LONDRA – 5 NOIEMBRIE 2020: Ceață puternică acoperă cartierul de afaceri Canary Wharf, inclusiv instituțiile financiare globale Citigroup, State Street, Barclays, HSBC Holdings plc și turnul de birouri comerciale 1 Canada Place.
Dan Kitwood |. Știri Getty Images |
client al HSBC, La nivel național Serviciul de banking online al Virgin Money a suferit o întrerupere vineri, cea mai recentă întrerupere care a afectat o industrie care se bazează din ce în ce mai mult pe un astfel de acces digital din cauza închiderii sucursalelor fizice.
Mii de clienți HSBC din Marea Britanie nu au putut accesa serviciile bancare online vineri, banca recunoscând că unii utilizatori ai site-ului său web și ai aplicației sale bancare au fost afectați de întrerupere.
Banca a declarat la 1115 GMT că a restabilit accesul la serviciile bancare online și mobile după ce peste 7.000 de clienți s-au plâns de probleme, potrivit DownDetector, un site web care urmărește astfel de întreruperi.
Un purtător de cuvânt al băncii a spus că o altă problemă afectează plățile la mai multe bănci, provocând întârzieri ale tranzacțiilor și notificări de eșec între clienți.
Virgin Money a spus că unii clienți nu au putut accesa internetul și serviciile bancare mobile, în timp ce Nationwide a spus că unii clienți se confruntă cu întârzieri în plățile salariilor sau pensiilor.
Potrivit postărilor de pe X, clienții tuturor celor trei companii au raportat că nu au putut să retragă fonduri sau să plătească facturile.
Întreruperea serviciilor bancare online a fost o problemă continuă pentru băncile din Marea Britanie în ultimii ani, iar problema este serioasă, deoarece creditorii încurajează tot mai mult clienții să folosească serviciile bancare online pentru a-i ajuta să reducă costurile fixe.
Potrivit publicației pentru consumatori Which?, aproximativ 6.000 de sucursale s-au închis în Marea Britanie din 2015.