June 28, 2024

Magazinul Levi’s situat la Vineland Premium Outlets din Orlando, Florida.

Jeff Greenberg |. Grupul de imagini universale |

În versurile celui mai recent album al ei, beyonce cântă „Denim, denim, denim, denim.”

Levi Strauss Cumpărătorii iau la inimă acest sfat. Directorii Levi Strauss au fost extaziați.

Emblematicul producător de îmbrăcăminte în vârstă de 171 de ani a declarat miercuri că îmbrăcămintea occidentală este în plină expansiune, deoarece consumatorii optează pentru denim din cap până la coadă. Pe măsură ce stilul câștigă tracțiune culturală, popularitatea sa se filtrează în zonele de nișă din denim, cum ar fi blugi, cămăși, fuste și rochii care nu fac parte din binecunoscutele oferte de blugi albaștri de la Levi.

„Îmbrăcămintea occidentală a crescut în popularitate până la punctul în care are cel mai înalt nivel din istorie.

Mișcarea renașterii occidentale a câștigat acțiune în ultimele luni, cumpărătorii de modă care caută piese precum blugi, cizme și pălării de cowboy. La începutul acestui an, hitul lui Beyoncé „Levii’s Jeans” a prezentat o referire la marca de blugi Levi’s.

Dincolo de Beyoncé Albumul „Cowboy Carter” în topul topurilorPopularitatea în creștere a stilului occidental este, de asemenea, legată de Louis Vuitton la începutul acestui an și turneul Eras în curs de desfășurare al lui Taylor.

Citește mai mult Analiza CNBC a culturii și economiei

Gass a preluat funcția de CEO al Levi Strauss la începutul acestui an, după ce a fost a lui Kohla afirmat că denimul a luat stăpânire în imaginația populară, pe măsură ce îmbrăcămintea occidentală a devenit mai populară în întreaga cultură.

Date mai precise împărtășite la convorbirea privind veniturile companiei de miercuri au arătat cum Levi Strauss valorifică cererea de denim dincolo de blugii săi populari „501”. Vânzările de fuste, salopete și rochii din denim s-au dublat cel puțin în ultimul trimestru, a spus Gass. Vânzările de cămăși în stil occidental au crescut, de asemenea, semnificativ, în special pentru femei, a spus ea.

CEO-ul în vârstă de 55 de ani a declarat că noua strategie Levi’s, care urmărește să îmbrace clienții în denim din cap până în picioare, a fost un succes.

„Noul nostru obiectiv este, da, să continuăm să avem denim, dar să folosim denim de la început până la sfârșit”, a spus Gass. „Mad Money” de la CNBC miercuri târziu. Ea a spus, deși a remarcat că categoriile de fuste și rochii din denim ale companiei nu au fost mari din punct de vedere istoric, acum „explodează”.

CEO-ul Levi Strauss spune că ne perfecționăm strategia de afaceri pentru femei și funcționează

Tendința denim pune ștacheta ridicată pentru Wall Street

ceea ce se poate confirma este, Nebunia bine documentată a denimului Numai asta nu va impresiona neapărat Wall Street. Acțiunile Levi Strauss au scăzut joi cu mai mult de 15% pe baza ultimelor date, marcând a doua cea mai proastă zi de la intrarea în bursă la începutul anului 2019.

Veniturile lui Levi Strauss în al doilea trimestru fiscal au fost de 1,44 miliarde USD. ușor lipsă În ciuda boom-ului în denim, analiștii chestionați de LSEG au avut o prognoză de consens de 1,45 miliarde de dolari. Șeful de finanțe al companiei a declarat pentru CNBC că rezultatele slabe ale vânzărilor s-au datorat ratelor valutare nefavorabile și slăbiciunii mărcii Dockers.

Levi Strauss, pe de altă parte, a câștigat 16 cenți pe acțiune (excluzând articolele), depășind estimarea medie a analiștilor de 11 cenți.

Acțiunile au crescut în cursul anului până miercuri, pe fondul reapariției țesăturilor din bumbac și a îmbrăcămintei în stil occidental. După scăderea de joi, stocul este încă în creștere cu peste 18% în acest an. Pentru comparație, distribuiți marca CanturCompania-mamă a mărcilor de denim Wrangler și Lee a câștigat 5% până acum în acest an.

Pictograma graficului bursierPictograma graficului bursier

Ascunde conținutul

Levi Strauss, până acum

Analistul de la Wells Fargo, Ike Boruchow, a declarat că lansarea lui Levi din trimestrul al doilea a fost „pur și simplu nu suficient de bună” pentru „unul dintre cei mai aglomerați tauri de pe piață astăzi”. Cu alte cuvinte, a spus el, compania nu a reușit să îndeplinească standardele înalte general acceptate.

Între timp, analistul Citigroup Paul Lejuez a declarat că Levi’s a avut rezultate bune în ultimul trimestru, dar a subliniat că performanța afacerilor angro și vânzările europene din a doua jumătate a anului ar putea continua să se lupte, ceea ce este îngrijorător.

Lejuez a indicat o serie de vânt din coadă drept motive pentru a fi optimist cu privire la stoc. Cele două motive ale sale de entuziasm – stiluri noi și potrivire – sunt comune producătorilor de îmbrăcăminte.

Ultimul din Lejuez este și mai unic: Beyoncé.

— Gabrielle Fonrouge și Julie Coleman de la CNBC au contribuit la acest raport

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *