarea smartphone-urilor fără fir, deoarece clienții raportează dificultăți frecvente măr CarPlay și Android Auto.
Studiul a raportat, de asemenea, nemulțumiri legate de avertismente false, alerte de trafic inutile și funcții de frânare automată. Mai exact, Rear Seat Alert are o rată de probleme de 1,7 la 100 de vehicule în întreaga industrie, deoarece proprietarii raportează că primesc semnalul chiar și atunci când nimeni nu este pe bancheta din spate.
„Nu este de mirare că introducerea noilor tehnologii i-a provocat pe producători să mențină calitatea vehiculelor”, a spus Hanley.
— Michael Wayland de la CNBC a contribuit la acest raport.