Hangzhou, China – mărCăștile cu realitate mixtă încep să fie livrate vineri în China, cu prețuri cu amănuntul cu aproximativ 18% mai mari decât în S.U.A.
Dispozitivul începe de la 29.999 de yuani (4.128 USD) în China, în timp ce prețul de vânzare cu amănuntul din SUA este de 3.500 USD.
Un client de la Beijing, pe nume Chen, a declarat pentru CNBC că sugestia lui către CEO-ul Apple, Cook, a fost să facă Vision Pro mai ieftin cu aproximativ 10.000 de yuani (1.376 USD). Clientul, care nu și-a dat numele de teamă să nu vorbească cu mass-media străină, a spus că mulți chinezi ar putea prefera să cumpere Vision Pro-uri folosite, deoarece obțin adesea prețuri reduse atunci când cumpără de la vânzători care nu sunt afiliați la Apple.
Multe dintre cele mai populare postări despre dispozitiv pe platforma chineză de socializare Weibo s-au concentrat vineri pe hashtag-ul „Merită să plătești pentru versiunea chineză a Vision Pro”, potrivit traducerii CNBC.
CNBC a contactat Apple pentru comentarii.
Marea China a reprezentat aproximativ 18% din veniturile Apple în cele trei luni încheiate la 30 martie, conform documentelor Apple.
Anul trecut, Apple s-a confruntat cu o concurență crescândă din partea echipamentelor Huawei și a altor mărci autohtone, pe măsură ce securitatea națională a devenit o preocupare tot mai mare.
Chen a precomandat Vision Pro, l-a luat de la un magazin mare din Beijing și a primit instruire despre cum să-l folosească.
Un agent de vânzări din magazin a declarat pentru CNBC că cursul de pregătire de jumătate de oră pentru precomandă Vision Pro, desfășurat vineri la magazinul Apple din Beijing, între orele 8:00 și 22:00.
Tencent, Alibaba și alte companii chineze Jingdong S-a lansat versiunea Vision Pro a aplicației pentru cumpărături, jocuri și vizionarea de filme.